تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت پروژه محور و آمادگی برای ورود به بازار کار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مرجع آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو با داشتن تیم متخصص برای توسعه و طراحی انواع اپلیکیشن موبایل اعم از طراحی اپلیکیشن موبایل تجاری، آموزشی، کاربردی و غیره در خدمت شما عزیزان می باشد. کافیست یکبار توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل خود را به ما بسپارید تا سفارش دهنده دائمی ما شوید.

تیم متخصص الکامکو همچنین در حوزه طراحی سایت ، تولید محتوا و سئوی سایت نیز فعالیت می کند. پشتیبانی مشکلات احتمالی تمامی پروژه ها برعهده الکامکو می باشد و کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

سیستم عامل اندروید، با بیش از یک میلیارد کاربر در دنیا بالغ بر ۷۰ درصد سهم سیستم عامل های تلفن های همراه را به خود اختصاص داده است. همین موضوع باعث شده تا بازار کاری با پتانسیل بالا برای برنامه نویسی اندروید ایجاد گردد. باتوجه به استقبال کاربران و درخواست های مکرر شما دوستان عزیز سعی کردیم دوره ای جامع وکامل را در زمینه آموزش برنامه نویسی اندروید برگزار نماییم. در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید تمامی مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته اندروید را به صورت کاملا پروژه محور آموزش خواهیم داد. پس از گذراندن این دوره می توانید هر برنامه و اپ اندرویدی که می خواهید، با بهترین کیفیت و آخرین تکنولوژی های روز تولید کنید.
این دوره طوری طراحی شده که تمام نیازهای بازار کار را پاسخگو می باشد. زبان برنامه نویسی استفاده شده دراین دوره ها جاوا است. پرسرعت ترین و با کیفیت ترین اپ های اندروید را می توان تولید کرد. گوگل این روش را با آخرین به روزرسانی ها به بهترین شکل پشتیبانی می کند.