تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ساخت سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4
ساخت سایت

طراحی سایت  و  ساخت سایت  آسان نیست و دارای پیچیدگی های خاصی است و نمی توان آن را ساده و راحت انگاشت. انتظارات کاربران از طراحی سایت ها نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است. در گذشته سایت های جذاب با المان های گرافیکی زیبا بسیار مورد توجه بودند حتی اگر کارایی نداشتند. اما امروزه هر چقدر سایت ها ساده تر باشند و با ساختار استاندارد و خلوت تری که بتوانند کارایی بیشتری داشته باشند، بازدیدکنندگان بیشتری خواهند داشت. کاربران به دنبال پیدا کردن اطلاعات مورد نیازشان وارد طراحی سایت ها می شوند و اگر به هدف شان نرسند به سرعت از آن طراحی سایت خارج خواهند شد.
در این دوره با پیشرفت تکتنولوژی و دنیای اینترنت و گسترش یافتن استفاده روز افزودن افراد از این فضا کسب و کارها نیز به فضای اینترنت روی آورده اند مهمترین عواملی که به پیشرفت کسب و کار شما در حوزه ی کاریتان کمک می کند داشتن طراحی سایت ایده آل و متناسب با سلایق بازدید کنندگان می باشد هرچه بازدید کنندگان از طراحی سایت  شما رضایت داشته باشند گوگل و موتورهای جستجو گر نیز به همان اندازه راضی خواهند.

در کل ساخت سایت به سه بخش تقسیم می شود:
• طراحی سایت فروشگاهی
که در این نوع ساخت سایت ها به فروش محصولات ارائه شده می پردازند و مشتریان به صورت آنلاین و یا حضوری به خرید محصولات مد نظر خود می پردازند

• طراحی سایت شخصی
در ساخت طراحی سایت شخصی افراد می توانند با قرار دادن تصاویر و ویدیو های دلخواه مسائل را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند

• طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی نیز برای ارائه خدماتی که در زمینه های مختلف انجام می دهند را معرفی می کنند تا افراد بیش تر با آن شرکت و خدمات آشنا شوند
اصول مهم و ضروری در طراحی سایت و ساخت سایت عبارتند از:
• توجه به تجربه ی کاربری مشابه بازدید کنندگان با دستگاه های مختلف تبلت، لب تاپ، موبایل‌ و... در ساخت سایت
• واضح بودن المان های طراحی سایت و امکان راحت کیک کردن بر روی آن ها در ساخت سایت
• برقراری پیمایش راحت بین المان های طراحی سایت تهران برای ایجاد ارتباط بهتر کاربر در ساخت سایت
• تغییر کردن رنگ لینک ها بعد از کلیک خوردن در طراحی سایت برای جلوگیری از کلیک زدن مجدد بر روی آن در ساخت سایت
• طراحی صفحه ی اصلی طراحی سایت برای القای سریع ماهیت و ساختار در ساخت سایت
• خوانا بودن مطالب طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و لینک های قرار داده شده در ساخت سایت
• امکان دست پیدا کردن سریع کاربر به مطلب مورد نظرش در طراحی سایت و ساخت سایت
• بررسی دوباره و چک کردن لینک ها بعد از آماده شدن نهایی طرح و اصلاح لینک های شکسته و اشتباه در ساخت سایت
• متفاوت بودن رنگ یا سایز جمله ها یا المان های لینک دار به منظور مشخص بودن آن ها برای کاربر در ساخت سایت
• قابلیت باز شدن لینک در یک تب جدید در ططراحی وب سایت به هنگام ساخت سایت
• استفاده نکردن از تبلیغات بیش از حد در طراحی سایت به هنگام ساخت سایت
• استفاده نکردن از متن های چشمک زن در طراحی سایت و ساخت سایت
مهم ترین ویژگی های حرفه ای در ساخت سایت عبارتند از:
باید توجه داشته باشید که فقط طراحی سایت مهم نیست بلکه بودن در اولویت گوگل و خیلی از مسائل دیگر در آن مهم می باشد تا با جستجوی بازدید کننده به راحتی به صفحه شما دسترسی پیدا کنند. برای ساخت سایت ایده آل باید به همه ی بخش های آن توجه کنید چندین بخش اصلی و مهم در طراحی و ساخت سایت وجود دارند.

•داشتن دامنه ی مناسب
دامنه یکی از مهمترین عواملی است که باید به آن توجه کنید چرا که نام دامنه در ذهن مشتری می ماند و تا همیشه شما و طراحی وب سایت شما را به این اسم می شناسد پس در نامی را که برای سایت خود انتخاب می کنید بسیار حساس باشید و همچنین سعی کنید از اسم های کوتاه و در عین حال راحت استفاده کنید تا بازدید کننده به راحتی در ذهن خود نگهدارد.

•استفاده از محتوای کاربردی در سایت
داشتن محتوای خوب و ایده آل و متناسب که به نیاز های بازدید کنندگان طراحی سایت پاسخگو باشد و به سوالاتی که ذهن بازدید کنندگان را درگیر کرده پاسخ دهد بسیار حائز اهمیت می باشد. پس در ایجاد محتوایتان حساسانه عمل کنید و در ارائه موضوع برای محتوایتان با دقت انتخاب کنید همچنین از ارائه محتوایی که به حوزه ی کاری شما مربوط نیست پرهیز کنید.

•ظاهر طراحی سایت
همانطور که می دانید قبل از هر چیزی ظاهر یک طراحی سایت بسیار در دید بازدید کننده تاثیر گذار می باشد پس بر روی ظاهر آن نیز باید فکر شده عمل کنید تا با ارائه عکس های مناسب و گرافیک جذاب بازدید کننده را جذب طراحی وب سایت خود کنید. اما فقط داشتن عکس و گرافیک کفایت نمی کند بلکه استفاده از رنگ ها مناسب حوزه ی کاری شما و استفاده از فونت های مناسب با سایز مناسب (نه خیلی بزرگ نه خیلی ریز) ارائه لوگوی شما ، همچنین کنتراست رنگ های موجود در سایت که وضوح آن به حدی باشد که باعث اذیت شدن دید نشود و همچنین دقت کنید عکس هایی که قرار می دهید با حجم بالا نباشد چرا که سرعت بارگذاری سایت را پایین می آورد.
انتخاب شرکت طراحی سایت
برای اینکه به هدف های خود نزدیک شوید و آن سایتی که مد نظرتان است را طراحی کنید باید از یک شرکت با تجربه و خبره کمک بگیرید تا به هدف های خود نزدیک شوید چرا که آن ها با تجربه ای که دارند می توانند بهترین راهنمایی ها و بهترین مشاوره ها را به شما دهند تا با دید باز نگاه کنید و تصمیم نهایی را بگیرید و همچنین سئو کاران با ارائه روش های سئو بتوانند سایت شما را بهینه سازی کنند و رتبه طراحی سایت شما را از نظر گوگل و دیگر موتور های جستجو گر بالا ببرند. برای رسیدن به اهداف خود باید همه ی این موارد را رعایت کنید که با انتخاب یک شرکت حرفه ای و مناسب می توانید به اهداف خود برسید.
مهم ترین سوالاتی که در زمینه ساخت سایت ممکن است با آن ها برخورد کنید عبارتند از:
اهمیت سئو و بهینه سازی در ساخت سایت چقدر است؟
سئو سایت و بهینه سازی سیکی از موضوعات خیلی مهم می باشد که فرد سئو کار حرفه ای و با تجربه باید این کار را انجام دهد تا در طی این مسیر به نتیجه ی عالی برسید هر چند اگر سئو سایت شما خوب باشد در اولویت گوگل و موتور های جستجو قرار خواهید گرفت و بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشتری کنید و کسب و کار خود را رونق می دهید.

آیا سرعت سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؟
سرعت طراحی سایت بسیار مهم است چرا که اگر بازدید کننده با سرعت کند مواجه شود از ادامه دادن به بازدید از سایت شما منصرف می شوند. پس حتما سرعت طراحی سایت خود را زود زود چک کنید تا اگر مشکلی پیش آمد سریعا به اصلاح آن بپردازید.

آیا واکنش گرا بودن طراحی سایت به بهتر دیده شدن آن کمک می کند؟
طراحی سایت را در نمایشگر های مختلف مانند موبایل و تبلت نیز طبق قالب آن ها طراحی کنید که به اصطلاح ریسپانسیو کردن می گویند و یا بع عبارتی دیگر طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید ، چرا که افراد از نمایشگرهای مختلف مانند موبایل و تبلت برای جستجوی موارد مورد نظر خود استفاده می کنند.
[list]

[*][font=Arial]سندبلاست لوله
15 دقیقه پیش[/font]
سندبلاست لوله

[*]
[font=Arial]سند بلاست آهن

14 دقیقه پیش[/font]
سند بلاست آهن

[*]
[font=Arial]سند بلاست

14 دقیقه پیش[/font]
سند بلاست

سند بلاست داخل لوله

دستگاه سند بلاست داخل لوله



[font=Roboto]سند بلاست داخل لوله - پوشش صنعت فاطر

دستگاه رنگ آمیزی داخل لوله|سن بلاست لوله |سند بلاست آهن - سند بلاست داخل لوله › 12-دستگاه-سندبلاست-داخل-لوله



Translate this page
دستگاه سندبلاست چیست چه ویژگی دارند خرید دستگاه سندبلاست فروش دستگاه سندبلاست انواع دستگاه سندبلاست داخل لولهدرباره دستگاه سندبلاست داخل لوله.You've visited this page 5 times. Last visit: 4/12/20



دستگاه سندبلاست داخل لوله

دستگاه رنگ آمیزی داخل لوله|سن بلاست لوله |سند بلاست آهن - سند بلاست داخل لوله › blog › دستگاه-سندبلاست-داخل-لوله



Translate this page
Jan 25, 2019 - دستگاه با یک سر گردان که دو نازل سندبلاست به آن متصل است بصورت 360درجه با قابلیت تنظیم سرعت میچرخد و ماسه را با کمک فشار باد به سطح ...

[/font]
[/list]

[list]

[*][تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8...%DB%8C.jpg]
[font=tahoma, Roboto, sans-serif]جزئیات




طراحی سایت شرکتی














[/font]


[*][تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8...%DB%8C.jpg]
[font=tahoma, Roboto, sans-serif]جزئیات




طراحی سایت فروشگاهی














[/font]


[*][تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8...%DA%A9.jpg]
[font=tahoma, Roboto, sans-serif]جزئیات




طراحی سایت املاک














[/font]


[*][تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8...%DB%8C.jpg]
[font=tahoma, Roboto, sans-serif]جزئیات




طراحی سایت شخصی














[/font]


[*][تصویر:  %D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB...%D9%85.jpg]
[font=tahoma, Roboto, sans-serif]جزئیات




مشاور اینستاگرام


[/font]

[/list]
You need to take part in a contest for one of the finest websites on the net. https://www.abcsignanddisplay.com I will highly recommend this website!
I'd like to thank you for the efforts you've put in writing this website. I really hope to see the same high-grade blog posts from you later on as well. i also created my site  เว็บบอลออนไลน์เว็บไหนดี just a few months ago. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very own site nowWink

I was pretty pleased to uncover this web site.
(17-04-2020, 12:53 AM)johnmarky7 نوشته است: [ -> ]I'd like to thank you for the efforts you've put in writing this website. I really hope to see the same high-grade blog posts from you later on as well. i also created my site.   https://www.proactionmedia.com
I really like it whenever people come together and share views.People also visit รีวิวหนัง to get more info.I truly love your blog..
Are you looking for pressure cooker fried chicken recipe? Hope so that you will find best one
many people are looking for gigolo job in pune. Are you in list of them? Tell please
I really like it whenever people come together and share views.People also visit River rock cafe to get more info.I truly love your blog.
I'd like to thank you for the efforts you've put in writing this website. I really hope to see the same high-grade blog posts from you later on as well. i also created my site high quality royalty free music for games just few months ago.
صفحه‌ها: 1 2 3 4