تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور 99-1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور 99-1400
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور 99 برای متقاضیان آغاز شد. تمامی داوطلبان و علاقمندان به تحصیل در این رشته می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام جهت ثبت نام رشته باستان شناسی در دوره بدون کنکور دانشگاه آزاد و یا سراسری اقدامات لازم را در سایت های مربوطه جهت انتخاب این رشته انجام دهند.
 
هر داوطلب باید در بازه زمانی تعیین شده و پس از اطلاع از لیست رشته های بدون آزمون آزاد و سراسری شهریه دانشگاه آزاد رشته باستان شناسی و همین طور شهریه پرداختی برای تحصیل در دانشگاه های سراسری (غیرانتفاعی و غیره) دست به انتخاب رشته بزنند. رشته باستان شناسی بدون کنکور در دانشگاه آزاد و سراسری در مقطع کارشناسی ارائه می شود.
 
 
جهت دریافت مشاوره در مورد زمان و نحوه ثبت نام در دوره بدون آزمون باستان شناسی 99 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
 
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور سراسری چه زمانی است؟
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور در دانشگاه سراسری در سال 99 طی دو دوره برای متقاضیان و داوطلبان انجام شد. دوره اول ثبت نام  باستان شناسی در دوره بدون کنکور از سیستم اسفند ماه 98 آغاز شد و تا سی و یکم شهریور نیز ادامه داشت.
اما دوره دوم ثبت نام باستان شناسی بدون کنکور (دوره بهمن ماه) از اواخر آبان ماه آغاز شد و تا شانزدهم بهمن ماه نیز ادامه داشت.
این تاریخ برای سال بعد یعنی سال 99 نیز از طرف سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شده است. کلیه داوطلبان می توانند از اواخر دهه دوم اسفند اقدام به ثبت نام در باستان شناسی بدون آزمون در دانشگاه سراسری نمایند
 
 
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور سراسری چگونه انجام می شود؟
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور برای داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شودو به عبارت دیگر، هر فرد برای ثبت نام  باستان شناسی باید اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی در این سایت کند و در پایان شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافتی از سایت را در جایی یادداشت نماید
شرایط ثبت نام رشته باستان شناسی بدون آزمون سراسری چیست؟
در مورد شرایط ثبت نام باستان شناسی بدون کنکور باید اشاره کنیم که پذیرش و گزینش دانشجو در مقطع کارشناسی و در دوره روزانه براساس معدل دیپلم فرد (سوابق تحصیلی) وی انجام می شود.
جهت اطلاع از شرایط ثبت نام باستان شناسی بدون کنکور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
 
 
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور آزاد چه زمانی انجام می شود؟
ثبت نام باستان شناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی دو بار در سال 99 انجام شد. دوره دوم آن از بیست و هشتم آبان ماه شروع شده و تا هجدهم بهمن ماه ادامه داشت.
 
 
شرایط برای ثبت نام ثبت نام رشته باستان شناسی بدون آزمون آزاد چیست؟
برخورداری از دیپلم و گواهی نامه پیش دانشگاهی از مهم ترین ضوابط و شرایط ثبت نام باستان شناسی بدون کنکور آزاد هستند. برای کسب اطلاع دقیق از مابقی شرایط ثبت نام باستان شناسی بدون کنکور می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.
 
 
ثبت نام باستان شناسی بدون آزمون آزاد چگونه انجام می شود؟
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور آزاد در سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. نحوه ثبت نام به این صورت است که فرد باید مدارک لازم برای ثبت نام را در سایت بارگذاری کند و فرم تقاضانامه اینترنتی را در سایت تکمیل کند.
 
 
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور آزاد چه زمانی انجام می شود؟
ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی دوبار در سال 98 انجام شد. دوره دوم آن از بیست و هشتم آبان ماه شروع شد و تا امروز یعنی هیجدهم بهمن ماه ادامه دارد.
شهریه دانشگاه آزاد رشته باستان شناسی چقدر است؟
هر کدام از داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته باستان شناسی بدون کنکور در دانشگاه آزاد باید پیش زا هر گونه اقدامی برای انتخاب رشته از شهریه دانشگاه آزاد رشته باستان شناسی اطلاع کسب کنند.
شهریه دانشگاه آزاد رشته باستان شناسی هر ساله و با توجه به مصوبه دانشگاه آزاد تغییر پیدا می کند. اگر می خواهید اطلاع دقیق از میزان مبلغ پرداختی برای تحصیل در رشته باستان شناسی در دانشگاه آزاد کسب کنید می توانید از کمک یک مشاوره تحصیلی استفاده کنید.
 
 
دانشگاه های پذیرنده باستان شناسی بدون آزمون سراسری کدامند؟
آیا می دانید در کدام دانشگاه ها می توان رشته باستان شناسی را به صورت بدون آزمون خواند؟ اگر شما هم همچون بسیاری از داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در این رشته در دانشگاه های سراسری هستید در ادامه اسامی شماری از این دانشگاه ها را خدمت شما می گوییم.
 
 
دانشگاه های پذیرنده سراسری رشته باستان شناسی بدون کنکور
گروه آزمایشی
ظرفیت
دوره
دانشگاه
علوم انسانی
30  نفر
نوبت دوم
استان سیستان و بلوچستان- دانشگاه سیستان و بلوچستان- زاهدان
هنر
30 نفر
نوبت دوم
استان سیستان و بلوچستان- دانشگاه زابل
علوم انسانی
35 نفر
روزانه
استان خوزستان- دانشگاه شهید چمران- اهواز ( محل تحصیل دانشکده باستان شناسی شوش)
علوم انسانی
60 نفر
روزانه
استان خراسان رضوی- مجتمع آموزش عالی گناباد
هنر
10 نفر
نوبت دوم
استان خراسان جنوبی- دانشگاه بیرجند
 
 
دانشگاه های پذیرنده باستان شناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد کدامند؟
از آن جایی که هر فرد باید در زمان ثبت نام باستان شناسی بدون کنکور از لیست دانشگاه های پذیرنده آن اطلاع داشته باشند.
در این بخش از نوشته حاضر به ارائه لیستی از شماری از دانشگاه های پذیرنده باستان شناسی دانشگاه آزاد را خدمت شما عرض می کنیم.
 
 
دانشگاه های آزاد پذیرنده بدون کنکور باستان شناسی
استان کرمان- واحد کوهبنان
استان فارس- واحد کازرون
استان خوزستان- واحد دزفول
استان خراسان رضوی- واحد بیرجند
استان تهران- واحد ورامین
استان تهران- واحد تهران مرکزی
استان گیلان- واحد ایلام
منبع : ثبت نام رشته باستان شناسی بدون کنکور