تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کاربرد کیف و کاور گوشی موبایل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کاربرد کیف و کاور گوشی موبایل : 
برای محافظت از بدنه ظریف و حساس گوشی های گران قیمت خود، باید به فکر تهیه یک کیف گوشی (Case)، کاور گوشی (Cover) که با نام قاب گوشی و گارد نیز شناخته می شود باشید. کیف و کاورهای موبایل از بدنه گوشی در برابر آسیب هایی نظیر خط و خش، ضربات شدید، گرد و غبار، رطوبت، آب و حتی اثر انگشت محافظت می کنند.

 

کیف موبایل و قاب موبایل برای چه گوشی هایی مناسب هستند؟ 

فرقی نمی کند از گوشی آیفون، سامسونگ، هواوی، شیائومی، ال جی، سونی یا نوکیا استفاده کنید؛ پلازا برای تمام گوشی های شما کیف و کاور (قاب گوشی) مقاومی عرضه کرده است. در نتیجه اگر نگران ایجاد خط و خش روی بدنه و لبه های آن هستید، خرید کیف و کاور (قاب گوشی) مقاوم و در عین حال زیبا و ارزان بهترین انتخاب است.
برای همه ما پیش آمده که بخواهیم گوشی یا سایر گجت‌های خود را تمیز کنیم، اما نتوانیم به شکل درست و کامل این کار را انجام دهیم. وسیله‌هایی که معمولا همه جا همراه ما هستند در معرض انواع آلودگی‌ها قرار می‌گیرند و گرد و خاک لابه‌لای شیارها و منافذ آنها نفوذ می‌کند. تمیز کردن گوشی و سایر دستگاه‌ها از این آلودگی‌ها به سادگی امکان‌پذیر نیست. مثلا شاید بارها تلاش کرده باشید تا ذرات خاک را از سوراخ‌های اسپیکر گوشی بیرون بکشید، اما با این کار به اسپیکر آسیب برسانید.

تصور کنید که گوشی خود را به‌تازگی هم خریداری کرده باشید؛ اوضاع واقعا ناراحت‌کننده خواهد بود.اما چاره کار چیست؟ وقتی گوشی یا گجتی که زیاد از آن استفاده می‌کنیم کثیف شود باید چه کار کنیم؟ خب، نگران نباشید؛ ما در این قیمت چند روش کاربردی را برایتان توضیح می‌دهید که با استفاده از آنها بدون آسیب رساندن، به تمیز کردن گوشی و سایر دستگاه‌های خود به بهترین شکل ممکن بپردازید. با پلازامگ همراه باشید.


اسپیکرها را با پُرزگیر تمیز کنید
هندزفری را با مسواک پاک کنید
سیم‌ها را با پاک‌کن تمیز کنید
جک هدفون را با یک فرچه دندان تمیز کنید
کیبورد خود را با نوار چسب تمیز کنید
صفحه گوشی را با پارچه مایکروفایبر پاک کنید
پورت USB را با یک تمیزکننده دست‌ساز پاک کنید
اگر گوشی شما صفحه شیشه‌ای دارد برای پاک کردنش از کاغذ استفاده کنید