تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نحوه فعال سازی کنترل والدین در فروشگاه Google Play
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فروشگاه Google Play بسیار بزرگ است. این سرویس میلیون ها برنامه و بازی را در خود ذخیره می کند. در حالی که برخی از بازی ها کودک پسند هستند، برخی از آنها نیست. این موارد شامل گزینه هایی می شود که شما نمی خواهید بچه های شما آن را ببینند. برای اطمینان از اینکه بچه های شما از محتوای نامناسب برخوردار نخواهند شد و فقط هر چیزی را که مناسب است دریافت کنند ، باید قابلیت کنترل والدین را در فروشگاه Google Play فعال کنید.
بچه ها، این روزها ، اهل فن آوری هستند. آنها راه خود را در مورد وسایل می دانند. اگر دستگاه Android داشته و بچه دارید، با چنین موضوعی به خوبی آشنا هستید. ارائه ندادن دستگاه به فرزندتان راه حل مناسبی نیست. ممکن است بخواهید در یک سفر طولانی که آنها نسبت به عدم دادن گوشی خود گریه می کنند، به آنها اسمارتفون را بدهید. دادن تلفن هوشمند به بچه ها برای بازی با آنها یک راه حل موثر برای متوقف کردن آنها از گریه است. به هر حال ، آنچه من می خواهیم بگوییم این است که شما نمی توانید یک بچه را از وسایل ، به خصوص یک تلفن هوشمند دور نگه دارید.
[/url]
با دادن تلفن همراه به بچه ها ممکن است یک مشکل را حل کنید اما می تواند مشکلات دیگری را در پی داشته باشد. ناآگاهانه، آنها ممکن است روی چیزی ضربه بزنند و برخی از اسناد مهم را پاک کنند. آنها ممکن است یک خرید درون برنامه (IAP) تهیه کنند یا چیزی را بدون اجازه شما خریداری کنند. برای بچه ها آسان است که کارت خود را خالی کنند بدون اینکه حتی بدانند چه کاری انجام می دهند. امکانات زیادی وجود دارد. یک کاری که شما می توانید انجام دهید تا فرزندان خود را از آنچه که قرار نیست ببینند دور نگه دارید، فعال کردن گزینه کنترل والدین است. در اینجا نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم تا به سهولت آن را فعال سازید.
[url=https://samsungyar.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%af%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-g]نحوه فعال سازی کنترل والدین در فروشگاه Google Play

۱-به برنامه Google Play Store مراجعه کرده و روی گزینه منو شبیه به همبرگر ضربه بزنید.
۲-به پایین صفحه آمده و روی Settings ضربه بزنید.
۳-به دنبال گزینه Parental Controls در زیر user control باشید.
۴-کلید را فعال کنید و رمزی را که می توانید برای کنترل این تنظیمات استفاده کنید وارد کنید.
۵-اکنون باید محدودیت های محتوا را برای دستگاه خود تنظیم کنید. توجه داشته باشید که این تنظیمات فقط برای آن دستگاه قابل اجرا خواهد بود. این تنظیمات در دستگاه های دیگر کار نخواهد کرد حتی اگر یک حساب Google در تمام دستگاه های خود داشته باشید.
۶-اکنون می توانید تنظیم کنید که چه نوع محتوا برای برنامه ها ، بازی ها ، فیلم ها ، کتاب ها و غیره در Google Play Store قابل مشاهده خواهد بود.
کنترل والدین اطمینان می دهد که محتوایی با تنظیمات ذخیره شده مطابقت ندارد در Google Play Store قابل مشاهده نخواهد بود و از این رو، موارد ذکر شده قابل دانلود نیست. با این حال، اگر بچه های شما از طریق یک لینک مستقیم از آنها بازدید کنند، برنامه هایی خارج از فیلتر تنظیم شده قابل مشاهده خواهد بود. اما آنها به دلیل محدودیت های تعیین شده قادر نخواهند بود برنامه مذکور را دانلود کنند.
به عنوان مثال، Tinder ، یک برنامه آشنایی بسیار محبوب ، دارای درجه سنی ۱۸+ است. این بدان معناست که برای کسانی که سن آنها بالای ۱۸ سال است ساخته شد. حال اگر محدودیت هایی را برای برنامه ها و بازی ها در کنترل والدین ایجاد کنیم و اجازه بارگیری فقط آن برنامه‌ها را بدهیم که دارای درجه بندی ۱۲+ باشد، Tinder در فروشگاه Google Play Store در دستگاه تلفن هوشمند ما قابل مشاهده نیست.
اگر فرزندانتان عادت دارند برنامه خود را از Google Play Store یا ایجاد IAP تهیه کنند، authentication برای خرید گزینه مناسبی است. این گزینه درست زیر گزینه کنترل والدین موجود است. تأیید اعتبار برای خرید مثل همیشه. حالا هر وقت بچه های شما سعی در خرید چیزی دارند، ابتدا باید رمزعبور حساب Google Play Store شما را وارد کنند.
[تصویر:  66-1.jpg.webp]
با این واقعیت باید روبرو شد که اینترنت پر شده از مطالب و تصاویر مستهجن و افراد ناباب و منحرف. یک روش مناسب برای جلوگیری از دسترسی فرزند دلبند شما به این سایت‌های مستهجن و غیر اخلاقی وجود دارد. در اینجا قصد داریم روش‌های فعال کردن نرم‌افزار کنترل والدین را در سیستم‌عامل‌های مختلف بررسی کنیم.

قابلیت کنترل والدین که به عنوان پارنتال کنترل شناخته می شود، این روزها به امر مهمی برای خانواده تبدیل شده، بخصوص اینکه کودکان از گوشی هوشمند به مراتب طولانی استفاده می کنند و بایستی این قابلیت را روی دستگاه فعال ساخت تا مانع از دسترسی آنها به برنامه ها یا بخش های نامناسب تلفن همراه شد.

هیچ گاه نمی توان کودک را از تماشا گوشی منع کرد بنابراین بهترین راه جلوگیری است که می توان از طریق چنین روش هایی به دنبال آن بود. بدون شک بحثی نیست که اینترنت مرزهای جدیدی برای ارتباطات، همکاری ها و کسب و کارها ایجاد کرده است، این در حالیست که مجرمان نیز جهت تامین منافع نامشروع خود از آن بهره می برند. و این مسئله زندگی را برای والدینی که در تلاش برای مقابله با علاقه ی بیش از حد فرزندان به این فضا می باشند، سخت کرده است.

در دوره ی قبلی، نگرانی های والدین در مورد فرزندانشان بسیار ساده بود: آنها نگران سلامتی و سرزندگی آنان بودند و اینکه آنها در محیط مدرسه توسط دیگران به خوبی پذیرفته شوند.با بزرگتر شدن آنان این نگرانی ها به نگرانی در مورد چالش های روابط جدید، شغل و زندگی شخصی آنان تبدیل می شد.