تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سفرهای نوروزی و آنچه که باید بدانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تورهای نوروزی 99 یکی تجربه های اختصاصی مسافران برای آغاز سال نو قادر است باشد . در شرایطی‌که به تفکر مهاجرت در تعطیلات عید نوروز می‌باشید و می‌خواهید که سفری مقرون به صرفه و اقتصادی را به همراه خانواده تان داشته باشید , ما به شما این نوید را میدهیم که تاکسی مسافرتی آرشین پرواز با اعتنا به تمام سلایق متفاوت و متنوع با برگزاری تورهای مسافرتی ویژه عید نوروز 99 سرویس ها و تجهیزات ایده آلی را برای نوروزتان در حیث گرفته است .
تعطیلات سال جدید شایسته ترین و مطلوب ترین زمان برای تجربه ی سفری به یاد ماندنی است و همان طور که می‌دانید بهار یک کدام از نا مرتب ترین تایم ها برای سفر و توریسم است . هم اکنون گزینش مقصد مهاجرت و این‌که مهاجرت داخلی و یا این که فرنگی کدام یک برایتان خوبتر است زمینه ای است که می بایست گذشته از سفرتان بررسی نمائید .
تنوع پکیج های مسافرتی سبب ساز شده که مسافران به اعتنا بررسی کنند و تور مطلوب خویش را تعیین نمایند , در شرایطی‌که پیرو روش خوب برای گذراندن تعطیلات خویش میباشید , آفر های ویژه ما‌را بررسی نمایید . تورهای نوروزی آرشین پرواز را برای هدف های دوستداشتنی در اولِ همین ورقه میتوانید ملاحظه کنید , برای سفرتان طرح ریزی فرمایید و با بررسی ارزش ها دست به گزینش بزنید .
تورهای نوروزی با اعتنا به این که با استقبال بالایی مواجه است به طور معمول ارتقا نرخ چشمگیری داراست و علت آن ازدحام و جنجال هتل ها و پروازهاست و ارزش پروازها و هتل ها درین برهه زمانی ارتقاء مییابد .
اما که در هفته دوم عید بها ها تحت خیس است و در صورتیکه در ادامه مسافرت ارزان می باشید میتوانید سفرتان را به هفته دوم عید موکول فرمایید , همینطور برای سفرهای فرنگی تعیین ایرلاین های اهل ایران مخارج سفرتان را کمتر می نماید .

حالا وقت این رسیده تا کوله توشه سفرتان را مهیا فرمائید و با نیز به نصیب جنوبی کشورمان و جزیره های بی غایت قشنگ و تعجب آور آن یعنی کیش برویم , این جزیره سرسبز که در واقع یکی جزیره‌ها خلیج عجم است در شهری بی سابقه و بی همانند به اسم بندر لنگه که در استان هرمزگان می‌باشد قرار گرفته است و همانگونه که می‌دانید کیش فقط جزیره ای جانور در کشورمان و در اطراف خلیج عجم نیست و در‌حالتی که مایل بودید میتوانید پس از اینکه از کیش و جاذبه های تعجب آور اش دیدن کردید از جزیره های دیگر خلیج عجم زیرا جزیره دارای شهرت قشم , جزیره ابوموسی , جزیره هندورابی , جزیره هنگام , جزیره میر مهنا , جزیره سه دندون , جزیره ها تنب کوچک و بزرگ , جزیره شیف , جزیره خارکو , جزیره پارسی و . . . . هم دیدن نمائید .
عالی است بدانید که برخی از این جزیره ها مسکونی و برخی دیگر غیر مسکونی هستند ولی گشوده نیز با وجود این تمامی جزیره در خلیج عجم که تعداد آنان به 41 عدد می‌رسد مسافرت به جزیره کیش می‌تواند مضاعف گوناگون خیس باشد و این دستور خویش از عوارض بخش اعظمی برخوردار می‌باشد که به یک کدام از این عارضه ها می شود به وجود درصد دوچندان بالایی از اکسیژن درین جزیره اشاره نمود و می بایست اذعان کرد در واقع به همین منظور است که بخش اعظم اشخاصی که درین جزیره معاش می نمایند کمتر مبتلا شم کسالت و یا این که خواب آلودگی می گردند و ممکن است به همین علت است که هنگامی با تور کیش نوروز 99 همسفر می‌شوید به هیچ وجه حس خستگی نمیکنید و در ضمن احتمال دارد جذاب باشد که بدانید این جزیره توانسته نزدیک به 90 کیلومتر از مساحت کشور ایران را به خویش اختصاص دهد .