تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کیش یا قشم کجا بریم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر قصد هجرت به جزیره کیش را دارید با ما همراه باشید . . . درپی با موقعیت فروش تور کیش در گونه های گوناگون آشنا خواهید شد .
هم اکنون وقت این رسیده تا کوله توشه سفرتان را فراهم نمایید و با نیز به نصیب جنوبی کشورمان و جزیره های بی غایت قشنگ و تعجب آور آن یعنی کیش برویم , این جزیره سرسبز که در واقع یک کدام از جزیره‌ها خلیج عجم است در شهری بی سابقه و بی همانند به اسم بندر لنگه که در استان هرمزگان می‌باشد قرار گرفته است و همان گونه که می‌دانید کیش صرفا جزیره ای مو جود در کشورمان و در اطراف خلیج فارس نیست و در حالتی‌که مایل بودید میتوانید پس از این‌که از کیش و جاذبه های تعجب آور اش دیدن کردید از جزیره های دیگر خلیج عجم زیرا جزیره دارای اسم و رسم قشم , جزیره ابوموسی , جزیره هندورابی , جزیره هنگام , جزیره میر مهنا , جزیره سه دندون , جزیره ها تنب کوچک و بزرگ , جزیره شیف , جزیره خارکو , جزیره پارسی و . . . . هم دیدن فرمائید .
عالی است بدانید که برخی از این جزیره‌ها مسکونی و بعضا دیگر غیر مسکونی میباشند ولی گشوده نیز با وجود این همگی جزیره در خلیج عجم که تعداد آنان به 41 عدد می‌رسد مسافرت به جزیره کیش می‌تواند مضاعف گوناگون خیس باشد و این فرمان خویش از عوارض اکثری برخوردار می‌باشد که به یکی‌از این عارضه ها می شود به وجود درصد زیاد بالایی از اکسیژن درین جزیره اشاره نمود و می بایست ذکر کرد در واقع به همین جهت است که عمده اشخاصی که درین جزیره معاش می نمایند کمتر در گیر شم کسالت و یا این که خواب آلودگی میگردند و احتمالا به همین بهانه است که هنگامی با تور کیش همسفر میشوید به هیچ عنوان حس خستگی نمیکنید .

قطعا این ایام جزیره قشم محبوبیت ویژه ای بین مسافران اهل ایران پیدا نموده است و در ادامه آن یکی تورهایی که زیاد طرفدار داراست تور قشم است , این روز ها به قدری این تور موردپسند قرار گرفته است که تاکسی ها پکیج هایی فوق العاده ای را به مسافران این مقصد ارائه می دهند , جزیره زیبای‌ قشم در استان هرمزگان واقع شده‌است و جزء اصلی ترین جزیره‌ کشور ایران و تنگه‌ هرمز به اکانت می‌آید و مهمتر این‌که عمر این جزیره به دوران ساسانی بر می‌گردد و در واقع صحیح در جنوب بندرعباس جای خوش نموده است , به صورت انقطاع تور قشم , شایسته ترین تعیین برای مهاجرت به حساب آورده می شود و درضمن لهجه مردمان قشم پارسی با زبان بندری میباشد و دارنده مناظر فوق العاده , سواحل بزرگ شنی و ماسه ‌ای یا این که صخره ‌ای میباشد , مسافر از هر طرف که نگاه نمایید این مقصد مالامال جاذبه را آکنده از جذابیت میبینید و همینطور کنار دریا و بیشه و غار و راءس خریدهای رنگارنگ و متنوع قشم , هر توریسم را رضایتمند روانه‌ به شهر خویش خواهد کرد .
جزیره قشم پهناورترین جزیره کشور ایران و از شناخته شده ترین جزیره های مملکت عزیزمان کشور ایران است , خوشبختانه این جزیره طبیعتی بکر و فراوان قشنگ داراست و مورخ آن قبل های دوچندان بدور برگشته و درضمن سالیان طولانی است که‌این جزیره جنوبی به یک مقصد توریسم پرطرفدار اکثری از اهل ایران ها و گردشگر های فرنگی تبدیل شده‌است و شرایط خوب این جزیره ادله دیگر محبوبیت آن است , از آن جایی که‌این جزیره در جنوب بندرعباس قرار گرفته , از شمال به بندرعباس , از شرق به جزیره لارک , از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب غربی به جزیره های ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک محدود شده‌است .

جزیره قشم با وسعتی در حدود 1500 کیلومترمربع , دارنده بیشترین سواحل و کرانه‌ ها میان جزیره‌ها خلیج ‌فارس میباشد و از مهم‌ترین آن می شود به زیتون , سیمین , جزیره‌ها ناز , سوزا , پیر , شیب‌ دراز , سلخ و دوستکو است و از جذاب ‌ترین سواحل جزیره قشم هم به اکانت میاید و از خصوصیت ‌های ساحلی این جزیره تنوع سواحل صخره ‌ای , ماسه ‌ای و گلی آن است و این خصوصیات به ‌طور یکجا در کمتر جزیره‌ ای چشم شده‌است و در کنار اینها سواحل شنی و ماسه ‌ای نقره‌ فام و سیمین درخشان آن هم از سایر مثال های سواحل در جزیره قشم به شمار می‌رود و در‌پی این قضیه حاشیه دریا صخره ‌ای زیتون , حاشیه دریا شنی سیمین و سواحل گلی لافت و بیشه ‌های حرا تنوع سواحل قشم را به شما طرف داران سواحل و محیط های بکر نشان می‌دهد .
از سایر جاذبه های دارای شهرت قشم می شود به ( کنار دریا صخره‌ ای ریگو ( دارای شهرت به کنار دریا لاک ‌پشت‌ ها هم که از سایر مثال های سواحل زیبای جزیره قشم بوده اشاره نمود که لاک‌ پشت‌ ها در آنجا برای نفس به چنگ آوردن و غذاخوردن روی آب می ‌آیند و چشم انداز جالبی برای گردشگران میسازند , شما همینطور سواحل زیبای ( جزیره هنگام ( را که در دو کیلومتری خط ساحلی جنوب جزیره قشم زیستگاه دلفین ‌های تیزهوش و بامزه هست , دیدنی است بدانید که‌این جاذبه دوست داستنی موجب جذب گردشگران علاقه‌ مند به قشم و جزیره هنگام شده‌ است و در‌پی بدانید که دره‌ ستارگان , قلعه پرتغالی‌ ها , غار تماشایی خربس , آرامستان ‌های تاریخی و آب انبار بی ‌بی نیز از جاذبه‌ های قشم می‌باشند که زیاد منحصربه‌فرد بوده و شمارا محو خویش می نمایند و همینطور میتوانید از ( بندر لافت ( از بافت سنتی خانه‌ هایش زیاد جالب است.