تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چرا مسافرت با تورهای نوروزی؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چرا تورهای نوروزی؟
هر چه به پایان سال نزدیک می شویم بیشتر کلام ها در رابطه این‌که نوروز 99 کجا بریم؟ و طرح ریزی برای تعطیلات عید باستانی است . تعطیلات عید نوروز شایسته ترین زمان است تا از گرفتاری و روزمرگی سال قبلی به دور گردید و هنگامی را در درختان زیبای کشور ایران سپری نمایید یا این که از گنجینه های تاریخی این مرز و بوم مشاهده فرمائید . تورهای عید باستانی 99 در بیشتر شهرهای کشور‌ایران نظیر تور کیش , تور شهر مشهد مقدس و . . هوا داران خویش را دارا هستند . پیرو سفارش هایی را برای ایرانگردی در عید باستانی به شما معرفی خوا‌هیم کرد . شما می‌توانید بسته به مدل مسافرت تاریخی , تفریحی , فضای سبز گردی یا این که خرید و بازارگردی و همینطور آب و هوای بخش ها گوناگون کشور ایران در روز ها تعطیلات عید نوروز شایسته ترین مقصد را برای مهاجرت با تور عید باستانی 99 گزینش فرمایید .
جزیره رویایی کیش در قلب خلیج عجم علاقه مندان متعددی دارااست . این جزیره خوش آب و هوا که دوچندان امروزی و شیک است از سرسبزترین جزیره ها خلیج عجم هم به شمار میرود . این جزیره در ده سال های اخیر مضاعف مورد اعتنا بوده است به مقصدی مفرح برای تعطیلات عید نوروز تبدیل شده‌است . کیش جاهای جذاب فراوانی داراست که با تور عید نوروز 99 کیش به آن میپردازیم . تور کیش و تماشا از جاهای جالب کیش مورد پسند اشخاصی است که میخواهند در آب و هوای معتدل جزیره به تفریح بپردازند و وقار حقیقی در تعطیلات عید نوروز را تجربه نمایند .
پارک آهوان کیش , منزل بومیان , اسکله تفریحی , حاشیه دریا مرجان , جزیره هندورابی , شهر حریره , کشتی یونانی , شهر زیرزمینی کاریز , گذر هنرمندان , آب انبار , بوستان ساحلی میرمهنا , روستای باغو , بوستان ساحلی سیمرغ , بوستان شهر , دلفیناریوم و پلاژ بانوان . این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی و ارگانیک مقصد گردشگران خرید هم است . درین جزیره با وجود پاساژهای امروزی و قشنگ می توان کالاها را با قیمتی دوچندان مطلوب تهیه و تنظیم کرد .


مشهد تحت عنوان پایتخت مذهبی مرزو بوم هر ساله مسافران داخلی و فرنگی متعددی در خویش جای میدهد و این فرمان به سبب ساز وجود بقاع مطهر امام هشتم شیعه ها , امام رضا ( ع ) است . همین فرمان منجر شده تا جاهای جذاب شهر مشهد بیشتراز پیش مورد دقت قرار گرفته است . شهر مشهد در تعطیلات عید باستانی برای خیلی ها او‌لین آیتم مسافرت است به دلیل آن که میخواهند در طول تحویل سال کنار مقبره مطهر امام رضا ( ع ) باشند . در شرایطی که می خواهید در تور عید نوروز 99 عازم مشهد مقدس گردید , حتما برای شناخت یا این که جالب های شهر مشهد مقدس به مقاله جامع شاه مهاجرت رجوع کنید .
مسافرانی که در نوروز 99 با تور مشهد مقدس به‌این شهر مهاجرت نمایند میتوانند از گلشن پرنده ها سپاد , بوستان ارگانیک هفت آبگینه , بوستان و شهربازی ملت , بوستان جنگلی نماینده قانونی آباد , موزه آستان قدس رضوی , کلات نادری , میهن موج های آبی رنگ , گلشن گیاه شناسی , رستوران آویزان , گلشن ملی , بند گلستان , بوستان ساحلی آفتاب , بوستان علمی پروفسور بازیما , موزه نادری , موزه مردمان شناسی و خزینه مهدی قلی بیک , قریه و غار مغان و همین طور موزه نان شهر مشهد مقدس مشاهده نمایند . مشهد مقدس از شهرهایی است که در تعطیلات عید نوروز مسافران متعددی به آن مهاجرت می نمایند و در مبحث ایرانگردی در عید باستانی یکی مهم‌ترین شهر ها به شمار می‌رود .
وسیع ترین جزیره هرمزگان , با طبیعتی شگفت انگیز جزیره قشم است . در‌این جزیره شما با طبیعتی رو به رو می باشید که از شگفتیها هفتگانه به شمار میرود . جاهای جذاب قشم از یگانه ترین های جاذبه های کشور ایران است که در تور قشم به آن می‌پردازیم . در‌حالتی که در تعطیلات عید باستانی در پی سفری مختلف میباشید و یا این که به ایرانگردی در عید نوروز فکر‌میکنید , جزیره قشم را حتما در ابتدا لیست تعیین های خویش برای تور عید باستانی 99 بگذارید .