تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تفاوت محصولات شرکت آتاک درب ایران و درب های رایج در بازار ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تفاوت محصولات شرکت آتاک درب ایران و درب های رایج در بازار ایران
کیفیت درب های ضد سرقت باتوجه به نوع یراق آلات استفاده شده دردرب ضد سرقت لوکس[/url] ،جنس و ضخامت رویه، مدل و برند دستگیره، مدل و برند قفل ها، تعداد زبانه ها و سیستم داخلی درب تعیین می شود بنابراین کیفیت تولید و طرح هر یک از موارد ذکر شده و همچنین کشور سازنده ی آن ها بسیار حائز اهمیت است. هزچه کیفیت این اجزا بالاتر باشد
ایمنی نهایی درب بالاتر خواهد بود و مسلما تاثیر بسزایی در قیمت خواهد داشت. در حال حاضر درب های ضد سرقت ارزانی در بازار ایران یافت می شود که با درب های ضد سرقت آتاک درب ایران بسیار متفاوت هست‌ این محصولات که به دو دسته ی چینی و ایرانی دسته بندی می شود.
درب های چینی در پایین ترین کیفیت لازم جهت تامین امنیت قراردارد و در برابر هرگونه فشار مکانیکی آسیب پذیری بالایی دارد و بنابراین انتخاب مناسبی برای تامین امنیت نمی باشد. شبکه ی داخلی مورد استفاده این درب ها از جنس ورق های آهنی ساده هستند و استحکام بسیار پایینی در برابر فشار دارند. علاوه براین ضخامت پایین اجزای درب شامل رویه، چارچوب کلاف منجر به کاهش وزن درب های ضد سرقت تا ۴۰ کیلوگرم گردیده است این در حالی است که وزن درب های شرکت آتاک درب ایران از ۱۵۰ کیلوگرم به بالا می باشد.
در درب های ضد سرقت چینی فضای داخلی درب توسط مقوای فشرده پر می شود که عایق صوتی و حرارتی نمی باشد این در حالی است که در محصولات شرکت آتاک درب ایران بسته به خواست مستری از یونولیت و پشم سنگ به عنوان عایق صوتی و حرارتی در درب ضد سرقت لوکس استفاده می شود. با توجه به کیفیت پایین شبکه داخلی درب های ارزان قیمت چینی استفاده از قفل هایی مثل قفل های مرکزی و چنگکی نیز توان افزایش مقاومت درب را نداشته و تقریبا بی تاثیر می باشد. در حالیکه استفاده از این قفل ها از تولید کنتده ی برتر یراق آلات با نام کاله ی ترکیه در محصولات آتاک درب ایران ایمنی درب ها را دو چندان نموده است.
در درب هاي ضد سرقت ایرانی ارزان نیز که از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با درب های چینی ندارد به جای آهن از فولاد استفاده شده است و بنابراین استحکام بالاتری در برابر درب های چینی دارد اما همچنان ضخامت پایین چارچوب و استفاده از رویه هایی با ضخامت پایین و فقدان ساختار فلزی همچنان موجب ضعف این درب ها و آطیب پذیری بالای آن ها می شود.

بنابراین هر دو نوع درب های ضد سرقت ایرانی رایج در بازار و چینی ضخامت چارچوب و کلاف پایینی دارد و در نتیجه مقاومت لازم در مواجهه با سارقین و ابزارآلات مورد استفاده ی آن ها را نخواهد داشت. مسئله ی حائز اهمیتی که در مورد درب های ضدسرقت ارزان چینی و ایرانی وجود دارد قیمت پایین آن ها می باشد .
علت ارزان بودن درب های ضد سرقت چینی و ایرانی رایج در بازار
همانطور که می دانید همواره کیفیت و قیمت در هر محصولی متناسب با یکدیگر تغییر می کند. در درب های ضد سرقت نیز قیمت درب ها میتواند معیار مناسبی برای تخمین کیفیت درب باشد. اینکه چه قدر درب خریداری شده ایمن است سوالی می باشد که اغلب برای مصرف کنندگان مطرح است. برای یافتن پاسخی مناسب برای این سوال باید به چند نکته ی مهم که در زیر به آن ها اشاره شده توجه کنیم.
فاکتور امنیت تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد‌. ضخامت چارچوب و کلاف درب، ضخامت رویه، جنس رویه ی درب، قفل های به کار رفته، تعداد زبانه ها، نوع دستگیره ها از جمله این عوامل می باشند که تعیین کننده ی قیمت و کیفیت درب می باشند.
درب های ضد سرقت چینی که عموما ساختار داخلی مناسبی ندارند و وجود فلزات با ضخامت بسیار کم و مغزی های توخالی در آن ها منجر به قیمت پایین آن ها در بازار ایران متعاقب از کیفیت و امنیت پایبن
درب ضد سرقت[url=https://www.doorturkcelikkapi.com/] لوکس شده است. در مورد درب های ایرانی ارزان و رایج در بازار نیز استفاده از یراق آلات ارزان و با کیفیت پایین، رویه های کم ضخامت و همچنین ضخامت پایین چارچوب و کلاف و علاوه براین نبود روادید گمرکی منجر به کاهش قیمت درب ها شده است.
در این میان مجموعه ی آتاک درب ایران تنها با هدف تامین امنیت کاربران و بهبود هر چه بیشتر کیفیت با وجود تمام محدودیت ها در تامین مواد اولیه قادر به تولید درب هایی است که در مقایسه با درب های چینی و ایرانی موجود در بازار امنیت بسیار بالاتری داشته و باحفظ کیفیت درب های ضد سرقت ترک قیمت مناسب تری را دارند
بنابراین و باتوجه تمامی موارد ذکر شده درب های ضد سرقت ارزان در بازار چه ایرانی و چه چینی در در رنج محصولات مجموعه ی آتاک درب ایران نمی باشد زیرا قیمت پایین درب های ضد سرقت میتواند نتایج جبران ناپذیری را برای مصرف کنندگان و در نهایت اعتبار مجموعه ی ما داشته باشد.
دیگر انواع درب ضد سرقت را در سایت سنا درب مشاهده کنید

https://sanadarb.com/