تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Extended-Selection-Deadline-for-Masters-...ersity.jpg]تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد و سراسری به صورت همزمان برگزار می شوند اما پس از اعلام نتایج اولیه ، داوطلبانی که قصد دارند تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد ادامه دهند ، لازم است انتخاب رشته خود را از طریق سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد به انجام برسانند. پس از این که سازمان سنجش کارنامه اولیه شرکت کنندگان شامل رتبه و نمرات آن ها را از طریق سایت خود منتشر کرد ، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می بایست در موعد مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و فرآیند انتخاب رشته خود را آغاز نمایند. مهلتی که برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد در نظر گرفته می شود ، معمولا هر ساله یک بار تمدید می گردد تا جاماندگان از انتخاب رشته نیز بتوانند نسبت به انجام امور مربوطه اقدام نمایند.
امکان ویرایش کد رشته های انتخابی داوطلبان در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد فراهم می باشد.
تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
پس از این که نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد ، نوبت به مرحله حساس و سرنوشت ساز انتخاب رشته می رسد. پس از اتمام انتخاب رشته دانشگاه های سراسری ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد آغاز شده و داوطلبان می بایست با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه خود ، به سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه مراجعه کرده و کد رشته های مورد نظر خود را به ثبت برسانند. زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 اوایل تیر ماه خواهد بود و و طبق روال هر ساله ممکن است این مدت زمان تمدید شود.
گاها بسیاری از داوطلبان بنا بر دلایلی موفق به انتخاب رشته در مدت زمان اولیه نشده و یا خیلی دیر تصمیم به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می گیرند. بنابراین مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر ساله با تمدید مهلت انتخاب رشته ، فرصت مجددی را در اختیار این دسته از متقاضیان قرار می دهد. با توجه به این که هنوز اطلاعاتی از زمان دقیق انتخاب رشته و مهلت مجدد آن در سال 99 در دست نیست ، توصیه می کنیم برای آگاهی از آخرین اخبار مربوطه در کانال تلگرام انتخاب رشته ایران مشاوره عضو شوید.


راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
آن دسته از داوطلبانی که قصد انتخاب کد رشته های مربوط به دانشگاه آزاد را دارند ، می بایست در مدت زمان مقرر به سایت این دانشگاه مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد 99 ، به تکمیل مراحل انتخاب رشته خود بپردازند. توجه داشته باشید برای ورود به سامانه انتخاب رشته ، به کد دسترسی مندرج در کارنامه خود که از سایت سازمان سنجش دریافت کرده اید ، نیاز خواهید داشت. 
پیش از هر اقدامی لازم است دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 99 را از سایت این دانشگاه دریافت کنید و به منظور آگاهی از شرایط و ضوابط مربوطه ، آن را مورد بررسی قرار داده و با دقت مطالعه نمایید. پس از مطالعه دفترچه و یادداشت نمودن کد رشته های مورد نظر ، می توانید مطابق با راهنمای زیر ، انتخاب رشته خود را به انجام برسانید.
[list]

[*]ابتدا وارد سایت azmoon.org شوید و گزینه “سامانه ثبت نام و انتخاب رشته” را انتخاب کنید.

[*]روی گزینه “خرید کارت اعتباری ثبت نام” کلیک نمایید.

[*]در صفحه پیش رو ، کلید “خرید کارت اعتباری” که در مقابل عبارت “انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 99” قرار دارد را بفشارید.

[*]پس از ورود به صفحه مختص خرید کارت اعتباری ، اطلاعات فردی خود را وارد کرده و روی گزینه “مرحله بعد” کلیک کنید.

[*]چنانچه اطلاعات خود را درست وارد کرده اید ، روی گزینه “تایید و پرداخت” کلیک نمایید و در غیر این صورت با فشردن کلید “مرحله قبل” ، به صفحه قبلی بازگشته و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

[*]در این مرحله بایستی هزینه انتخاب رشته را با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بپردازید. بدین منظور ابتدا اطلاعات کارت بانکی خود را در بخش های مربوطه وارد کرده و سپس روی گزینه “پرداخت” کلیک کنید.

[*]در صورتی که واریز وجه با موفقیت انجام شود ، سامانه یک شناسه و یک رمز در اختیار شما قرار می دهد که لازم است آن ها را یادداشت کرده و نزد خود نگه دارید.

[*]مجددا به لینک انتخاب رشته بازگشته و شناسه ، رمز و کد دسترسی خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و کلید “ورود” را بفشارید.

[*]حال می توانید حداکثر 100 کد رشته را به ترتیب علاقه و اولویت بندی خود ، در سامانه وارد نمایید.
[/list]
پس از اتمام ثبت کد رشته های مورد نظر ، یک کد دریافت می کنید که لازم است آن را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید. توجه داشته باشید امکان ویرایش انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد 99 تا پایان زمان تمدید مهلت انتخاب رشته فراهم می باشد. از همین رو ، داوطلبانی که در مهلت اولیه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده بودند نیز می توانند با مراجعه به صفحه انتخاب رشته و انتخاب گزینه “ویرایش انتخاب رشته” ، رشته های ثبت شده خود را حذف و جا به جا کرده و یا کد رشته ای را به لیست خود اضافه نمایند.
ممکن است بسیاری از داوطلبان پس از انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، موفق به پذیرش در هیچ یک از انتخاب های خود نشوند. این دسته از متقاضیان می توانند مجددا شانس خود را در تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 امتحان نمایند. شایان ذکر است این مرحله هر ساله به صورت مرتب برگزار نمی شود چرا که ظرفیت دانشگاه ها در سال های مختلف متفاوت بوده و گاها بسیاری از پذیرفته شدگان نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمی کنند. شما می توانید برای آگاهی از زمان تکمیل ظرفیت کنکور ارشد آزاد 99 ، روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.[تصویر:  arshad1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…


منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد