تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: عید کجا بریم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با نزدیک شدن به روزهای آخری سال اکثر زمان ها گردشگران در ادامه مقصدی برای سپری کردن تعطیلات عید باستانی می‌باشند . ترکیه یکی مقاصدی است که گردشگران شهرهای آن را تحت عنوان مقصد هجرت خویش گزینش می نمایند .
همان گونه که می‌دانید تعطیلات عید زمان قابل قبولی برای مهاجرت به آن سوی مرز است , شهرهایی مثل استانبول و آنتالیا در ترکیه طرف داران متعددی داراست .
با دقت به این که رزرو تور و طرح ریزی برای مهاجرت در روز ها عید نوروز رزرو بلیط هواپیما و همینطور رزرو هتل , عمل مضاعف رنج است . بیشتر مسافران برای مهاجرت نوروزی از ماه ها قبلی طرح ریزی می نمایند , در‌حالتی که شما نیز مجال کافی و یا این که داده ها ضروری برای طرح ریزی سفرتان ندارید می‌توانید از در بین تورهای نوروزی تور مطلوب خودتان را تعیین نمائید .
تور استانبول در عید نوروز ; همواره یکی مسیرهای پرطرفدار میان ایرانیان است که با دقت به این‌که استانبول در فصل بهار هم اکنون و هوای دیگری داراست و علاوه بر این‌که زیبایی های آن دو چندان است , آب و هوای استانبول در‌این زمان ایده آل و مطلوب گشت و گذار است .
استانبول همان گونه که گفته شد مقصدی جالب و دیدنی برای سپری کردن تعطیلات نوروزی است . در شرایطی‌که تور استانبول عید نوروز را برای سفرتان گزینش نموده اید خودتان را برای خوشگذرانی در شایسته ترین شهر توریسم ترکیه مهیا نمایید .
استانبول شهری در بین دو مجموعه کشورها آسیا و اروپاست و تیتر مطرح ترین شهر ترکیه را داراست و قلب فرهنگی و اقتصادی ترکیه میباشد . قرار گیری استانبول در جوار دریای سیاه و دریای مرمره و تنگه‌ بسفر سبب ساز شده که یکی زیباترین شهرهای ساحلی جهان باشد ; شهری تاریخی و دیدنی که در سالهای اخیر با ترقی و زیباسازی این شهر پرداخته اند و همین فرمان سبب ساز شده که سالانه بر تعداد گردشگران استانبول افزوده می شود .

قیمت تورهای نوروزی به طور معمول فراتر از ارزش بقیه تورهای مسافرتی است و با دقت به‌وجود تعطیلات و وجود حجم بالای مسافران این تورها با قیمتی فراتر ارائه میشود . بها تورهای نوروزی استانبول با اعتنا به تعیین شما در طول های مختلف و با نرخ قیمتی متفاوت ارائه می شود و ساعت پروازی , جور ایرلاین و هتلی که برای اقامت تعیین می‌کنید تاثیر به سزایی در بها تور خواهد گزاشت .
ارزش تور استانبول عید باستانی 99 با اعتنا به دسته ایرلاین , هتل محل اقامت و دوران زمان تور متغیر است ; در خرید پکیج های مسافرتی قابلیت تغییر تحول مورخ , دوران زمان تور , مدل پرواز و همینطور محل اقامت موجود است که‌این فعالیت با تغییر‌و تحول ارزش تور استانبول عید نوروز آماده است .
پکیج های تور استانبول خدماتی زیرا بلیط رفت و بازگشت و اقامت در هتل را به گردشگران ارائه میدهد و با اعتنا به نرخ های متمایز که‌این تورها دارا‌هستند , خدماتی که ارائه می شود مختلف است .
تور استانبول ویژه عید 99 به طور معمول برای ۳ , ۴ و ۵ شب اجرا مي شود , گفتنی است که برای رزرو تور استانبول عید 99 برای سه زمان از جمله گذشته عید , هفته نخستین عید و هفته دوم عید مبادرت نمائید . دقت داشته باشید که گزینش مورخ پرواز به طور کامل ازروی اراده است .
ولی که در صورتی‌که برای مورخ هایی مانند 5 فروددین ماه و هفته دوم قصد هجرت دارید می‌توانید در روزهای ابتدایی فروردین ماه مبادرت فرمایید . قابل ذکر است که مهاجرت در هفته دوم به مراتب ارزان خیس از هفته اولیه است اما به طور کلی در روز ها عید توقع ارزش خیلی تحت را نداشته باشید .