تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Extended-deadline-for-doctoral-exam-selection.jpg]تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

پس از زمان اعلام نتایج دکتری 99 ، داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره در آزمون کتبی شده باشند ، می بایست در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم را در راستای انتخاب رشته دکتری 99 به انجام برسانند. مرحله انتخاب رشته از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده چرا که تاثیر بسزایی در سرنوشت و آینده شغلی داوطلبان دارد ؛ بنابراین لازم است متقاضیان در انتخاب رشته خود نهایت دقت را به کار ببرند. متقاضیان می توانند در صورت نیاز به مشاوره انتخاب رشته دکتری 99 ، با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایند.
فرصتی که جهت انتخاب رشته به داوطلبان داده می شود ، معمولا یک بار از سوی سازمان سنجش تمدید می شود تا داوطلبانی که به هر دلیل موفق به انتخاب رشته در مهلت اولیه نشده اند ، فرصتی مجددی را برای این امر پیدا کرده و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون دکتری سال 98 ، حتی در صورت انصراف و یا عدم ثبت نام ، نمی توانند در آزمون دکتری سال 99 ثبت نام کرده و یا انتخاب رشته نمایند.
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 99
پس از اعلام نتایج آزمون دکتری ، برای هر یک از شرکت کنندگان کارنامه ای صادر می گردد و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند ، معمولا تا اوایل اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، مراحل انتخاب رشته خود را به انجام برسانند. هنوز سازمان سنجش اطلاعیه ای مبنی بر زمان انتخاب رشته منتشر نکرده است اما با توجه به مهلت آن در دوره گذشته ، می توان به صورت تقریبی آن را پیش بینی کرد.
مهلت انتخاب رشته برای پذیرفته شدگان آزمون دکتری 98 از 23 فروردین آغاز و در تا 3 اردیبهشت ادامه داشت. با توجه به این که هر ساله داوطلبان زیادی بنا بر دلایل مختلف موفق به انتخاب رشته نمی شوند ، سازمان سنجش همواره مهلت مجددی را برای این دسته از متقاضیان در نظر می گیرد. مدت زمان مذکور در سال 98 ، تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه تمدید شد و احتمال می رود در سال 99 نیز فرصت دوباره ای برای انتخاب رشته دکتری در نظر گرفته شود. شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ، از آخرین اخبار پیرامون آزمون دکتری مطلع گردید. به محض اعلام زمان انتخاب رشته و تمدید آن ، اخبار مربوطه از طریق این کانال اطلاع رسانی خواهد شد.
راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 99
پس از صدور کارنامه اولیه آزمون دکتری ، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و غیر روزانه شده اند ، می بایست پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 و انتخاب کد رشته های مورد نظر خود ، به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مطابق با راهنمای زیر ، کد رشته های انتخابی خود را ثبت نمایند.
[list]
[*]ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست گزینه “دکترای تخصصی” را انتخاب کنید.
[*]روی لینک فعال “انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز) سال 99” کلیک نمایید.
[*]پس از مطالعه نکات مندرج در صفحه پیش رو ، کلید “تایید و ادامه – گام بعدی” را بفشارید.
[*]در این مرحله ، به دو روش می توانید جهت ورود به سیستم انتخاب رشته اقدام کنید. پس وارد نمودن اطلاعاتی همچون شماره داوطلبی ، کد ملی ، شماره پرونده و یا شماره پیگیری ثبت نام و فشردن کلید “ورود به سیستم” ، به صفحه انتخاب رشته هدایت می شوید.
[/list]بعد از طی کلیه مراحل فوق ، می بایست کد رشته محل های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته وارد کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات درج شده ، روی گزینه “ثبت” کلیک نمایید. توجه داشته باشید که در انتها حتما رسید انتخاب رشته خود را دریافت کنید.
چند نکته مهم
[list]
[*]هر یک از داوطلبان می توانند حداکثر 50 کد رشته را از دفترچه انتخاب رشته دکتری انتخاب کرده و به ترتیب اولویت بندی در فرم انتخاب رشته ثبت نمایند.
[*]برای آن که بدانید در کدام یک از دوره های روزانه ، بورس خارج از کشور و یا دوره های غیر روزانه مانند دانشگاه آزاد ، دانشگاه غیرانتفاعی ، دانشگاه پیام نور و پردیس های خودگردان مجاز به انتخاب رشته شده اید ، مندجارت کارنامه خود را به دقت مطالعه کنید.
[*]پس از تکمیل فرم انتخاب رشته ، سامانه یک کد 15 رقمی صادر می کند که لازم است آن را تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگه دارید.
[/list]شایان ذکر است پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99 از سوی سازمان سنجش ، از داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره شده باشند ، برای بررسی سوابق علمی و پژوهشی و حضور در مصاحبه دکتری 99 دعوت به عمل می آید و آن دسته از متقاضیانی که در این مرحله موفق به پذیرش نشده اند ، می توانند مجددا شانس خود را هنگام تکمیل ظرفیت دکتری سراسری 99 امتحان کنند.
با توجه به ادغام آزمون دکترای دانشگاه آزاد با آزمون سراسری ، داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند ، می توانند مطابق با کد رشته های مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 99 ، نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه نیز اقدام نمایند. توجه داشته باشید که انتخاب رشته دکتری آزاد 99 به صورت جداگانه و تنها از طریق سایت این دانشگاه انجام می پذیرد. پذیرفته شدگان می توانند با استفاده از کد دسترسی که در کارنامه اولیه درج شده است ، به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و روند انتخاب رشته خود را پیگیری نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر یک از مباحث فوق ، روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.
[تصویر:  doktora1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری