تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Extended-Application-Deadline-for-Univer...iences.jpg]تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

دانشگاه علمی کاربردی از جمله دانشگاه های معتبر کشور محسوب می شود که تحت نظارت وزارت علوم فعالیت می کند. این دانشگاه هر ساله در دو مقطع کاردانی (بر اساس معدل دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (بر اساس معدل کاردانی) ، به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.  پس انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 ، داوطلبان می بایست در موعد مقرر به سایت این سازمان مراجعه کرده و فرآیند نام نویسی خود را به انجام برسانند. سازمان سنجش برای آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیل نتوانسته اند در مهلت اولیه نسبت به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 اقدام کنند ، مهلت مجددی را در نظر می گیرد.
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد.
تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98
دانشگاه علمی کاربردی همواره در دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه دانشجو می پذیرد. داوطلبان می بایست مطابق با زمان بندی اعلام شده به سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 مراجعه کرده و مراحل مربوطه را تکمیل نمایند. گاها ممکن است برخی داوطلبان بنا بر دلایلی همچون عدم آگاهی از زمان نام نویسی ، فرصت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را از دست بدهند. سازمان سنجش معمولا با تمدید مهلت نام نویسی ، شانس مجددی را برای این دسته از متقاضیان فراهم می کند.
تمدید مهلت ثبت نام برای ورودی مهر ماه
نام نویسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مهر ماه طی دو مرحله برای داوطلبان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام شد. بنا بر اعلام سازمان سنجش ، متقاضیان مقطع کاردانی از تاریخ 27 مرداد ماه لغایت 4 شهریور ماه فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت sanjesh.org ، ثبت نام خود را انجام دهند. پس از اتمام بازه زمانی مذکور ، نام نویسی این دوره تا روز پنج شنبه مورخ 7 شهریور تمدید شد تا جاماندگان از ثبت نام ، فرصت مجددی را جهت نام نویسی داشته باشند.
ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته نیز از 2 شهریور ماه آغاز شد و داوطلبان تا روز یکشنبه 10 شهریور فرصت داشتند تا پس از مطالعه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 و آگاهی از شرایط و مقررات مربوطه ، نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند. برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مدت زمان معین نشده بودند ، مهلت نام نویسی تا روز پنج شنبه 14 شهریور تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت نام برای ورودی بهمن ماه
هنوز سازمان سنجش اطلاعیه ای مبنی بر آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 98 اعلام نکرده است و حتی اطلاعاتی درمورد این که آیا این دانشگاه در بهمن ماه نیز دانشجو می پذیرد یا خیر ، در دسترس نیست. با توجه به تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی 98 که از تاریخ 2 آذر ماه آغاز شد و تا 19 آذر ماه ادامه داشت ، پیش بینی می شود سازمان سنجش زمانی را برای ورودی بهمن در نظر نگیرد.
با توجه یه این که این مسئله تنها یک احتمال است و امکان ثبت نام بهمن نیز وجود دارد ، توصیه می کنیم در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضو شوید تا در صورت اعلام زمان نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی در بهمن ماه ، از آن مطلع شوید. کلیه اخبار تکمیلی پیرامون ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق کانال فوق اطلاع رسانی می گردد.
راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98
نام نویسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه کرده تا از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 مطلع گردید. پس از انتخاب کد رشته های مورد نظر خود ، می توانید مطابق با راهنمای زیر ، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنید.
[list]
[*]ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب نمایید.
[*]در این مرحله ابتدا باید کارت اعتباری خریداری کنید. بدین منظور روی گزینه “خرید کارت اعتباری” کلیک کرده و مراحل مربوطه را جهت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 تکمیل نمایید.
[*]پس از دریافت شماره سریال کارت اعتباری به لینک فعال ثبت نام مراجعه کرده و پس از وارد نمودن شماره سریال و کد امنیتی موجود در صفحه ، روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.
[*]در این مرحله لازم است تا داوطلب فرم تقاضانامه اینترنتی را تکمیل کرده و کد رشته محل های انتخابی خود را در سامانه ثبت نماید.
[/list]در صورتی که تمامی مراحل فوق با موفقیت انجام شود ، سامانه کدی را به عنوان کد پیگیری صادر می کند که می بایست آن را تا زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99 نزد خود نگه دارید. پس از اعلام نتایج ، داوطلبان در صورت قبولی باید اصل مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 را جهت تکمیل روند ثبت نام خود ، به دانشگاه محل پذیرش ارائه نمایند. شما همراهان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی درمورد هر یک از موارد فوق ، روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.
[تصویر:  entekhab-reshte1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی