تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سهمیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Ministry-of-Health-Employment-Test-Quota.jpg]
سهمیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99

نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سهمیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
وزارت بهداشت درمان و آموزش کشور به منظور تامین نیروهای متخصص خود از میان افراد واجد شرایط ، طی آزمون کتبی و مصاحبه اقدام به جذب نیرو می نماید. در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت ، همانند سایر آزمون امتیازات و سهمیه های قانونی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.
داوطلبانی که مشمول سهمیه های در نظر گرفته شده برای این آزمون هستند می بایست در هنگام ثبت نام با در دست داشتن مدارک لازم ، علاقه مندی خود را به استفاده از سهمیه مورد نظر اعلام نمایند.
جانبازان ، آزادگان ، فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر ، فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می باشند.
امتیازات و سهمیه های قانونی آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
در آزمون های استخدامی که در کشور برگزار می شود معمولا بخشی از ظرفیت پذبرش به داوطلبان دارای سهمیه تعلق می گیرد. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت پیش از اقدام به ثبت نام ، ابتدا می بایست دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه کنند و از سهمیه هایی که برای آن در نظر گرفته شده است مطلع شوند.
سهمیه های قانونی این آزمون عبارتند از:
[list=1]

[*]سهمیه ایثارگران

[*]سهمیه معلولین

[*]سهمیه آزاد
[/list]
میزان تاثیر سهمیه ایثارگران در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
یکی از سهمیه های آزمون استخدامی گروه علوم پزشکی ، سهمیه ایثارگران می باشد. این سهمیه خود به دو بخش 25 درصد و 5 درصد تقسیم می شود و میزان اثر گذاری آن در نتیجه آزمون برای داوطلبان متفاوت می باشد.
توجه داشته باشید که تنها ارگان های زیر جزو مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها هستند :
[list]

[*]معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

[*]معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی ، شامل کارکنان دولت و صاحبان مشاغل و صنف های آزاد و افراد فاقد شغل

[*]معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
[/list]
ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که سهمیه 25 درصد و سهمیه 5 درصد به چه کسانی تعلق می گیرد؟ برای پاسخ به این سوال به جدول زیر مراجعه نمایید.
[font=wpyar-BYekan, Tahoma, arial][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] سهمیه ایثارگران
مشمولان سهمیه 5 درصد 
مشمولان سهمیه 25 درصد
رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا
همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
همسر و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر
فرزندان جانبازان زیر 25 درصد
همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت
فرزندان آزادگان کم تر از یک سال اسارت
پدر ، مادر ، خواهر و برادر شهید[/font]
[/font]
ساز و کارهای جذب داوطلبان ایثارگر
[list]

[*]دارندگان سهمیه 25 درصد ایثارگران ، طبق ضوابط و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران ، جذب و استخدام خواهند شد.

[*]سهمیه استخدامی افراد دارای سهمیه 25 درصد ایثارگران ، به صورت مجزا از سایر سهمیه های آزمون ، در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 98 ویژه دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت درج شده است ؛ بنابراین داوطلبانی که سهمیه آن ها تایید شده است ، صرفا می توانند شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران را انتخاب نمایند. هم چنین این سهمیه قابل اختصاص به سایر داوطلبان نبوده و در صورتی که سهمیه در نظر گرفته شده تکمیل نگردد ، به صورت محفوظ باقی خواهد ماند.

[*]ایثارگران دارای سهمیه 25 درصد برای استفاده از سهمیه مزبور می بایست اطلاعات خود را در سامانه سجایا (سیستم جامع اطلاع رسانی یک پارچه ایثارگران) ، ثبت نمایند تا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد. لازم به ذکر است که در صورت عدم تایید بنیاد مذکور ، داوطلب مجاز به انتخاب شغل محل های مربوط به سهمیه یاد شده نمی باشند.

[*]افراد در صورت داشتن شرایط لازم ، صرفا می توانند از یکی از سهمیه های 5 و یا 25 درصد ایثارگران استفاده کنند.

[*]در صورتی که در شرایط اختصاصی دستگاه های اجرایی ، حداقل معدل و حداکثر سن ذکر شده باشد ، جانبازان ، آزادگان ، فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت ، از این شروط معاف می باشند.

[*]افرادی که مجاز به استفاده از سهمیه ایثارگران می باشند ، در صورتی که بر اساس ضوابط بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در اولویت استفاده از سهمیه مذکور قرار نگیرند ، مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای این سهمیه نمی باشند و در صورت انتخاب ، این شغل محل ها برای آن ها در نظر گرفته نخواهد شد.

[*]کسب حد نصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (5 درصد) و مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (25 درصد) ، الزامی نمی باشد.

[*]داوطلبانی که مشمول سهمیه 5 درصد ایثارگران می باشند می بایست از میان شغل محل های سهمیه آزاد ، شغل محل هایی را انتخاب کنند که ظرفیت آن بیش از 1 نفر باشد و هم چنین جزو مشاغل مشخص شده برای سهمیه ایثارگران 25 درصد نباشد.

[*]استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی (25 درصد و 5 درصد) ایثارگران درصورت کسب حد نصاب آزمون از طریق رقابت با سایر داوطلبان در همان شغل محل صورت می گیرد.
[/list]
میزان تاثیر سهمیه معلولین در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 یکی از سهمیه های در نظر گرفته شده سهمیه معلولان می باشد که افراد معلول با ارائه معرفی نامه از بهزیستی می بایست در آزمون شرکت نمایند. پذیرش داوطلبان معلول در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از محل سهمیه استخدامی (3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان) می باشد. این افراد صرفا می بایست در آزمون موسسات شرکت نمایند و پس از کسب حد نصاب نمره مجاز و رقابت بین سایر داوطلبان معلول ، افراد برتر به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش دعوت به مصاحبه می شوند.
سایر نکات و ویژگی های بهره مندی از این سهمیه نیز مطابق زیر می باشد:
[list]

[*]افرادی که مشمول استفاده از این سهمیه هستند ، می بایست از میان شغل محل های سهمیه آزاد ، آن هایی را انتخاب کنند که دارای ظرفیت بیش از یک نفر باشند. توجه داشته باشید که در شغل محل های دارای یک نفر ظرفیت پذیرش ، انتخاب افراد صرفا بر اساس نمرات کسب شده خواهد بود.

[*]معلولین باید توانایی های لازم برای انجام کاری را که جهت آن استخدام می شوند داشته باشند زیرا مطابق آیین نامه های موجود ، در صورتی که معلولیت افراد مانع انجام ماموریت آن ها نباشد ، استخدام آن ها بلامانع است.
[/list]
سهمیه آزاد در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
تمامی سهمیه های هر موسسه بعد از کسر سهمیه های استخدامی ایثارگران و معلولین به داوطلبان واجد شرایط که حدنصاب علمی لازم را کسب نموده اند به ترتیب برترین نمره ، اختصاص می یابد.
داوطلبان یاید نهایت دقت را در انتخاب شغل محل مورد تقاضای خود داشته باشند چرا که تغییر محل خدمت در زمان نام نویسی تا پایان مهلت تعهدات بدو استخدام به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]
نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سهمیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –

نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : سهمیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت