تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام حوزه علمیه خواهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Sisters-Seminary-Registration.jpg]ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99 – 1400


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام حوزه علمیه خواهران با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران که تحت نظارت شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران فعالیت دارد ، با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی در سطوح مختلف جامعه ، اقدام به پذیرش دانشجو در سه مقطع تحصیلی عمومی ، عالی و تخصصی می نماید. پذیرش داوطلبان در حوزه های علمیه خواهران از طریق آزمون ورودی و مصاحبه حضوری صورت می گیرد. متقاضیان واجد شرایط می بایست در مدت زمان تعیین شده از سوی مرکز مربوطه ، اقدامات لازم را جهت تمکیل فرآیند ثبت نام خود به انجام برسانند.
ثبت نام حوزه علمیه خواهران در هر سه مقطع تحصیلی به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود.
زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99 – 1400
نام نویسی حوزه علمیه خواهران معمولا در دو بازه زمانی متفاوت برای داوطلبان مقاطع مختلف تحصیلی انجام می شود. پس از اعلام زمان ثبت نام از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ، داوطلبان می توانند پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای نام نویسی و آگاهی از شرایط و مقررات مربوطه ، روند ثبت نام خود را از طریق سایت paziresh.whc.ir و یا با مراجعه به مدارس علمیه پیگیری نمایند.
با توجه به آن که هنوز اطلاعیه ای مبنی بر برگزاری این آزمون در سال 99 منتشر نشده است ، نمی توان درمورد زمان نام نویسی و برگزاری آن اظهار نظر نمود. بنا بر آغاز زمان ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مقطع تحصیلی عمومی (سطح 2) در تاریخ 23 تیر ماه سال 98 و متقاضیان مقاطع عالی و تخصصی از 7 اسفند 97 لغایت آخر اردیبهشت 98 ، انتظار می رود ثبت نام سال تحصیلی 99 – 1400 نیز تقریبا در همین بازه زمانی انجام شود.
علاوه بر مقاطع فوق ، امکان نام نویسی برای خواهران طلبه ای که به هر دلیل موفق به اتمام دوران تحصیل خود در مدت زمان مقرر نشده اند نیز فراهم می باشد. این آزمون تحت عنوان “آزمون بازپذیری مقطع عمومی” برگزار می گردد و ثبت نام آن همزمان با نام نویسی آزمون های مقاطع عالی و تخصصی آغاز می شود. شما می توانید برای آگاهی از آخرین اخبار پیرامون آزمون های حوزه علمیه خواهران در سال 99 ، در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره عضو شوید. در صورت اعلام زمان ثبت نام ، اخبار مربوطه از طریق این کانال اطلاع رسانی خواهد شد.
نحوه ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99 – 1400
نام نویسی حوزه علمیه خواهران به دو روش اینترنتی و حضوری انجام می شود. متقاضیان علاوه بر ثبت نام الکترونیکی می توانند با مراجعه به مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور ، نسبت به پرداخت هزینه و دریافت کد ثبت نام اقدام نمایند. چنانچه تمایل به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت paziresh.whc.ir را دارید ، می بایست جهت نام نویسی در آزمون حوزه علیمه خواهران به ترتیب زیر عمل نمایید.
خرید کارت ثبت نام 
اولین مرحله از مراحل ثبت نام حوزه علمیه خواهران پرداخت هزینه آزمون می باشد. این مبلغ برای داوطلبان مقاطع مختلف ، متفاوت بوده و تنها از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب قابل پرداخت می باشد. توجه داشته باشید که هزینه مذکور پس از پرداخت قابل استرداد نخواهد بود لذا توصیه می کنیم پیش از اقدام به ثبت نام ، دفترچه مربوطه را به صورت کامل و با دقت مطالعه نمایید.
این هزینه در سال 98 برابر با مقادیر زیر بوده است که انتظار می رود در سال 99 کمی با افزایش قیمت همراه باشد.
[list]
[*]هزینه نام نویسی مقطع عمومی و بازپذیری مقطع عمومی: 30 هزار تومان
[*]هزینه نام نویسی مقطع عالی: 40 هزار تومان
[*]هزینه نام نویسی مقطع تخصصی: 50 هزار تومان
[/list]ارسال مدارک مورد نیاز
در این بخش لازم است از مدارک مورد نیاز اسکن تهیه کرده و در سامانه بارگذاری نمایید. دقت داشته باشید که فایل هر یک از این مدارک می بایست مطابق با مشخصات مندرج در دفترچه مربوطه ارسال شوند. حتما پیش از ورود به سایت و پرداخت هزینه ، اسکن مدارک را آماده کنید تا در روند نام نویسی با مشکل مواجه نشوید.
انتخاب مدرسه ، رشته محل و مرکز آزمون
داوطلبان مقاطع عالی و تخصصی بایستی در این مرحله از میان لیست مدارس ، رشته محل و مراکز موجود ، موارد مورد نظر خود را انتخاب نمایند. متقاضیان تحصیل در مقطع عمومی و هم چنین داوطلبان شرکت در آزمون بازپذیری می توانند از طریق لیست مدارس علمیه سطح 2 ، مدارس مورد نظر خود را برگزینند.
فهرست هر یک از موارد فوق از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شایان ذکر است امکان تغییر رشته و مرکز آزمون ، حداکثر تا پایان زمان نام نویسی یا ویرایش اطلاعات فراهم است و پس از اتمام آن ، تغییر در اطلاعات ثبت نامی مقدور نخواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم در ثبت مشخصات خود ، دقت لازم را به کار ببرید.
شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99 – 1400
[تصویر:  Sisters-Seminary-Registration-Requirements.jpg]شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99 – 1400
شرکت در آزمون حوزه علمیه خواهران مستلزم برخورداری از یک سری شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که داوطلبان در صورت عدم احراز آن ها ، مجاز به نام نویسی و شرکت در آزمون نمی باشند. این شرایط در دفترچه های راهنمای ثبت نام که برای هر مقطع به صورت جداگانه منتشر شده است ، درج شده اند. شرایط مذکور به تفکیک هر مقطع تحصیلی به شرح زیر می باشند.
شرایط پذیرش مقطع عمومی (سطح 2)
شرایط عمومی
[list]
[*]اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام ، مذهب حقه شیعه اثنی عشری ، ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
[*]تابعیت جمهوری اسلامی ایران
[*]رعایت شئونات و حدود اسلامی
[*]عدم سوء پیشینه کیفری
[*]رضایت پدر یا همسر یا سرپرست قانونی جهت تحصیل در حوزه علمیه
[*]برخورداری از سلامت روانی و نداشتن امراض مسری ، بیماری های جسمی و نقض عضو مانع از تحصیل
[*]سکونت داوطلب با همسر یا والدین یا جد پدری ، مادری و سرپرست قانونی در شهرستان دارای حوزه علمیه
[/list]شرایط اختصاصی ویژه دارندگان مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم دوره اول متوسطه
[list]
[*]داشتن حداکثر 17 سال سن 
[*]دارا بودن مدرک سیکل یا اتمام پایه نهم یا اتمام پایه هشتم دوره اول متوسطه با حداقل معدل کل 15 
[/list]شرایط اختصاصی ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر
[list]
[*]داشتن حداکثر سن 30 سال برای داوطلبان تحصیل به شیوه حضوری
[*]دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر با حداقل معدل کل 12 (حافظان قرآن کریم از شرط معدل معاف هستند.)
[/list]توجه داشته باشید که حافظان قرآن کریم و دارندگان تحصیلات دانشگاهی در صورت ارائه مدرک معتبر ، از تخفیف سنی تا حداکثر 35 سال مطابق با دستورالعمل های مربوطه ، بهره مند می شوند.
شرایط اختصاصی بازپذیری مقطع عمومی (سطح 2)
[list]
[*]عدم اشتغال به تحصیل همزمان در طول دوران تحصیل به صورت حضوری در حوزه و دانشگاه
[*]گذراندن حداقل 30 واحد درسی در مقطع عمومی ویژه (دوره پنج ساله) یا 90 واحد درسی در مقطع عمومی (دوره هفت ساله) در یکی از مدارس تحت نظارت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران ، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خراسان و جامعه الزهرا یا داشتن دانشنامه سطح یک
[*]کسب حداقل 50 درصد امتیاز آزمون کتبی و قبولی در سایر مراحل گزینش (مصاحبه و تحقیق)
[/list]داوطلبان آزمون بازپذیری صرفا می توانند در شیوه های تحصیلی تمام وقت و پاره وقت حضوری ثبت نام کنند. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل به شیوه غیر حضوری می باشند ، می توانند پس از موفقیت در گزینش و تطبیق دروس ، در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به تغییر شیوه آموزشی خود اقدام نمایند.
شرایط پذیرش مقطع عالی (سطح 3)
متقاضیان در سطح 3 حوزه علمیه خواهران می تواند با توجه به شرایط ، به سه شیوه حضوری ، نیمه حضوری و غیر حضوری به تحصیل بپردازند. لازم است بدانید تنها تحصیل در سه رشته فقه و اصول ، تاریخ اسلام و تفسیر و علوم قرآنی به سه روش فوق امکان پذیر می باشد. داوطلبانی که قصد دارند به هر یک از شیوه های فوق ، تحصیل نمایند باید علاوه بر شرایط عمومی از شرایط اختصاصی مورد نیاز نیز برخوردار باشند.
شرایط عمومی 
[list]
[*]اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام ، مذهب حقه شیعه اثنی عشری ، ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
[*]تابعیت جمهوری اسلامی ایران
[*]دارا بودن سلامت روانی و نداشتن نقص عضو یا بیماری های جسمی مانع از تحصیل و امراض مسری
[*]برخورداری از سلامت فکری ، اخلاقی و رفتاری متناسب با شئون طلبگی
[*]رضایت پدر یا همسر یا سرپرست قانونی جهت تحصیل در حوزه علمیه
[*]دارا بودن مدرک حوزوی سطح 2 یا کارشناسی مدرسه عالی شهید مطهری ، دانشگاه امام صادق و جامعه المصطفی العالمیه در رشته های مرتبط با معدل 14
[/list]شرایط اختصاصی شیوه تحصیل حضوری و نیمه حضوری
[list]
[*]عدم اشتغال به تحصیل به صورت همزمان در طول دوران تحصیل به صورت حضوری در حوزه و دانشگاه
[*]سکونت با همسر یا والدین یا جد یا سرپرست قانونی در نزدیک ترین شهرستان دارای مدرسه علمیه بر اساس دستورالعمل
[*]عدم اشتغال به کار مغایر با تحصیل بنا بر تشخیص شورای مدرسه
[/list]شرایط اختصاصی شیوه غیر حضوری
[list]
[*]عدم ارائه رشته انتخابی در محل سکونت داوطلب غیر حضوری به صورت حضوری یا نیمه حضوری
[*]حداقل معدل کل 17 در سطح 2
[*]داشتن امکانات سخت افزاری مورد نیاز از جمله وب کم ، رایانه ، میکروفون و اینترنت پر سرعت (حداقل سرعت 2 مگابایت بر ثانیه) در طول دوره آموزشی
[*]داشتن مهارت های لازم از قبیل آشنایی با ویندوز ، اینترنت ، نصب و استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری
[/list]لازم به ذکر است که آموزش های غیر حضوری از طریق سامانه های مجازی ارائه می شوند.
شرایط اختصاصی دانش آموختگان دانشگاهی در رشته های همسو
[list]
[*]گذراندن دروس جبرانی
[*]حداقل معدل 14 در مقطع کارشناسی یا بالاتر
[*]دارا بودن شرایط و امکان تحصیل به صورت حضوری
[/list]این دسته از متقاضیان در صورت قبولی نهایی می بایست حدود 80 واحد پیش نیاز بگذرانند و تشکیل کلاس برای آن ها مشروط به آن است که ظرفیت کلاس به تعداد حدنصاب برسد. شایان ذکر است این داوطلبان تنها در صورت رسیدن تعداد شرکت کنندگان به حدنصاب ، می توانند در آزمون شرکت نمایند.
شرایط پذیرش مقطع تخصصی (سطح 4)
[list]
[*]اعتقاد و تعهد به دین مبین اسلام و مذهب حقه شیعه اثنی عشری
[*]باور و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران
[*]تابعیت جمهوری اسلامی ایران
[*]داشتن مدرک سطح 3 در گرایش مرتبط
[*]برخورداری از شایستگی و صلاحیت اخلاقی ، فکری و رفتاری متناسب با شئون طلبگی
[*]رضایت پدر یا همسر یا سرپرست قانونی برای تحصیل در حوزه علمیه
[*]دارا بودن سلامت روانی و نداشتن امراض مسری ، بیماری های جسمی و نقص عضو مانع از تحصیل
[/list]پذیرش داوطلبان در رشته های غیر مرتبط ، تنها در صورت گذراندن دروس جبرانی امکان پذیر می باشد. فرآیند پذیرش شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون و مراحل گزینش شامل مصاحبه های علمی و رفتاری ، آغاز می گردد. داوطلبان مقطع دکتری علاوه بر مراحل فوق لازم است در آزمون زبان تخصصی نیز شرکت نمایند.
مدارک ثبت نام حوزه علمیه خواهران 99 – 1400
داوطلبانی که می خواهند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه های علمی خواهران به انجام برسانند ، لازم است که از مدارک زیر اسکن تهیه نمایند و هنگام تکمیل مراحل ثبت نام ، در سامانه بارگذاری کنند. برخی از مدارک برای تمامی مقاطع تحصیلی یکسان و برخی از آن ها مختص یک مقطع خاص می باشند.
[list]
[*]عکس 4*3 جدید (با پوشش کامل اسلامی ، چادر مشکی و تمام رخ)
[*]کارت ملی
[*]صفحات اول تا سوم شناسنامه
[*]کارت اقامت معتبر یا گذرنامه ویژه داوطلبان غیر ایرانی
[*]مدرک سیکل (پایه نهم) یا گواهی اتمام پایه هشتم ، در صورت اشتغال به تحصیل کارنامه پایه تحصیلی قبلی (برای نام نویسی مقطع عمومی مختص متقاضیان دارای مدرک سیکل)
[*] مدرک تحصیلی یا فرم مخصوص ثبت میانگین واحدهای گذرانده (این فرم در انتهای دفترچه راهنمای ثبت نام مقطع عمومی ویژه داوطلبان دارای مدرک دیپلم و بالاتر قرار داده شده است.)
[*]مدرک سطح 2 برای فارغ التحصیلان و گواهی اشتغال به تحصیل با ذکر معدل برای داوطلبان در حال تحصیل (برای ثبت نام مقطع عالی (سطح 3))
[*]گواهی های مربوط به معافیت (برای داوطلبان مقطع عالی (سطح 3))
[*]دانشنامه سطح 3 برای فارغ التحصیلان گواهی اشتغال به تحصیل با ذکر معدل برای داوطلبان در حال تحصیل (ویژه داوطلبان مقطع تخصصی (سطح 4))
[*]مدرک یا گواهی تحصیلی غیر حوزوی (برای متقاضیان شرکت در آزمون بازپذیری مقطع عمومی)
[*]ریز نمرات تحصیلی (برای داوطلبان شرکت در آزمون بازپذیری مقطع عمومی)
[/list]تصاویر اسکن شده باید با فرمت JPG یا JPEG ، دارای وضوح کافی و فاقد هر گونه کشیدگی از طول یا عرض باشند. حجم تصاویر ارسالی برای داوطلبان مقطع عمومی نباید بیشتر از یک مگابایت باشد. داوطلبان دیگر مقاطع و هم چنین بازپذیری مقطع عمومی باید مدارک خود را مطابق با مشخصات مندرج در جدول زیر ، در سامانه بارگذاری نمایند.
مدرک
اندازه تصویر 
حجم تصویر
عکس پرسنلی
400*300 پیکسل
حداقل 40 و حداکثر 250 کیلوبایت
سایر مدارک
700*500 پیکسل
حداقل 100 و حداکثر 500 کیلوبایت
در آخر لازم است بدانید برای هر یک از مقاطع فوق به صورت جداگانه دفترچه ای از طریق سایت paziresh.whc.ir در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که ضروری است پیش از ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون ، آن را مطالعه کرده تا علاوه بر آشنایی با مقررات و نکات مرتبط با آزمون ، از نحوه پذیرش شرکت کنندگان و هم چنین منابع آزمون مطلع گردید.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام حوزه علمیه خواهران با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: ثبت نام حوزه علمیه خواهران
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru