تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 99
سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 99 برای داوطلبینی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور آزاد  را دارند فعال شده است. داوطلبین عزیز میتوانید در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی  و همچنین کارشناسی ارشد اقدام به ثبت نام نمایید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامنه بوده و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.
متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 99 در نظر داشته باشند مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد جهت تسهیل در امر ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت 24 ارائه خدمات می کند لذا می توانید جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه azmoon.org – اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد با مرکز در تماس باشند.
کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از شرایط جدید ثبت نام بدون آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ترم مهر 98-99 و نحوه تکمیل مراحل ثبت نام از درگاه azmoon.org با شماره های زیر تماس حاصل نمایند
 
تماس با شماره 9099072952 از کل کشور
تماس با شماره 9092305587 از استان تهران
تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
سامانه جدید پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir جایگزین سامانه azmoon.org می باشد
جهت مشاهده لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون 99 روی لینک مربوطه کلیک کنید
راهنمای ورود صحیح به سامانه ثبت نام
از طریق مرورگر سیستم خود وارد سامانه azmoon.org شوید ضمنا دقت داشته باشید اگر به صورت صحیح وارد سامانه شوید در قسمت آدرس سایت می بایست عبارت azmoon.org درج شده باشد در صورتی که به صورت صحیح وارد سامانه شوید به صورت خودکار به صفحه azmoon.iau.ac.ir هدایت خواهید شد و همین طور با تصویر زیر مواجه خواهید شد:
[img=570x437]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg[/img]azmoon.org آزاد بدون کنکور
تا اتمام ثانیه شمار روی صفحه منتظر بمانید سپس به صورت خودکار وارد سامانه خواهید شد.
 
نحوه ثبت نام از طریق سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد
نحوه ثبت نام صحیح در سامانه اینترنتی azmoon بسیار مهم است با توجه به تعداد بالایی از متقاضیان که در نیمسال اخیر با توجه به ثبت نام نادرست نتوانستند راهی دانشگاه شوند در این اطلاعیه نحوه ثبت نام صحیح را نیز به شما آموزش خواهیم داد.
1-مرحله اول ورود به سامانه اصلی به نشانی azmoon.iau.ac.ir به صورت صحیح
2- مرحله دوم انتخاب مقطع تحصیلی مورد نظر و خرید کارت اعتباری ثبت نام مربوطه که توضیحات لازم در مورد نحوه خرید کارت نیز در این اطلاعیه موجود است.
3- مرحله سوم تکمیل اطلاعات هویتی – سوابق تحصیلی – کد رشته محل
نکته : در صورتی که از کد رشته محل مورد نظر خود اطلاعی ندارید می توانید جهت راهنمای انتخاب رشته و دریافت کد ها با شماره 9099072952 از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد تماس بگیرید.
4- بارگزاری تصاویر و مدارک با مشخصات مورد تایید
5- دریافت رسید ثبت نام
متقاضیانی که هنگام ورود اطلاعات اشتباهی صورت گرفته وارد سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد شوند.
 
 
خرید کارت اعتباری از سامانه azmoon.org
برای ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز همانند سایر سامانه های ثبت نام اینترنتی می بایست ابتدا کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایید.
خرید کارت اعتباری ثبت نام فقط از طریق سامانه [font=Vazir, serif]azmoon.org [/font]امکان پذیر است ضمنا توجه داشته باشید پس از خرید کارت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کد پیگیری و شناسه ثبت نام مربوط به کارت خریداری شده را تا تکمیل روند ثبت نام خود همراه داشته باشید.
توجه داشته باشید اگر به صورت صحیح وارد قسمت خرید کارت اعتباری ثبت نام شوید با تصویر زیر رو به رو خواهید شد لازم است توجه داشته باشید کارت اعتباری که خریداری می کنید با توجه به مقطع تحصیلی تان باشد شایان ذکر است در صورتی که کارت اعتباری که خریداری نموده اید مربوط به مقطع دیگری باشد قابل استفاده نخواهد بود و هزینه کارت به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست و سامانه azmoon.org نیز در قبال خرید نادرست کارت توسط کاربران تعهدی نخواهد داشت.
[img=873x317]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg[/img]azmoon.org خرید کارت
همان طور که مشاهده می کنید هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام برای مقاطع کارشناسی 46 هزار تومان و مقطع کاردانی 44 هزار تومان خواهد می باشد.
توجه توجهدر صورتی که اطلاعات کارت خریداری شده را فراموش نموده اید می توانید با مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد با شماره 9099072952 جهت بازیابی اطلاعات و تکمیل ثبت نام تماس بگیرید.
 
جهت اطلاع از جدول شهریه جدید دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید
انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org
انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بر خلاف انتخاب رشته کنکور سراسری در همان ابتدای ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی انجام می گیرد ضمنا متقاضیان محترم حتما قبل از اینکه جهت ثبت نام اقدام نمایند حتما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را بررسی نمایند.
شایان ذکر است شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از موارد مهمی است که متقاضیان ثبت نام حتما باید قبل از اینکه برای ثبت نام اقدام کنند دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را از سامانه azmoon.org دریافت و مطالعه کنند یکی از موارد مهم جهت ثبت نام متقاضیان داشتن اصل یا گواهی مدرک پایه است که برای تمامی کسانی که می خواهند ثبت نام کنند ضروری است.
رشته های بدون کنکور اعلام شده برای ترم بهمن 99 دانشگاه آزاد شامل پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی کشور از جمله مهندسی عمران – برق – صنایع و بسیاری از شاخه های دیگر علوم مهندسی علاوه بر رشته های مهندسی زیر شاخه هایی از علوم تجربی همانند میکروبیولوژی – زیست شناسی سلولی مولکولی و همچنین برخی رشته های هنر همانند موسیقی و همین طور رشته های پرطرفدار علوم انسانی نیز به چشم می خورند.
مهلت تکمیل روند انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org تا اوایل مهر ماه خواهد بود پس پیشنهاد می کنیم اگر قصد ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارید هر چه زودتر تا مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به اتمام نرسیده اقدام کنید.
 
جهت اطلاع از رشته های پیراپزشکی شامل هوشبری – پرستاری و … بر اساس سوابق تحصیلی اینجا کلیک کنید
اطلاعیه های جدید پذیرش ترم بهمن 98
[list]
[*]تغییر آدرس سایت azmoon.org : کلیه متقاضیان ثبت نام ازین پس جهت تکمیل روند ثبت نام خود به آدرس سایت azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایند.
[*]بر اساس جدیدترین تصمیم گیری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ملاک پذیرش متقاضیان در سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد معدل مدرک پایه خواهد بود.
[*]رشته شیمی دارویی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد حذف شده لذا متقاضیان این رشته می توانند در رشته شیمی محض اعلام تقاضا نمایند.
[*]دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد تهران مرکز به کاشانک تهران منتقل گردید جهت دریافت آدرس جدید با 9099072952 تماس بگیرید.
[*]زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 با توجه به تغییر زمان کنکور ارشد به علت وضعیت مناطق سیل زده کشور به تاخیر افتاد.
[*]زمان مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از اواسط مهر ماه 99 از طریق سامانه azmoon.net انجام خواهد گرفت.
[*]ثبت نام پزشکی بدون کنکور و همین طور دندانپزشکی بدون کنکور از این سامانه دانشگاه آزاد انجام نمی گیرد.
[*]سامانه مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد راه اندازی شده لذا کلیه متقاضیان می توانند از سراسر کشور از طریق تلفن با شماره های 9099072952 جهت استفاده از خدمات مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته تماس بگیرند.
[/list] 
دریافت دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته سامانه azmoon.org
دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی بر روی سایت دانشگاه آزاد منتشر می گردد که دانشجویان گرامی لازم است که قبل از اینکه جهت ثبت نام یا انتخاب رشته اقدام کنند شرایط و ضوابط و رشته های موجود را با دانلود و مطالعه دقیق این دفترچه ها بررسی نمایند.
دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 98
دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 98
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ترم مهر 98
 
متقاضیان محترم دفترچه های ترم بهمن متعاقبا در این اطلاعیه بارگزاری خواهد شد در صورت سوالی در مورد دفترچه و رشته محل های موجود ترم بهمن با شماره های مرکز تماس بگیرید.
 
نقل و انتقال دانشجویان بدون آزمون دانشگاه آزاد
قانون نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی سال هاست که در حال اجراست و متولی امر نقل و انتقال دانشجویان سامانه اینترنتی monada.aiu.ac.ir است که دانشجویان محترم می توانند از طریق ورود به سامانه و ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت انتقالی و یا مهمانی در واحد های دیگر اقدام نمایند و یا جهت انجام امور انتقالی خود از سراسر کشور با شماره 9099072952 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرند.
لازم است بدانید که اگر شما از طریق سامانه [font=Vazir, serif]www.azmoon.org [/font]دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شوید با توجه به اینکه شما در ابتدای امر 20 اولویت دارید که به دلخواه می توانید در فرم ثبت نام خود وارد کنید پس انتخاب واحد دانشگاهی که دوست دارید به عهده خودتان است لذا شما مجاز به انتقال نخواهید بود مگر در موارد حاص و ضروری.
با توجه به توضیحات بالا قبل از اینکه وارد سایت azmoon.org دانشگاه آزاد شوید و انتخاب رشته خود را تکمیل کنید با مرکز تماس بگیرید تا از محل دقیق دانشگاه ها و رشته های موجود در هر مرکز دانشگاهی مطلع شوید.
 
جهت اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد – رشته های موجود و محل های دانشگاهی موجود از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
تماس با شماره 9099072952 از کل کشور
تماس با شماره 9092305587 از استان تهران
پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
مطالب مفید :
[list]
[*]رشته اپتومتری بدون کنکور 98
[*]دانشگاه های آزاد دارای رشته پزشکی
[*]اعتراض به نتایج قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور
[/list]درصورت نیاز مندی به هرگونه کمک یا راهنمایی در وبسایت AZMOON.ORG همین الان با ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید
جهت تماس از شماره‌های زیر اقدام نمایید :
9099072952 تماس از سراسر کشور
9092305587 تماس فقط از استان تهران
 
در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه ثبت نام در azmoon.org مطالبی را به شما عزیزان ارائه نماییم. چمانچه پس از مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد دچار مشکلی شده اید و یا مایل به انجام امور مورد نظر توسط کارشناسان دانشگاه آزاد می باشید، می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.
 
چگونه در سامانه azmoon.org  کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایم؟
دفترچه ثبت نام ترم مهر و بهمن رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در چه سامانه ای منتشر می شود؟
من به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نموده ام اما نمی توانم وارد صفحه مربوط به ثبت نام شوم علت چیست؟
 
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تاشما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر ماه 99 آشنا کنیم وراهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.
منبع : irantahsil
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru