تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ۵ تکنیک برای مدیریت یک برنامه شلوغ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
۵ تکنیک برای مدیریت یک برنامه شلوغ

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه روانشناسان ایران
هر کسی که کار تمام‌وقت داشته باشد برنامه شلوغی دارد. این برنامه شلوغ گاهی به قدری اذیت‌کننده می‌شود که خیلی‌ها از کار کردن متنفر می‌شوند. ممکن است یک روز متوجه شوید که کار، زندگی شما را بلعیده و شما هیچ زمانی برای کار دیگری ندارید. اما آیا واقعا راه‌حلی وجود ندارد؟
کارمندان مدرن، در شرایطی کار می‌کنند که شلوغ بودن برنامه، برایشان امتیاز مثبت محسوب می‌شود! همیشه به اشتباه فکر می‌کنند که اگر کار بیشتری در دست داشته باشید و خیلی سرتان شلوغ باشد، به رئیس خود نشان خواهید داد که چقدر به کار اهمیت می‌دهید.
اما اکثر اوقات این تنها یک تفکر اشتباه است. فقط به خاطر اینکه برنامه شما پر و شلوغ خواهد بود، دلیل نمی‌شود که شما کارآمد هم هستید. و زمانی که کارآمد نباشید چه ارزشی برای یک تجارت دارید؟ درک تفاوت برنامه شلوغ و کارآمد بودن اولین قدم در ایجاد یک برنامه کاری بهتر است.
شلوغ بودن برنامه یعنی شما کار زیادی در پیش رو دارید، اما کارآمد بودن و فعال بودن یعنی رسیدن به نتایج مناسب در کمترین زمان ممکن. دومین گزینه باعث می‌شود که شما زمان آزاد بیشتری را در اختیار داشته باشید.
درگیر یک برنامه شلوغ بودن می‌تواند احساسات شما را برانگیزد و حس اضطراب را به شما منتقل کند. اما اینکه زمان آزاد نداشته باشید یک حس شکست به شما خواهد داد. دیگر هیچ حس خوبی ندارید که تصمیم بگیرید به کار خود ادامه دهید. اکثر کارکنان نمی‌توانند میزان کار دریافتی را کنترل کنند. اما راه‌هایی برای مدیریت میزان کار وجود دارد تا شما همه‌ی زمان خود را با کار درگیر نباشید!

[تصویر:  busy-schedule-750x430.jpg]

ایجاد زمان آزاد کار سختی نیست. چیزی که نیاز دارید این است که با استفاده از یک سری تکنیک، به شکل بهتری برنامه کاری خود را هماهنگ کنید. در ادامه پنج تکنیک برای مدیریت یک برنامه شلوغ را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای مطالعه بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید .