تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ۷ وب سایت معتبر برای دانلود آهنگ زنگ موبایل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانلود آهنگ زنگ موبایل برای کاربران گوشی های هوشمند، اهمیت زیادی دارد و ما ۷ وب سایت معتبر برای دانلود آهنگ زنگ گوشی را معرفی خواهیم کرد.

بسیاری از افراد در انتخاب آهنگ زنگ موبایل وسواس بسیاری دارند و سعی می‌کنند آهنگ مناسب انتخاب نمایند. آهنگ‌هایی که گوش نواز بوده و هنگام برقراری تماس گوش خراش نیستند و ناراحتی به وجود نخواهند آورد. وب سایت‌های بسیاری هستند که به ارائه آهنگ زنگ موبایل می‌پردازند. بنابراین اگر می‌خواهید آهنگ زنگ موبایل گوشی هوشمند خود را با آهنگ‌های بهتری جایگزین کنید، ما در این مطلب شما را با ۷ سایت دانلود برتر آهنگ زنگ موبایل آشنا می‌کنیم که کمک شایانی به شما خواهند کرد.

دانلود آهنگ زنگ موبایل
۱: iRingPro
ما با مجموعه‌ای از صداهای حرفه‌ای شروع می‌کنیم که اگر تلفن شما در حین جلسه زنگ می‌زند، خجالت نکشید. این سه مجموعه (Origin ، Zen و Tek) همه آهنگ های آرام و مینیمالیستی از آهنگ زنگ موبایل هستند که پیرامون یک موضوع خاصی قرار می‌گیرند، هیچ کدام از این اعصاب شما  به هم نخواهد زد.

سازندگان این آهنگ که آن‌ها هم از صداهای تکراری خسته شدند، به همین دلیل سعی کردند آهنگ آرام و نرمی را به مخاطبانشان ارائه دهند. آهنگ‌ها به صورت حرفه‌ای تولید شده‌اند و رایگان در دسترس قرار دارند.

شما می توانید کل مجموعه iRingPro را در یک فایل ZIP فرمت شده برای سیستم عامل iOS یا Android  دانلود کنید. صداهای کافی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود انتخاب کنید. همانطور که در صفحه اصلی توضیح داده شده است، انواع مختلفی از زنگ‌ها در بسته وجود دارد:

 MG برای تنظیمات حرفه‌ای صدای ظریف و مطلوبی دارد.
زنگ‌های AG باس بالایی داشته و مناسب برای استفاده در فضای باز هستند.
هر لحنی به شکل های کوتاه و بلند موجود است ، که مقادیر مختلف را دربرمی‌گیرد.
برخی از آهنگ‌های چند تن دارند و هر دقیقه تغییر می‌کنند.
۲: NASA Audio and Ringtones
اگر می‌خواهید هر زمان که تلفن شما به صدا در می‌آید، خجالت زده نشوید، صفحه NASA Audio and Ringtones  را که ارزش بالایی داشته، بررسی کنید. برخی از آهنگ‌های شنیدنی وجود دارد ، یا می‌توانید به انتخاب آهنگ زنگ موبایل کلاسیک بپردازید.

این برای همه افراد مناسب نیست، اما دوستداران فضا بسیاری از آهنگ‌های زنگ جالب را در این مکان می‌توانند پیدا کنند. بدون تردید چندین دسته از صدا را با فایل‌های MP3 و M4R در دسترس خواهید یافت.

۳:  Mob.org Ringtones
اگر کمی از همه چیز لذت می برید، بهتر است به Mob.org Ringtones هم نگاهی داشته باشید. گذشته از چند سبک در سمت چپ ، شما به طور عمده با مرور در لیست و بررسی هر آهنگ زنگ به صورت جداگانه ، در این سایت حرکت می‌کنید. اگر می‌خواهید به دنبال چیز خاصی باشید، از کادر جستجو در بالا و سمت راست استفاده کنید.

به طور پیش فرض Mob.org Ringtones  آهنگ جدید را نشان می‌دهد ، اما می‌توانید آن را به محبوب‌ترین یا بهترین ماه تغییر دهید. دانلود آهنگ زنگ موبایل شما به راحتی از این وب سایت امکان‌پذیر است.

۴: MyTinyPhone
این سایت دارای محتواهای شگفت انگیز بوده و در واقع این برنامه بیش از ۵۰۰،۰۰۰ زنگ برای بررسی دارد. برای پیش نمایش باید روی یکی از آن‌ها کلیک کنید. به طور پیش فرض ، زنگ‌ها بر اساس محبوبیت طبقه‌بندی می‌شوند، اما می‌توانید از دسته‌های سمت چپ برای مرتب‌سازی بر اساس طبقه‌بندی استفاده کنید. برای بارگیری آن در MP3 ، در صفحه آهنگ زنگ روی Save to PC  کلیک کنید.

۵: Mobiles Ringtones
در این وب سایت مجموعه عظیم دیگری از آهنگ‌های زنگ موبایل برای پخش وجود دارد. در صورتی که می‌خواهید احساس کنید گوشی آیفون در اختیار دارید، باید بدانید زنگ‌های زیادی از آن در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید قبل از دانلود، بر اساس طبقه بندی در قسمت بالا حالت آهنگ‌های زنگ موبایل را در پیش نمایش قرار دهید. آن‌ها در دو قالب MP3 و M4R در دسترس قرار دارند.

۶: FreeTone
موارد خاصی درباره  FreeTone وجود ندارد، اما صدها آهنگ زنگ موبایل را برای بررسی ارائه می‌دهد. همیشه خوب است که گزینه‌های متنوعی روی میز داشته باشید، بنابراین سری بعد که به آهنگ زنگ موبایل جدید نیاز داشتید، حتماً این وب سایت را به خاطر داشته باشید.

۷: Cleartones
آیا نمی‌توانید چیزی را که دوست دارید در مجموعه‌های رایگان فوق پیدا کنید؟ به Cleartones نگاهی بیندازید  که سه مجموعه آهنگ‌های زنگ موبایل مینیمالیستی را ارائه می‌دهد.

Cleartones Pure قصد دارد تا حد ممکن ساده باشد، در حالی که Cleartones Organic مشابه آن است، اما با سازهای آکوستیک صدایی را در بر می‌گیرد. در همین حال، Cleartones Classic شبیه آهنگ‌های زنگ مدرسه قدیمی است.

این زنگ‌ها رایگان نیستند. Cleartones مجموعه‌ای از ۵۰ آهنگ زنگ موبایل با قیمت ۱۰ دلار را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می توانید یک بسته از صداهای اعلان را با همان قیمت خریداری کنید، یا هر بسته پیشنهادی را با قیمت ۳۵ دلار دریافت کنید.

همراهان عزیز وب سایت گوشی سنتر، امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی در زمینه دانلود آهنگ زنگ در اختیارتان قرار دهیم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

برگرفته شده از مقاله دانلود آهنگ زنگ موبایل : http://gushicenter.com