تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: راز سلامتی و زیبایی در 5 روش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
- راز سلامتی : شادابی پوستتان را حفظ کنید

برای سر حال و شاداب شدن چهره زرد رنگ و رورفته که در اثر افزایش سن به وجود می‌آید، یک قاشق چایخوری جوش شیرین را با یک یا دو قطره آب اکسیژنه مخلوط کنید، سپس آن را به مدت چند دقیقه روی صورت بگذارید و پس از آن بشویید. مراقب باشید که مواد وارد دهانتان نشود.

- راز سلامتی :خط‌ ها و چین‌های دور دهان را محو کنید

لب‌هایتان را جوان تر کنید و خط‌ ها وچین‌های دور دهان را به حداقل برسانید. این کار را با استفاده از موم انجام دهید. حالت سفت و سنگین موم باعث می‌شود هنگامی که روی لب قرار می‌گیرد، لب را بسیار نرم کند و مانعی برای از بین رفتن رنگ طبیعی لب‌ها خواهد شد.

3- راز سلامتی :بخندید، لبخند بزنید
بر اساس بررسی‌های اخیر، هنگامی که زنان مسن لبخند روی لب دارند، از دیدگاه همه، حتی زنان جوان‌تر از خودشان نیز، جوان‌تر و سر حال‌تر به نظر می‌رسند، پس خندیدن را فراموش نکنید.

4- راز سلامتی :چای بنوشید
چای سبز و سیاه حاوی مقادیری پولیفنولز و ترکیبات گیاهی آنتی اکسیدان هستند که از به وجود آمدن بیماری‌های عفونی در دندان‌ها جلوگیری می‌کند و همچنین مانع به وجود آمدن بیماری‌های لثه می‌شود.

- راز سلامتی :نوشیدنی‌ها را با نی بنوشید

اغلب نوشیدنی‌ها، نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های اسیدی مانند سیتریک و فسفریک، باعث خورده شدن و از بین رفتن مینای دندان خواهد شد. حتی اگر کلمه رژیمی یا بدون قند روی آنها حک شده باشد، نوشیدنی‌های اسیدی را با استفاده از نی بنوشید. با این کار نوشیدنی به قسمت انتهای دهان می‌رود و کمتر با دندان‌ها در تماس خواهد بود و در نتیجه، مینای دندان کمتر آسیب خواهد دید.