تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ترفندهای خرید تور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در روزهای ما‌نده به عید نوروز فضاهای تبلیغاتی مملو از تورهای مهاجرت متعدد می شود . چنانچه شما مخاطب استعمال از تورهای توریسم باشید , با انبوهی از تورها با قیمت‌های متعدد روبرو می شوید که گزینش در میان آنان دشوار است . درپی توضیح می دهیم برای خرید مطمئن تور بایستی چه نکاتی را رعایت فرمایید .
وب , ده‌ها هزار تارنما و قابلیت و امکان خرید
در رابطه خرید تور در فضای مجازی توصیه‌های اکثری شده‌است . مقامات اداره توریسم بارها نسبت خرید تور در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی هشدار داده‌اند . اکثری از آژانس‌های مشهور , اینترنت سایت‌های فروش آنلاین تور‌های توریسم دارا‌هستند و مخاطبان خویش را از این طرز جذب می نمایند . پس در نظر نگرفتن فضای مجازی استراتژی نیست . برای خرید تور در فضای مجازی مهم‌ترین موضوع اطمینان از این زمینه است که طرف اکانت شما یک ماشین کرایه ای توریسم دارای اعتبار باشد . دریافت‌ای نشانه و مشخص و معلوم بودن اسم ماشین کرایه ای و جواز آن از نکاتی است که با تحلیل کردن آن می توانید نسبت به درستی تور اطمینان پیدا نمایید . اما سایت‌هایی وجود دارا هستند که تور‌های توریسم آژانس‌های متفاوت را تحت عنوان واسطه به فروش میرسانند . درین مواقع شایسته ترین شیوه جستن شماره تماس و به چنگ آوردن داده ها ظریف به صورت تلفنی است . درصورتی که در فضاهای مثل اینستاگرام و تلگرام اطلاع رسانی تور دیدید , خرید خویش را فقط در حالتی که درین فضاها انجام دهید که مطمئن باشد , فروشنده یک تاکسی مجاز توریسم است .
چند راهکار ساده برای خرید تور
ارزش زیر تور یا این که بها نجومی برای یک تور بی‌دلیل نیست . نسبت به قیمت‌های تحت محتاط باشید تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید و مهاجرت برایتان یاد بدی بر جای بگذارد . این روز‌ها مهم‌ترین نکته در تور‌های فرنگی در لحاظ تصاحب کردن نوسانات بها ارز است . برای اطمینان از موقعیت قیمت‌ها از فروشندگان تور تاثیر نوسانات ارزش ارز را سوال فرمائید .
قیمت پایین تور یا این که بها نجومی برای یک تور بی‌دلیل نیست . نسبت به قیمت‌های ذیل محتاط باشید تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید و مسافرت برایتان یاد بدی بر جای بگذارد . این روز‌ها مهم ترین نکته در تور‌های فرنگی در حیث به دست آوردن نوسانات بها ارز است . برای اطمینان از شرایط قیمت‌ها از فروشندگان تور تاثیر نوسانات ارزش ارز را سوال نمایید . از سمت دیگر اکثری از تبلیغات‌ها برای تور‌های توریسم در فضای مجازی یا این که پیامک های ارسالی دارنده دست کم قیمت‌ها می‌باشند که‌این ارزش به بهانه‌های متفاوت در طول خرید تور ارتقاء پیدا می کند . گشت‌های تور را بررسی فرمایید , بعضا از آژانس‌های تور را سوای گشت ارائه و از شما بابت گشت‌ها مبلغ مستقل التماس می‌نمایند . ساعت پرواز , محل قرارگیری و ستاره‌های هتل از مورد ها کلیدی تاثیر گذار در بها تور است که بایستی نسبت به آن ها باخبر باشید .
برای خرید تور کلیه نکات را در لحاظ بگیرید و بپرسید . حضور راهنما , باربری از فرودگاه , گروهی یا این که انفرادی بودن , محل ظریف اقامت , گردش‌های شهری و ساعت پرواز یا این که رفت و بازگشت از مهم‌ترین نکاتی است که می بایست از آن اطلاع داشته باشید . همینطور در لحاظ داشته باشید حالت سرویس ها در تور‌های داخلی و فرنگی مختلف است . به صورت نمونه عمده تور‌های داخلی به صورت گروهی برگزار میگردد , ولی در تور‌های فرنگی پربیننده , آژانس‌ها فقط واسطه فروش بلیت و هتل میباشند و کمتر گشت‌های شهری جزء سرویس ها تور میباشند . به همین علت می بایست از ریزه کاری هر تور سازه به دسته و محل برگزاری آن باخبر گردید . بعضا از تور‌ها که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می شوند , به وسیله اشخاص غیر مجاز و بیرون از چهارچوب آژانس‌های مجوزدار برگزار میشوند . در صورت وقوع هر نوع واقعه در‌این تور‌ها دست شما برای پیگیری آن کوتاه است . به همین علت از مجوزدار بودن ماشین کرایه ای طرف قرارداد مطمئن گردید