تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: یک استریمر دیگر هم توییچ را ترک کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نبرد برای مقابله با سرویس استریم توییچ (متعلق به آمازون) همچنان ادامه دارد و رقبا شمشیر را از رو بسته‌اند. بعد از آنکه نینجا، مشهورترین استریمر بازی فورتنایت و پس از آن شراورد توییج را ترک کردند و به میکسر مایکروسافت پیوستند، حالا نوبت به یکی دیگر از استریمرهای پرطرفدار رسیده تا مقصدی تازه را برای خودش برگزیند.
«کورینا کاف» مدل و اینفلوئنسر ۲۴ ساله اینستاگرام و استریمر پرطرفدار بازی فورتنایت که میلیون‌ها دنبال‌کننده دارد، رسما با توییچ خداحافظی کرد و اعلام نمود طی قراردادی انحصاری به سرویس «فیسبوک گیمینگ» می‌پیوندد. اولین استریم او در پلتفرم متعلق به زاکربرگ، بامداد سه‌شنبه همین هفته اتفاق خواهد افتاد.
نقل‌قول: خیلی خوشحالم تا اعلام کنم از این به بعد به صورت انحصاری روی فیسبوک گیمینگ استریم خواهم کرد. بسیاری از شما می‌دانید گیمینگ بخش اعظمی از زندگی من در یک سال اخیر را شکل داده. به عنوان یک گیمر دختر، برای من خیلی مهم است تا خانه‌ای تازه پیدا کنم که در آنجا نه تنها بتوانم خودم را رشد دهم، بلکه تاثیر بهتری روی دنیای گیمینگ بگذارم.
کاف مدتی پیش به خاطر پوشش نامناسب هنگام استریم بازی از سوی توییچ برای مدتی محدود بن شد. احتمالاً فیسبوک برای او بستر مناسب‌تری جهت استریم و «تاثیر بهتر روی دنیای گیمینگ» خواهد بود.
گفتنی است فیسبوک اخیرا استریمرهای زیادی را به استخدام خود در آورده، از جمله «DisguisedToast» و «ZeRo» و «Lolito FDEZ» که از تولیدکنندگان محتوای ویژه گیمینگ پرطرفدار خارجی زبان هستند. مدتی پیش «CouRage» هم با توییچ خداحافظی کرد و به یوتیوب پیوست.
به نظر می‌رسد این مسیر همچنان ادامه داشته باشد و استریمرهای مشهور رفته رفته در سایر پلتفرم‌های استریم محتوا به غیر از توییچ پراکنده شوند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا استریم‌های کورینا کاف را در توییچ تماشا کرده بودید؟ دیدگاه‌های خود را با ویجیاتو در میان بگذارید.