تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: «الناز شاکردوست» و «پارسا پیروزفر» در فیلم سینمایی «تی‌تی»
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پیش تولید فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی و تهیه کنندگی «آیدا پناهنده» و با نقش‌آفرینی «الناز شاکردوست» و «پارسا پیروزفر» آغاز شد.
به گزارش ویجیاتو، به نقل از سلام سینما، «تی‌تی» چهارمین اثر سینمایی بلند پناهنده بعد از «ناهید»، «اسرافیل» و «پاییز نیکایدوها» خواهد بود؛ گفتنی است پناهنده بیشتر در زمینه ساخت فیلم‌های کوتاه شناخته می‌شود و تاکنون برنده جوایز متعددی در همین راستا شده است. «ارسلان امیری» همچون آثار سینمایی قبلی در زمینه نویسندگی به پناهنده یاری خواهد رساند.
«الناز شاکردوست» که سال گذشته به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد، در اولین همکاری با پناهنده در نقش «تی‌تی» ظاهر می‌شود. شاکردوست در حال حاضر فیلم سینمایی مطرب را روی پرده سینماها دارد که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و اخیرا به دومین فیلم پرفروش تاریخ ایران تبدیل شده است.
دیگر بازیگری که حضورش در این اثر قطعی شده، «پارسا پیروزفر» است که این روزها شاهد نقش‌آفرینی‌اش در فیلم «مست عشق» و در نقش «مولانا» در کشور ترکیه هستیم. هنوز مشخص نیست وی ایفاگر چه نقشی خواهد بود.
لیست سایر بازیگران این فیلم به زودی تکمیل خواهد شد؛ تا این لحظه می‌توان از فرشاد محمدی به عنوان مدیر فیلم‌برداری، امیر اثباتی برای طراحی صحنه و لباس، مسعود دلبری برای مدیریت تولید، وحید مقدسی در سمت صدابردار، عباس عباسی برای طراحی چهره پردازی، خسرو نصیری‌خواه به عنوان برنامه‌ریز و عباس بهبودی به عنوان دستیار اول کارگردان یاد کرد.