تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به صورت تلفنی بدون صرف وقت و هزینه اضافی در مرکز مشاوره آسا انجام می پذیرد امروز با برترین مشاوران و روانشناسان زیر نظر نظام روانشناسی کشور آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خانواده – روانشناسی – جنسی – کودک و… به صورت آنلاین و تلفنی هستیم.
 
گاهی  در زندگی مشکلاتی به وجود می آید که حل آن از عهده فرد خارج است و به همین دلیل شاید در زندگی فردی و جمعی او اختلالی به وجود آید و همین مسئله موجب می شود تا نتوانند امور زندگی روزمره خود را به درستی به انجام برسانند. یکی از راه هایی که برای حل این مشکل می تواند کمک کننده باشد ، استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان است که شامل : مشاوره ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره فردی ، مشاوره جنسی ، مشاوره سوگ و… می باشد.
 
 
جهت برقراری ارتباط با مشاوران روانشناسی آنلاین و تماس با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان ، استفاده از آزمون های رایگان روانشناسی با شماره های مرکز تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
 
خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
یکی از سوالاتی که ممکن است ایجاد شود این است که ما در چه مواردی می توانیم با مشاورین رایگان در ارتباط باشیم؟ آیا می توانند به هر مشکل ما پاسخ گویند؟ سطح تحصیلات و همچنین مدرک تحصیلی آنان چیست؟ در چه ساعاتی می توانیم برای استفاده از مشاوره اقدام نماییم؟ تمامی این سوالات از جمله سوالاتی است که در وهله اول برای تمامی مراجعین عزیز مطرح می شود و قصد داریم تا به یک یک این سوالات در ادامه پاسخ دهیم.
 
یکی از مشکلات مراجعینی که به مشاوره روانشناسی مراجعه می نمایند این است که نمی توانند بین حیطه های مختلف برای  برقراری ارتباط با مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان تمایز قائل شوند. به عنوان مثال گاهی اوقات عدم دریافت نتیجه دلخواه و یا عدم حل مشکل به دلیل همین ناآگاهی ممکن است اتفاق افتد. اغلب مراجعین با تخصص های مختلف روانشناسان و مشاورین و روانپزشکان ممکن است آشنا نباشند و نتوانند از خدمات به درستی آگاه شوند.
 
به طور مختصر می توانیم بگوییم که چنانچه شما مشکلات بسیار حادی داشته باشید که با رفتار درمانی و یا شناخت درمانی قابل حل نباشند، می توانید از کمک روانپزشکان استفاده نمایید. در صورتی که شما مشکلاتی دارید که مربوط به حوزه کودکتان می باشد، یک روانشناس بالینی با تخصص کودک می تواند به شما کمک نماید. چنانچه حیطه مشکلات شما در رابطه با خانواده و ازدواج است، باید از مشاوره خانواده و ازدواج کمک بگیرید. برخی از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به شرح زیر می باشد.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین – ازدواج
 
ازدواج یکی از مهم ترین و سخت ترین تصمیاتی است که هر فرد باید در طول زندگی خود اخذ نماید. به همین دلیل این تصمیم مهم چنانچه با نظر و مشورت یک متخصص نباشد، شاید نتیجه آن یک عمر پشیمانی باشد. انواع ازدواج هایی که در ایران در حال شکل گیری هستند را می توان به دو سطح ازدواج سنتی و ازدواج مدرن تقسیم نمود که هر کدام به نوبه خود مشکلات و سوالاتی را به همراه خواهند داشت.
 
گاهی اوقات ممکن است دختر خانم و یا آقا پسری که پس از مدتی از آشنایی آنان گذشته باشد، به این نتیجه برسند که نمی توانند برای یکدیگر کنار بیایند و به دلیل علاقه ای که برای آنان ایجاد شده است، ممکن است اینگونه تصور نمایند که کنار آمدن با این شرایط برای آنان سخت می باشد و به همین دلیل در تصمیم گیری دچار مشکل شوند. وظیفه مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان در این مرحله این است که با ریشه یابی مشکل و شناخت شخصیت بتوانند به رفع آن بپردازند.
 
زوجین پس از اینکه زندگی مشترک را آغاز می نمایند، دچار مشکلاتی می شوند که همین مشکلات می تواند به زندگی آنان آسب وارد نمایند به عنوان مثال نحوه برخورد با خانواده همسر و یا کنار آنمدن با حرف و حدیث هایی که بعضا از سوی برخی از خانم ها به عنوان عروس طرح می شود زندگی را برای آنان سخت می نماید. در این مرحله یک مشاور کمک می نماید تا با نحوه برخورد در رابطه با این مشکلات به نتیجه دلخواهی برسند.
 
 
مشاوره روانشناسی جنسی
مشاوره جنسی تنها برای زوجین کمک کننده نخواهد بود. در دوره نوجوانی مراقبت های جنسی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد . با توجه به اینکه شروع دوره بلوغ و تعییرات هورمونی و ساختاری در نوجوانان به وجود می آید بسیار متفاوت می باشد، به همین دلیل ممکن است همین مسئله نگرانی هایی برای نوجوانان به وجود آورد. سوالات زیادی برای نوجوانان در این شرایط به وجود می آید که نحوه پاسخگویی به آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.
 
بخشی از مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان جنسی برای زوجین شامل مواردی همچون مراقبت های بهداشتی می باشد. بسیاری از بیماری ها از طریق مقاربت ایجاد می شود و همین بیماری می تواند موجب انتقال آن به جنین شود و یا در بارداری های بعدی تاثیر گذار باشد. برخی از بیماری های ناشی از نزدیکی همانند سیفلیس عوارض خود را در جنین نشان می دهد که مشکل ناشی از کودک قابل جبران تخئاهد بود.
 
نحوه برقراری ارتباط جنسی با توجه به نوع آموزش ما سوالات زیادی را ایجاد نموده است. یکی از دلایل عمده طلاق در ازدواج های امروزی به دلیل همین نارضایتی های جنسی ایجاد شده است. نحوه برقراری ارتباط سالم برای زوجینی که از نظر روانی آمادگی لازم را ندارند و یا اینکه از نظر جسمی و تناسلی با یکدیگر متفاوت می باشند، نیازمند آموزش دقیق و اصولی است.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان طلاق
 
[img=450x300]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg[/img]
تعاریف افراد از خیانت می تواند متفاوت باشد . از دیدگاه برخی از زوجین ممکن است صرف داشتن علاقه به فرد دیگر را خیانت بدانند و یا برای افراد دیگر ممکن است داشتن رابطه جنسی و همچنین قرارهای روزانه خیانت باشد. هر یک از این انواع خیانت می تواند آثار مخرب خود را در زندگی افراد به جا بگذارد و به همین دلیل زندگی را مختل نماید. گاهی بر اثر یک شک، ممکن است یک زندگی تا آستانه از هم پاشیده شدن پیش برود.
 
دیدگاه افراد و حساسیت هایی که دارند، می تواند تعیین کننده نوع خیانت باشد. به عنوان مثال ممکن است گاهی حتی نفر سومی وجود نداشته باشد و همین که فرد علاقه بسیار زیادی به شی یا نوعی از وسیله داشته باشد، همین مسئله موجب ایجاد نگرانی شود. یکی از سوالات اکثر مراجعین این است که ما نشانه هایی از خیانت همسر را مشاهده نموده ایم حال باید با این مشکل چکار کنم؟
 
قبل از اینکه هرگونه اقدامی نمایید ، بهتر است ابتدا از این مسئله اطمینان یابید که آیا همسر شما در حال خیانت می باشد یا خیر؟ یک حرکت نابجا می تواند آثار مخربی در زندگی شما حتی به صورت ناخواسته داشته باشد. بنابراین چک کردن گوشی و یا تعقیب کردن ، نمی تواند حرکت درست و سنجیده ای باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا تمامی موارد را مورد سنجش قرار دهید و با نظر یک مشاور خانواده پیش بروید.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان فردی
برخی از افراد ممکن است به این نتچه برسند که ریشه مشکلات ما به افراد دیگر مربوط نمی شود و این مشکل ناشی از ویژگی های شخصیتی خود ماست . مسائلی که ما را به چالش می کشد همچون ناامیدی، بد بینی، حسادت، احساس تنهایی، احساس خجالت، کم رویی، عدم اعتماد به نفس، راهکارهای موفقیت، حل مسئله، استرس و اضطراب را می توان از جمله مواردی است که می توان آن را در مشاوره فردی نام برد.
 
یک مشاور و یا روانشناس چه کمکی می تواند در رابطه با مشکلات فردی به شما نماید؟ اولین کاری که یک روانشناس و یا مشاور انجام می دهد، این است که کمک می نماید ابتدا صحت احساس فرد را با استفاده از مصاحبه بالینی و همچنین آزمون های روانی افراد به این اطمنیان برسند که آیا این مشکل را دارند یا خیر . زیرا برخی از افراد ممکن است تنها خود دارای این احساس باشند و این احساس ریشه واقعی نداشته باشد.
 
در صورتی که تشخیص داده شود که افراد دارای مشکل می باشند مرحله دوم این است که به آنها کمک شود تا درمان خود را به راحتی پشت سر بگذارنند و مراحل درمانی را پشت سر بگذارنند تا بتوانند درمان شوند. رویکردهای درمانی برای هر مشکل و مراجع می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل به صورت اختصاص برای هر مراجع تلاش می نمایند تا بهترین و متناسب ترین رویکرد درمانی را به کار ببرند.
 
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین – سوگ
[img=600x401]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image003.jpg[/img]
غم از دست دادن عزیزان برای هیچ فردی قابل تحمل نمی باشد. همین مسئله موجب می شود که خانواده داغدیده بعضا زندگی خود دست بکشند و یا به مشکلات روانی و جسمانی متعددی مبتلا شوند. مراحل گذراندن سوگ شامل انکار، خشم، چانه زنی، افسردگی، پذیرش یا قبول می باشد. در صورتی که تمامی این مراحل به درستی سپری نشود، فرد داغدیده به مرحله پذیرش نخواهد رسید و به همین دلیل تا آخر عمر با همان مشکل دست به گریبان خواهد بود.
 
افراد داغ دیده سوگ های مختلفی را ممکن است پشت سر بگذارنند. این انواع شامل : سوگ بهنجار ، سوگ بیمارگونه ، سوگ افراطی ، سوگ مزمن ، سوگ تاخیری، سوگ پوشیده ، سوگ انتظار می باشد. هر یک از این انواع سوگ به دلایل مختلفی ممکن است به وجود آید و لازم است برای هر یک از موارد درمان را به صورت کامل به انجام برسانیم.
 
برای برخی از افراد که دارای مشکل یکسان می باشند، گروه های مشاوره گروهی را تشکیل می دهند. پس از درمان مراجعین می توانند به زندگی عادی خود بازگردند و به راحتی سایر مراحل زندگی خود را پشت سر بگذارنند. بازگشتن به زندگی عادی و همچنین افزایش امید به زندگی در افراد، نشانه ای از درمان و بهبودی مراجعین خواهد بود.
 
 
مطالب مرتبط
فرم درخواست مشاوره حضوری
مشاوره تلفنی خانواده 24 ساعته
مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان
مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل
مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی
چگونه می توانم از مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان استفاده نمایم؟
آیا در صورت چت مشاوره آنلاین در سایت افراد دیگر نیز پیام ما را مشاهده می نمایند؟
چه زمانی می توانیم با مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان  تماس حاصل نماییم؟
 
منبع : مشاوره روانشناسی آنلاین
(30-12-2019, 04:31 PM)pid=\104513 نوشته است:انواع مشاوره فردی در افرا کلینیک
ارائه مشاوره فردی به شیوه‌های غیر حضوری از جمله تلفنی یا آنلاین از راه‌های جدید و پرطرفداری است که شباهت‌های زیادی به مشاوره فردی حضوری دارد. در این مقاله به بررسی هر کدام از مشاوره‌های فردی حضوری و آنلاین و تلفنی می‌پردازیم.
مشاوره فردی حضوری
افراد معمولاً در مشاوره فردی حضوری در یک زمان و مکان مشخص با مشاور به صورت، رودررو صحبت می‌کنند. مزیت جلسات حضوری داشتن یک مکالمه در زمان واقعی است، جایی که مشاور می‌تواند زبان بدن و لحن صدای مراجع را بهتر درک کند و احساسات سرکوب شده‌اش را شناسایی کرده و کمک کند تا مراجع بتواند یک درک یکپارچه از شخصیت خود داشته باشد.
مشاوره فردی تلفنی
افراد در مشاوره فردی تلفنی با صرف کمترین میزان انرژی و وقت می‌توانند جلسه مشاوره داشته باشند؛ اگرچه تاثیرگذار بودن جلسات تلفنی به اندازه حضوری و حتی آنلاین نیست؛ اما در بعضی شرایط از جمله زمانی که فرد محدودیت جا به جا شدن دارد، زمانی که فرد می‌خواهد حریم خصوصی و ناشناس بودنش حفظ شود، زمانی که فرد درگیر مشکلات بغرنجی است که جامعه درباره این موضوعات قضاوت شدیدی دارد و البته از همه مهمتر زمانی که فرد می‌خواهد در کمترین زمان ممکن دسترسی آسان به مشاور  داشته باشد، مشاوره فردی تلفنی می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.
مشاوره فردی آنلاین 
مراجع معمولا در مشاوره فردی آنلاین راحت‌تر از مشاوره حضوری است. به جای اینکه او در هر جلسه به مطب درمانگر برود، می‌تواند از خانه وارد یک وب سایت یا برنامه شود. در این شرایط درمانگران دارای زمانبندی انعطاف پذیری هستند، بنابراین متناسب سازی جلسه با شرایط مراجع آسان‌تر است. مسئله مهمی که ممکن است در مشاوره آنلاین بوجود آید، عدم فراهم شدن فضای خصوصی با درمانگر است. نکته جالب اینجاست که گاهی مراجع به دلیل مشکلات مرزبندی در روابطش به مشاور مراجعه می‌کند و در واقع از آغاز جلسات، درمان آموزش مرزبندی هم شروع می‌شود. البته اگر مراجع مشکل جدی در  زمینه مرزبندی داشته باشد، بهتر است جلسات مشاوره فردی، حضوری باشد.

(30-12-2019, 04:31 PM)edumoshaver نوشته است: [ -> ]مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به صورت تلفنی بدون صرف وقت و هزینه اضافی در مرکز مشاوره آسا انجام می پذیرد امروز با برترین مشاوران و روانشناسان زیر نظر نظام روانشناسی کشور آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خانواده – روانشناسی – جنسی – کودک و… به صورت آنلاین و تلفنی هستیم.
 
گاهی  در زندگی مشکلاتی به وجود می آید که حل آن از عهده فرد خارج است و به همین دلیل شاید در زندگی فردی و جمعی او اختلالی به وجود آید و همین مسئله موجب می شود تا نتوانند امور زندگی روزمره خود را به درستی به انجام برسانند. یکی از راه هایی که برای حل این مشکل می تواند کمک کننده باشد ، استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان است که شامل : مشاوره ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره فردی ، مشاوره جنسی ، مشاوره سوگ و… می باشد.
 
 
جهت برقراری ارتباط با مشاوران روانشناسی آنلاین و تماس با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان ، استفاده از آزمون های رایگان روانشناسی با شماره های مرکز تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
 
خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
یکی از سوالاتی که ممکن است ایجاد شود این است که ما در چه مواردی می توانیم با مشاورین رایگان در ارتباط باشیم؟ آیا می توانند به هر مشکل ما پاسخ گویند؟ سطح تحصیلات و همچنین مدرک تحصیلی آنان چیست؟ در چه ساعاتی می توانیم برای استفاده از مشاوره اقدام نماییم؟ تمامی این سوالات از جمله سوالاتی است که در وهله اول برای تمامی مراجعین عزیز مطرح می شود و قصد داریم تا به یک یک این سوالات در ادامه پاسخ دهیم.
 
یکی از مشکلات مراجعینی که به مشاوره روانشناسی مراجعه می نمایند این است که نمی توانند بین حیطه های مختلف برای  برقراری ارتباط با مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان تمایز قائل شوند. به عنوان مثال گاهی اوقات عدم دریافت نتیجه دلخواه و یا عدم حل مشکل به دلیل همین ناآگاهی ممکن است اتفاق افتد. اغلب مراجعین با تخصص های مختلف روانشناسان و مشاورین و روانپزشکان ممکن است آشنا نباشند و نتوانند از خدمات به درستی آگاه شوند.
 
به طور مختصر می توانیم بگوییم که چنانچه شما مشکلات بسیار حادی داشته باشید که با رفتار درمانی و یا شناخت درمانی قابل حل نباشند، می توانید از کمک روانپزشکان استفاده نمایید. در صورتی که شما مشکلاتی دارید که مربوط به حوزه کودکتان می باشد، یک روانشناس بالینی با تخصص کودک می تواند به شما کمک نماید. چنانچه حیطه مشکلات شما در رابطه با خانواده و ازدواج است، باید از مشاوره خانواده و ازدواج کمک بگیرید. برخی از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به شرح زیر می باشد.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین – ازدواج
 
ازدواج یکی از مهم ترین و سخت ترین تصمیاتی است که هر فرد باید در طول زندگی خود اخذ نماید. به همین دلیل این تصمیم مهم چنانچه با نظر و مشورت یک متخصص نباشد، شاید نتیجه آن یک عمر پشیمانی باشد. انواع ازدواج هایی که در ایران در حال شکل گیری هستند را می توان به دو سطح ازدواج سنتی و ازدواج مدرن تقسیم نمود که هر کدام به نوبه خود مشکلات و سوالاتی را به همراه خواهند داشت.
 
گاهی اوقات ممکن است دختر خانم و یا آقا پسری که پس از مدتی از آشنایی آنان گذشته باشد، به این نتیجه برسند که نمی توانند برای یکدیگر کنار بیایند و به دلیل علاقه ای که برای آنان ایجاد شده است، ممکن است اینگونه تصور نمایند که کنار آمدن با این شرایط برای آنان سخت می باشد و به همین دلیل در تصمیم گیری دچار مشکل شوند. وظیفه مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان در این مرحله این است که با ریشه یابی مشکل و شناخت شخصیت بتوانند به رفع آن بپردازند.
 
زوجین پس از اینکه زندگی مشترک را آغاز می نمایند، دچار مشکلاتی می شوند که همین مشکلات می تواند به زندگی آنان آسب وارد نمایند به عنوان مثال نحوه برخورد با خانواده همسر و یا کنار آنمدن با حرف و حدیث هایی که بعضا از سوی برخی از خانم ها به عنوان عروس طرح می شود زندگی را برای آنان سخت می نماید. در این مرحله یک مشاور کمک می نماید تا با نحوه برخورد در رابطه با این مشکلات به نتیجه دلخواهی برسند.
 
 
مشاوره روانشناسی جنسی
مشاوره جنسی تنها برای زوجین کمک کننده نخواهد بود. در دوره نوجوانی مراقبت های جنسی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد . با توجه به اینکه شروع دوره بلوغ و تعییرات هورمونی و ساختاری در نوجوانان به وجود می آید بسیار متفاوت می باشد، به همین دلیل ممکن است همین مسئله نگرانی هایی برای نوجوانان به وجود آورد. سوالات زیادی برای نوجوانان در این شرایط به وجود می آید که نحوه پاسخگویی به آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.
 
بخشی از مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان جنسی برای زوجین شامل مواردی همچون مراقبت های بهداشتی می باشد. بسیاری از بیماری ها از طریق مقاربت ایجاد می شود و همین بیماری می تواند موجب انتقال آن به جنین شود و یا در بارداری های بعدی تاثیر گذار باشد. برخی از بیماری های ناشی از نزدیکی همانند سیفلیس عوارض خود را در جنین نشان می دهد که مشکل ناشی از کودک قابل جبران تخئاهد بود.
 
نحوه برقراری ارتباط جنسی با توجه به نوع آموزش ما سوالات زیادی را ایجاد نموده است. یکی از دلایل عمده طلاق در ازدواج های امروزی به دلیل همین نارضایتی های جنسی ایجاد شده است. نحوه برقراری ارتباط سالم برای زوجینی که از نظر روانی آمادگی لازم را ندارند و یا اینکه از نظر جسمی و تناسلی با یکدیگر متفاوت می باشند، نیازمند آموزش دقیق و اصولی است.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان طلاق
 
[img=450x300]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg[/img]
تعاریف افراد از خیانت می تواند متفاوت باشد . از دیدگاه برخی از زوجین ممکن است صرف داشتن علاقه به فرد دیگر را خیانت بدانند و یا برای افراد دیگر ممکن است داشتن رابطه جنسی و همچنین قرارهای روزانه خیانت باشد. هر یک از این انواع خیانت می تواند آثار مخرب خود را در زندگی افراد به جا بگذارد و به همین دلیل زندگی را مختل نماید. گاهی بر اثر یک شک، ممکن است یک زندگی تا آستانه از هم پاشیده شدن پیش برود.
 
دیدگاه افراد و حساسیت هایی که دارند، می تواند تعیین کننده نوع خیانت باشد. به عنوان مثال ممکن است گاهی حتی نفر سومی وجود نداشته باشد و همین که فرد علاقه بسیار زیادی به شی یا نوعی از وسیله داشته باشد، همین مسئله موجب ایجاد نگرانی شود. یکی از سوالات اکثر مراجعین این است که ما نشانه هایی از خیانت همسر را مشاهده نموده ایم حال باید با این مشکل چکار کنم؟
 
قبل از اینکه هرگونه اقدامی نمایید ، بهتر است ابتدا از این مسئله اطمینان یابید که آیا همسر شما در حال خیانت می باشد یا خیر؟ یک حرکت نابجا می تواند آثار مخربی در زندگی شما حتی به صورت ناخواسته داشته باشد. بنابراین چک کردن گوشی و یا تعقیب کردن ، نمی تواند حرکت درست و سنجیده ای باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا تمامی موارد را مورد سنجش قرار دهید و با نظر یک مشاور خانواده پیش بروید.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان فردی
برخی از افراد ممکن است به این نتچه برسند که ریشه مشکلات ما به افراد دیگر مربوط نمی شود و این مشکل ناشی از ویژگی های شخصیتی خود ماست . مسائلی که ما را به چالش می کشد همچون ناامیدی، بد بینی، حسادت، احساس تنهایی، احساس خجالت، کم رویی، عدم اعتماد به نفس، راهکارهای موفقیت، حل مسئله، استرس و اضطراب را می توان از جمله مواردی است که می توان آن را در مشاوره فردی نام برد.
 
یک مشاور و یا روانشناس چه کمکی می تواند در رابطه با مشکلات فردی به شما نماید؟ اولین کاری که یک روانشناس و یا مشاور انجام می دهد، این است که کمک می نماید ابتدا صحت احساس فرد را با استفاده از مصاحبه بالینی و همچنین آزمون های روانی افراد به این اطمنیان برسند که آیا این مشکل را دارند یا خیر . زیرا برخی از افراد ممکن است تنها خود دارای این احساس باشند و این احساس ریشه واقعی نداشته باشد.
 
در صورتی که تشخیص داده شود که افراد دارای مشکل می باشند مرحله دوم این است که به آنها کمک شود تا درمان خود را به راحتی پشت سر بگذارنند و مراحل درمانی را پشت سر بگذارنند تا بتوانند درمان شوند. رویکردهای درمانی برای هر مشکل و مراجع می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل به صورت اختصاص برای هر مراجع تلاش می نمایند تا بهترین و متناسب ترین رویکرد درمانی را به کار ببرند.
 
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین – سوگ
[img=600x401]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image003.jpg[/img]
غم از دست دادن عزیزان برای هیچ فردی قابل تحمل نمی باشد. همین مسئله موجب می شود که خانواده داغدیده بعضا زندگی خود دست بکشند و یا به مشکلات روانی و جسمانی متعددی مبتلا شوند. مراحل گذراندن سوگ شامل انکار، خشم، چانه زنی، افسردگی، پذیرش یا قبول می باشد. در صورتی که تمامی این مراحل به درستی سپری نشود، فرد داغدیده به مرحله پذیرش نخواهد رسید و به همین دلیل تا آخر عمر با همان مشکل دست به گریبان خواهد بود.
 
افراد داغ دیده سوگ های مختلفی را ممکن است پشت سر بگذارنند. این انواع شامل : سوگ بهنجار ، سوگ بیمارگونه ، سوگ افراطی ، سوگ مزمن ، سوگ تاخیری، سوگ پوشیده ، سوگ انتظار می باشد. هر یک از این انواع سوگ به دلایل مختلفی ممکن است به وجود آید و لازم است برای هر یک از موارد درمان را به صورت کامل به انجام برسانیم.
 
برای برخی از افراد که دارای مشکل یکسان می باشند، گروه های مشاوره گروهی را تشکیل می دهند. پس از درمان مراجعین می توانند به زندگی عادی خود بازگردند و به راحتی سایر مراحل زندگی خود را پشت سر بگذارنند. بازگشتن به زندگی عادی و همچنین افزایش امید به زندگی در افراد، نشانه ای از درمان و بهبودی مراجعین خواهد بود.
 
 

 

انواع مشاوره فردی در افرا کلینیک
ارائه مشاوره فردی به شیوه‌های غیر حضوری از جمله تلفنی یا آنلاین از راه‌های جدید و پرطرفداری است که شباهت‌های زیادی به مشاوره فردی حضوری دارد. در این مقاله به بررسی هر کدام از مشاوره‌های فردی حضوری و آنلاین و تلفنی می‌پردازیم.
مشاوره فردی حضوری
افراد معمولاً در مشاوره فردی حضوری در یک زمان و مکان مشخص با مشاور به صورت، رودررو صحبت می‌کنند. مزیت جلسات حضوری داشتن یک مکالمه در زمان واقعی است، جایی که مشاور می‌تواند زبان بدن و لحن صدای مراجع را بهتر درک کند و احساسات سرکوب شده‌اش را شناسایی کرده و کمک کند تا مراجع بتواند یک درک یکپارچه از شخصیت خود داشته باشد.
مشاوره فردی تلفنی
افراد در مشاوره فردی تلفنی با صرف کمترین میزان انرژی و وقت می‌توانند جلسه مشاوره داشته باشند؛ اگرچه تاثیرگذار بودن جلسات تلفنی به اندازه حضوری و حتی آنلاین نیست؛ اما در بعضی شرایط از جمله زمانی که فرد محدودیت جا به جا شدن دارد، زمانی که فرد می‌خواهد حریم خصوصی و ناشناس بودنش حفظ شود، زمانی که فرد درگیر مشکلات بغرنجی است که جامعه درباره این موضوعات قضاوت شدیدی دارد و البته از همه مهمتر زمانی که فرد می‌خواهد در کمترین زمان ممکن دسترسی آسان به مشاور  داشته باشد، مشاوره فردی تلفنی می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.
مشاوره فردی آنلاین 
مراجع معمولا در مشاوره فردی آنلاین راحت‌تر از مشاوره حضوری است. به جای اینکه او در هر جلسه به مطب درمانگر برود، می‌تواند از خانه وارد یک وب سایت یا برنامه شود. در این شرایط درمانگران دارای زمانبندی انعطاف پذیری هستند، بنابراین متناسب سازی جلسه با شرایط مراجع آسان‌تر است. مسئله مهمی که ممکن است در مشاوره آنلاین بوجود آید، عدم فراهم شدن فضای خصوصی با درمانگر است. نکته جالب اینجاست که گاهی مراجع به دلیل مشکلات مرزبندی در روابطش به مشاور مراجعه می‌کند و در واقع از آغاز جلسات، درمان آموزش مرزبندی هم شروع می‌شود. البته اگر مراجع مشکل جدی در  زمینه مرزبندی داشته باشد، بهتر است جلسات مشاوره فردی، حضوری باشد.
دلایل زیادی از جمله اضطراب اجتماعی، بیماری‌های مزمن، ناتوانی‌های جسمی، عدم توانایی مرخصی از کار، مشکل در یافتن مراقب برای کودکان، دور بودن مطب مشاور و غیره، شرکت در یک قرار ملاقات حضوری برای درمان را دشوار کرده و مشاوره آنلاین را گزینه بسیار مناسبی می‌کند. تحقیقات انجام شده در سال‌های اخیر، نشان داده درمان آنلاین می‌تواند معادل درمان حضوری باشد. شواهدی که از درمان آنلاین پشتیبانی می‌کند، بیشتر روی موضوعات استرس، اضطراب، افسردگی و موضوعات ارتباطی بوده است؛ البته هرچه مشکل شخص شدیدتر باشد، اثرگذاری درمان‌های حضوری بیشتر می‌شود.
(30-12-2019, 04:31 PM)edumoshaver نوشته است: [ -> ]مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به صورت تلفنی بدون صرف وقت و هزینه اضافی در مرکز مشاوره آسا انجام می پذیرد امروز با برترین مشاوران و روانشناسان زیر نظر نظام روانشناسی کشور آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خانواده – روانشناسی – جنسی – کودک و… به صورت آنلاین و تلفنی هستیم.
 
گاهی  در زندگی مشکلاتی به وجود می آید که حل آن از عهده فرد خارج است و به همین دلیل شاید در زندگی فردی و جمعی او اختلالی به وجود آید و همین مسئله موجب می شود تا نتوانند امور زندگی روزمره خود را به درستی به انجام برسانند. یکی از راه هایی که برای حل این مشکل می تواند کمک کننده باشد ، استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان است که شامل : مشاوره ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره فردی ، مشاوره جنسی ، مشاوره سوگ و… می باشد.
 
 کلینیک روانشناسی رویا
جهت برقراری ارتباط با مشاوران روانشناسی آنلاین و تماس با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان ، استفاده از آزمون های رایگان روانشناسی با شماره های مرکز تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
 
خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
یکی از سوالاتی که ممکن است ایجاد شود این است که ما در چه مواردی می توانیم با مشاورین رایگان در ارتباط باشیم؟ آیا می توانند به هر مشکل ما پاسخ گویند؟ سطح تحصیلات و همچنین مدرک تحصیلی آنان چیست؟ در چه ساعاتی می توانیم برای استفاده از مشاوره اقدام نماییم؟ تمامی این سوالات از جمله سوالاتی است که در وهله اول برای تمامی مراجعین عزیز مطرح می شود و قصد داریم تا به یک یک این سوالات در ادامه پاسخ دهیم.
 
یکی از مشکلات مراجعینی که به مشاوره روانشناسی مراجعه می نمایند این است که نمی توانند بین حیطه های مختلف برای  برقراری ارتباط با مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان تمایز قائل شوند. به عنوان مثال گاهی اوقات عدم دریافت نتیجه دلخواه و یا عدم حل مشکل به دلیل همین ناآگاهی ممکن است اتفاق افتد. اغلب مراجعین با تخصص های مختلف روانشناسان و مشاورین و روانپزشکان ممکن است آشنا نباشند و نتوانند از خدمات به درستی آگاه شوند.
 
به طور مختصر می توانیم بگوییم که چنانچه شما مشکلات بسیار حادی داشته باشید که با رفتار درمانی و یا شناخت درمانی قابل حل نباشند، می توانید از کمک روانپزشکان استفاده نمایید. در صورتی که شما مشکلاتی دارید که مربوط به حوزه کودکتان می باشد، یک روانشناس بالینی با تخصص کودک می تواند به شما کمک نماید. چنانچه حیطه مشکلات شما در رابطه با خانواده و ازدواج است، باید از مشاوره خانواده و ازدواج کمک بگیرید. برخی از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان به شرح زیر می باشد.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین – ازدواج
 
ازدواج یکی از مهم ترین و سخت ترین تصمیاتی است که هر فرد باید در طول زندگی خود اخذ نماید. به همین دلیل این تصمیم مهم چنانچه با نظر و مشورت یک متخصص نباشد، شاید نتیجه آن یک عمر پشیمانی باشد. انواع ازدواج هایی که در ایران در حال شکل گیری هستند را می توان به دو سطح ازدواج سنتی و ازدواج مدرن تقسیم نمود که هر کدام به نوبه خود مشکلات و سوالاتی را به همراه خواهند داشت.
 
گاهی اوقات ممکن است دختر خانم و یا آقا پسری که پس از مدتی از آشنایی آنان گذشته باشد، به این نتیجه برسند که نمی توانند برای یکدیگر کنار بیایند و به دلیل علاقه ای که برای آنان ایجاد شده است، ممکن است اینگونه تصور نمایند که کنار آمدن با این شرایط برای آنان سخت می باشد و به همین دلیل در تصمیم گیری دچار مشکل شوند. وظیفه مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان در این مرحله این است که با ریشه یابی مشکل و شناخت شخصیت بتوانند به رفع آن بپردازند.
 
زوجین پس از اینکه زندگی مشترک را آغاز می نمایند، دچار مشکلاتی می شوند که همین مشکلات می تواند به زندگی آنان آسب وارد نمایند به عنوان مثال نحوه برخورد با خانواده همسر و یا کنار آنمدن با حرف و حدیث هایی که بعضا از سوی برخی از خانم ها به عنوان عروس طرح می شود زندگی را برای آنان سخت می نماید. در این مرحله یک مشاور کمک می نماید تا با نحوه برخورد در رابطه با این مشکلات به نتیجه دلخواهی برسند.
 
 
مشاوره روانشناسی جنسی
مشاوره جنسی تنها برای زوجین کمک کننده نخواهد بود. در دوره نوجوانی مراقبت های جنسی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد . با توجه به اینکه شروع دوره بلوغ و تعییرات هورمونی و ساختاری در نوجوانان به وجود می آید بسیار متفاوت می باشد، به همین دلیل ممکن است همین مسئله نگرانی هایی برای نوجوانان به وجود آورد. سوالات زیادی برای نوجوانان در این شرایط به وجود می آید که نحوه پاسخگویی به آنها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.
 
بخشی از مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان جنسی برای زوجین شامل مواردی همچون مراقبت های بهداشتی می باشد. بسیاری از بیماری ها از طریق مقاربت ایجاد می شود و همین بیماری می تواند موجب انتقال آن به جنین شود و یا در بارداری های بعدی تاثیر گذار باشد. برخی از بیماری های ناشی از نزدیکی همانند سیفلیس عوارض خود را در جنین نشان می دهد که مشکل ناشی از کودک قابل جبران تخئاهد بود.
 
نحوه برقراری ارتباط جنسی با توجه به نوع آموزش ما سوالات زیادی را ایجاد نموده است. یکی از دلایل عمده طلاق در ازدواج های امروزی به دلیل همین نارضایتی های جنسی ایجاد شده است. نحوه برقراری ارتباط سالم برای زوجینی که از نظر روانی آمادگی لازم را ندارند و یا اینکه از نظر جسمی و تناسلی با یکدیگر متفاوت می باشند، نیازمند آموزش دقیق و اصولی است.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان طلاق
 
[img=450x300]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg[/img]
تعاریف افراد از خیانت می تواند متفاوت باشد . از دیدگاه برخی از زوجین ممکن است صرف داشتن علاقه به فرد دیگر را خیانت بدانند و یا برای افراد دیگر ممکن است داشتن رابطه جنسی و همچنین قرارهای روزانه خیانت باشد. هر یک از این انواع خیانت می تواند آثار مخرب خود را در زندگی افراد به جا بگذارد و به همین دلیل زندگی را مختل نماید. گاهی بر اثر یک شک، ممکن است یک زندگی تا آستانه از هم پاشیده شدن پیش برود.
 
دیدگاه افراد و حساسیت هایی که دارند، می تواند تعیین کننده نوع خیانت باشد. به عنوان مثال ممکن است گاهی حتی نفر سومی وجود نداشته باشد و همین که فرد علاقه بسیار زیادی به شی یا نوعی از وسیله داشته باشد، همین مسئله موجب ایجاد نگرانی شود. یکی از سوالات اکثر مراجعین این است که ما نشانه هایی از خیانت همسر را مشاهده نموده ایم حال باید با این مشکل چکار کنم؟
 
قبل از اینکه هرگونه اقدامی نمایید ، بهتر است ابتدا از این مسئله اطمینان یابید که آیا همسر شما در حال خیانت می باشد یا خیر؟ یک حرکت نابجا می تواند آثار مخربی در زندگی شما حتی به صورت ناخواسته داشته باشد. بنابراین چک کردن گوشی و یا تعقیب کردن ، نمی تواند حرکت درست و سنجیده ای باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا تمامی موارد را مورد سنجش قرار دهید و با نظر یک مشاور خانواده پیش بروید.
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان فردی
برخی از افراد ممکن است به این نتچه برسند که ریشه مشکلات ما به افراد دیگر مربوط نمی شود و این مشکل ناشی از ویژگی های شخصیتی خود ماست . مسائلی که ما را به چالش می کشد همچون ناامیدی، بد بینی، حسادت، احساس تنهایی، احساس خجالت، کم رویی، عدم اعتماد به نفس، راهکارهای موفقیت، حل مسئله، استرس و اضطراب را می توان از جمله مواردی است که می توان آن را در مشاوره فردی نام برد.
 
یک مشاور و یا روانشناس چه کمکی می تواند در رابطه با مشکلات فردی به شما نماید؟ اولین کاری که یک روانشناس و یا مشاور انجام می دهد، این است که کمک می نماید ابتدا صحت احساس فرد را با استفاده از مصاحبه بالینی و همچنین آزمون های روانی افراد به این اطمنیان برسند که آیا این مشکل را دارند یا خیر . زیرا برخی از افراد ممکن است تنها خود دارای این احساس باشند و این احساس ریشه واقعی نداشته باشد.
 
در صورتی که تشخیص داده شود که افراد دارای مشکل می باشند مرحله دوم این است که به آنها کمک شود تا درمان خود را به راحتی پشت سر بگذارنند و مراحل درمانی را پشت سر بگذارنند تا بتوانند درمان شوند. رویکردهای درمانی برای هر مشکل و مراجع می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل به صورت اختصاص برای هر مراجع تلاش می نمایند تا بهترین و متناسب ترین رویکرد درمانی را به کار ببرند.
 
 
 
مشاوره روانشناسی آنلاین – سوگ
[img=600x401]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image003.jpg[/img]
غم از دست دادن عزیزان برای هیچ فردی قابل تحمل نمی باشد. همین مسئله موجب می شود که خانواده داغدیده بعضا زندگی خود دست بکشند و یا به مشکلات روانی و جسمانی متعددی مبتلا شوند. مراحل گذراندن سوگ شامل انکار، خشم، چانه زنی، افسردگی، پذیرش یا قبول می باشد. در صورتی که تمامی این مراحل به درستی سپری نشود، فرد داغدیده به مرحله پذیرش نخواهد رسید و به همین دلیل تا آخر عمر با همان مشکل دست به گریبان خواهد بود.
 
افراد داغ دیده سوگ های مختلفی را ممکن است پشت سر بگذارنند. این انواع شامل : سوگ بهنجار ، سوگ بیمارگونه ، سوگ افراطی ، سوگ مزمن ، سوگ تاخیری، سوگ پوشیده ، سوگ انتظار می باشد. هر یک از این انواع سوگ به دلایل مختلفی ممکن است به وجود آید و لازم است برای هر یک از موارد درمان را به صورت کامل به انجام برسانیم.
 
برای برخی از افراد که دارای مشکل یکسان می باشند، گروه های مشاوره گروهی را تشکیل می دهند. پس از درمان مراجعین می توانند به زندگی عادی خود بازگردند و به راحتی سایر مراحل زندگی خود را پشت سر بگذارنند. بازگشتن به زندگی عادی و همچنین افزایش امید به زندگی در افراد، نشانه ای از درمان و بهبودی مراجعین خواهد بود.
 
 
مطالب مرتبط
فرم درخواست مشاوره حضوری
مشاوره تلفنی خانواده 24 ساعته
مشاوره بورسیه تحصیلی رایگان
مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل
مشاوره تلفنی شبانه روزی بهزیستی
چگونه می توانم از مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان استفاده نمایم؟
آیا در صورت چت مشاوره آنلاین در سایت افراد دیگر نیز پیام ما را مشاهده می نمایند؟
چه زمانی می توانیم با مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان  تماس حاصل نماییم؟
 
منبع : مشاوره روانشناسی آنلاین
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting