تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه اینترنتی خدمات الکترونیک سخا سربازی – epolice.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سامانه اینترنتی خدمات الکترونیک سخا سربازی – epolice.ir
هر یک از مشمولینی عزیز برای انجام ثبت نام و همچنین خدمات خود نیازمند مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک سخا به نشانی epolice.ir می باشنداستعلام دریافت کد سخا برای تمامی مشمولین خدمت سربازی ضروری می باشد. تشکیل پرونده سربازی به گونه ای است که نیازمند بارگذاری مدارک می باشد. به همین دلیل ارائه این مدارک و همچنین انجام ثبت نام در زمان مقرر از طریق سامانه سخا سربازی صورت می پذیرد.
 
سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در جهت بهبود عملکرد کلیه مشمولین عزیز و همچنین برای رفاه حال این عزیزان علاوه بر ایجاد سامانه خدمات الکترونیک سخا ، سامانه ای را به صورت پیامکی فعال نموده است که با ورود به نشانی epolice.ir هر یک از مشمولین عزیز می توانند نسبت به استعلام دریافت کد سخا پیامکی و یا اسعلام سربازی با کد ملی اقدام نمایند. پس از ارائه پیامک می توانند کد مربوطه را دریافت نمایند.
 
جهت استعلام و دریافت کد سخا از سامانه خدمات الکترونیک سربازی – دریافت کد سخا اینترنتی و از طریق پیامک و اسعلام سربازی با کد ملی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره با مرکز تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
شماره سامانه پیامکی سخا چند است؟
چگونه می توانم در سامانه خدمات الکترونیک سخا کد مربوطه را دریافت نمایم؟
آیا برای دریافت کد سخا مهلت زمان مشخصی تعیین شده است؟
برای اسعلام سربازی با کد ملی در کدام بخش سامانه سخا وارد شویم؟
مدارک مورد نیاز برای دریافت کد سخا در سامانه چیست؟
 
راهنمای دریافت کد سخا از سامانه خدمات الکترونیک
 
تمامی آن دسته از مشمولینی که در سن خدمت می باشند، می توانند با مراجعه به سامانه سخا سربازی به نشانی epolice.ir تمامی اطلاعات خود را به ثبت برسانند. همچنین لازم به ذکر است آن دسته از مشمولینی که از معافیت تحصیلی برخوردار می باشند نیز، لازم است تمامی مدارک خود را به همراه آخرین وضعیت تحصیلی خود در این سامانه به ثبت برسانند.
 
کد سخا یک کد 5 رقمی است که پس از خرید دفترچه راهنمای ثبت نام نظام وظیفه عمومی و همچنین ثبت مشخصات به کلیه مشمولین عزیز ارائه می گردد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که انجام ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیک سخا با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام  همچنین طی کردن تمامی مراحلی که در ادامه ذکر خواهیم نمود امکان پذیر می باشد.
 
جهت دریافت کد سخا در سامانه خدمات الکترونیک سخا epolice.ir می توانید از مشاوران نظام وظیفه ما در این زمینه کمک بگیرید. مشاورین ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.
 
 
 
 
 
 
سازمان نظام وظیفه عمومی با طراحی سامانه خدمات الکترونیک سخا دریافت کد سخا را بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان پذیر نموده است.
 
 
 
 
 
 
 
جهت دریافت مشاوره امریه سربازی کلیک کنید.
 
 
راهنمای دریافت کد سخا اینترنتی و از طریق پیامک
 
[img=600x401]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg[/img]اسعلام سربازی با کد ملی سخا
 
هر یک از مشمولینی عزیز برای ثبت درخواست و همچنین تکمیل پرونده خود لازم است به سامانه مورد نظر وارد شوند تا بتوانند نسبت به تکمیل پرونده اقدام نمایند. قبل از تکمیل نمودن فرم ثبت نام ابتدا به صورت دقیق دفترچه ثبت نام را مطالعه نمایید. در هنگام وارد نمودن اطلاعاتی همچون شماره ملی، شماره برگ ، اطلاعات پستی و… نهایت دقت عمل را داشته باشید و به صورت کاملا خوانا به تکمیل این فرم بپردازید.
 
آنچه در سامانه خدمات الکترونیک سخا در رابطه با کد پستی مشمولین عزیز وارد می نمایند، حتما لازم است به طور دقیق تعیین شود. زیرا در غیر این صورت این ثبت نام ناقص بوده و با توجه به اینکه معرفی نامه ها، برگ اعزام به خدمت و دعوت نامه ها از طریق همین آدرس ها و اطلاعات برای کلیه متقاضیان ارائه می گردد، لذا مسئولیت آن متوجه شخص متقاضی بوده و در این رابطه سازمان نظام وظیفه هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.
 
مشمولین عزیز توجه داشته باشند که به هنگام تکمیل اطلاعات در فرم سامانه خدمات الکترونیک سخا چنانچه از توانایی هایی برخوردار می باشید و یا مهارت و تخصص خاصی در هر یک از زمینه ها دارید، می توانید این مهارت ها را در برگه مربوط به فرم شماره 1 وارد نمایید. زیرا چنانچه شما دارای قهرمانی باشید، می توانید از کسری خدمت در این زمینه برخودار شوید.
 
 
برای اخذ معافیت کفالت مادر بزرگ مطابق جدیدترین قوانین نظام وظیفه کلیک کنید.
 
 
مدارک مورد نیاز برای سامانه خدمات الکترونیک سخا
 
مدارک عمومی برای کلیه مشمولین عزیز به صورت یکسان می باشد و این مدارک لازم است که در فرم های مربوط به تکمیل عضویت و همچنین ثبت نام داوطلبان در پلیس + 10 وارد شوند. به عنوان مثال تکمیل نمودن فرم مربوط به برگه شماره 1 برای تمامی متقاضیان الزامی می باشد. در وارد نمودن اطلاعات این فرم نهایت دقت را داشته باشید زیرا اطلاعات شما بر اساس همین فرم ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
پس از انجام معاینایت اولیه توسط مشمولان عزیز که تمامی این معاینات در دفترچه موجود می باشند، کلیه متقاضیان لازم است برگه مربوط به معاینات اولیه مشمولان را تکمیل نمایند. این برگه از طریق خدمات الکترونیک انتظامی پلیس  + 10 صادر می گردد و به هنگام ارائه مدارک برای تمامی متقاضیان لازم است که این مدارک را به مراکز پلیس ارائه نمایند.
 
جهت صحت و سلامتی مشمولین عزیزی که بعدها به عنوان سرباز لازم است در پادگان ها مشغول به خدمت باشند، انجام  واکسیناسیون و ارائه برگه مربوط به آن برای تمامی این دسته از مشمولین لازم و ضروری می باشد. همچنین متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که به همراه داشتن مدارک هویتی همانند کارت ملی ، شناسنامه و… برای ورود اطلاعات به سامانه سخا سربازی به نشانی epolice.ir الزامی خواهد بود.
 
 
جهت اطلاع از نحوه محاسبه شماره چشم برای معافیت کلیک کنید.
 
 
استعلام برای دریافت کد سخا
 
[img=600x332]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image003.jpg[/img]استعلام دریافت اینترنتی کد سخا – epolice.ir
 
همانطور که در مراحل بالا ذکر گردید، تمامی مشمولین عزیزی که مراحل ذکر شده را با موفقیت هر چه تمام تر پشت سر گذاشته باشند، می توانند نسبت به استعلام دریافت کد سخا اقدام نمایند. همچنین در صورت که پرونده متقاضیان دچار نقض باشد و یا اینکه این پرونده مشکلی داشته باشد، حتما لازم است پس از طی کردن موارد لازم نسبت به دریافت این کد اقدام نمایند در غیر این صورت پیگیری آنان بی نتیجه خواهد بود.
 
لازم به ذکر است که استعلام دریافت کد سخا اینترنتی و همچنین دریافت کارت سبز سربازی برای تمامی متقاضیان الزامی می باشد. زیرا برگه اعزام به خدمت و همچنین محل اعزام به خدمت و زمان آن از طریق همین برگ سبز قابل اطلاع خواهد بود. در تکمیل نمودن فرم های مربوط به ثبت نام در سامانه خدمات الکترونیک سخا وارد نمودن برخی از فرم ها و اطلاعات ثبت نامی برای برخی از متقاضیان الزامی نخواهد بود.
 
جهت دریافت راهنمایی بیشتر در رابطه با سامانه خدمات الکترونیک سخا – epolice.ir و همچنین دریافت کد سخا اینترنتی با مشاوران نظام وظیفه ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا از خدمات لازم دراین زمینه بهره مند گردید.
 
 
سوالات متداول استعلام کد سخا سربازی از سامانه epolice.ir
کد سخا چیست؟
کد سخا شامل یک کد 5 رقمی می باشد که برای هر یک از مشمولین عزیز منحصر به فرد می باشد . هیچ یک از آنان در این سامانه در کد جداگانه را دریافت نخواهند نمود. پس از دریافت این کد هر یک از مشمولین می توانند به اطلاعاتی همچون تاریخ اعزام به خدمت، وضعیت خدمت خود و همچنین در صورتی که مایل به اخذ امریه هستند و یا در حال گذراندن امریه سربازی می باشند، با وارد نمودن این کد در سامانه خدمات الکترونیک سخا از آخرین وضعیت خود آگاه شوند. آن دسته از افرادی که مایل به تعویض کارت می باشند می توانند نسبت به این کد اقدام نمایند.
بنده در سامانه پیامکی در نظر گرفته شده برای دریافت کد سخا اقدام نموده ام اعدادی که ارسال شده است به چه معنا می باشد؟
همانطور که می دانید سرویس های در نظر گرفته شده و قابل انجام در این سامانه به دو صورت می باشند . که در سرویس اول و سرویس دوم هر یک از خدماتی را به کلیه مشمولان ارائه می نمایند که به حسب مورد از موارد مورد نیاز اطلاع یابند. در صورتی که مایل به دریافت آخرین وضعیت مشمولین: عدد1 ، کد سخا، کدملی اطلاع از وضعیت رسیدگی به پرونده: عدد2، کد سخا، کدملی اطلاع از وضعیت رسیدگی به درخواست تعویض کارت: عدد3، کد سخا، کدملی وارد نموده و پس از آن نسبت به وضعیت موارد گفته شده اطلاع دقیق یابند. لازم به ذکر است که کد های مورد نظر در سرویس دوم قابل انجام می باشند.
من کد سخا را قبل در سامانه خدمات الکترونیک سخا دریافت نموده ام اما متاسفانه به آن دسترسی ندارم برای دریافت مجدد آن چه اقدامی لازم است انجام دهم؟
بنده برای دریافت و استعلام دریافت کد سخا از قبل اقدام نموده ام اما پس از مراجعه به مراکز پلیس + 10 ذکر کرده اند که مدارک شما ناقص می باشد و این کد را دریافت نکرده اید آیا مهلت دیگری خواهم داشت؟
آیا کد سخا برای ارگان های مختلف متفاوت می باشد؟
آیا امکان اسعلام سربازی با کد ملی در سامانه سخا وجود دارد؟
چگونه می توانم نسبت به دریافت کد سخا اینترنتی اقدام نمایم؟
 
 
جهت دریافت کد سخا اینترنتی از سامانه epolice.ir و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده می توانید با مشاورین نظام وظیفه ناجا به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.
 
 
مطالب مرتبط با سامانه خدمات الکترونیک سخا
تاثیر معافیت پزشکی در استخدام
آیین نامه جدید معافیت پزشکی
پروژه کسری خدمت عمران
قانون استخدام سربازان وظیفه
استخدام سپاه پاسداران 98
سامانه خدمات الکترونیک سخا – epolice.ir
استعلام دریافت کد سخا اینترنتی
خلاصه مقاله  : دراین مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با سامانه police.ir  ارائه دهیم و شما را با نحوه ثبت نام در این سامانه اشنا کنیم . متقاضیان عزیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
 منبع : سامانه خدمات الکترونیکی سخا
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо