تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج کنکور 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اعلام نتایج کنکور 99
متقاضیانی که در کنکور 99 در رشته های مختلف شرکت نمودند میتوانند از طریق سامانه اقدام به مشاهده نتایج نمایند . نتایج کنکور 99 معمولا 1 الی دو هفته پس از آزمون در سامانه منتشر میشود و شما میتوانید با ورود به سامانه نتایج را مشاهده نمایید و در صورت قبولی اقدام به انتخاب رشته نمایید.
 اعلام نتایج کنکور 99 پس از چند ماه انتظار داوطلبان امروز روی سامانه سنجش قرارگرفت به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم جهت مشاهده نتایج و جواب کنکور سراسری 99 به شماره داوطلبی – شماره ملی – سریال شناسنامه نیاز خواهید داشت.
 
داوطلبان محترم جهت مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری 99 – وجود هر گونه مشکل در سامانه سنجش یا فراموشی شماره داوطلبی خود می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با مرکز مشاوره سنجش به شماره 9099072952 تماس حاصل نمایید.
 
پس از اعلام نتایج کنکور 99 حتما برای انتخاب رشته که دفترچه آن حدودا 2 یا 3 روز بعد از انتشار کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. توصیه می نماییم که برای انتخاب رشته عجله به خرج ندهید و پس از مشورت های لازم نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید همچنین پس از مشاهده نتایج کنکور سراسری انتخاب رشته خود را به روزهای پایانی مهلت در نظر گرفته شده موکول نمایید.
 
جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج کنکور 99 – مشاهده نتایج کنکور سراسری 99 – دریافت کارنامه و مشاوره انتخاب رشته بر اساس بازار کار و استعدادیابی شغلی و تحصیلی از سراسر کشور با مرکز مشاوره سنجش تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
 
زمان اعلام نتایج کنکور 99
نتایج کنکور سراسری را می توان به سه قسمت تقسیم نمود. یکی از زمان اعلام نتایج کنکور 99 را می توان نتایج اولیه کنکور سراسری دانست. در این کارنامه داوطلبان می توانند رتبه و تراز کسب شده را ملاحظه نمایند. همچنین از وضعیت مجاز و غیر مجاز شدن خود نیز آگاه شوند. در واقع در همین کارنامه است که داوطلبان می توانند از تمامی درصدهای خود در هر درس اطلاع یابند. که به طور میانگین یک ماه و چند روز پس از برگزاری آزمون منتشر می شود.
 
نوع دوم اعلام نتایج کنکور 99 را می توان در رابطه با نتایج نهایی کنکور دانست. نتایج نهایی کنکور همان نتایج انتخاب رشته هر یک از داوطلبان می باشد. که البته این کارنامه برای داوطلبانی که در رشته های با آزمون و بدون آزمون شرکت نموده باشند یکسان خواهد بود و هر یک از پذیرفته شدگان می توانند در اقدام بعدی نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل پذیرش اقدام نمایند.
 
ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که نتایج نهایی داوطلبان دانشگاه های آزاد و دانشگاه های روزانه به صورت جداگانه و در زمان های متفاوتی اعلام می گردد. بنابراین زمان اعلام نتایج کنکور 99 برای انتخاب رشته هر دو گروه متقاضی شهریور ماه می باشد. اما این زمان برای دانشگاه آزاد اندکی دیرتر از دانشگاه های روزانه خواهد بود. به طور میانگین سازمان سنجش در نیمه دوم شهریور ماه نتایج را اعلام می نماید.
 
نوع سوم مشاهده نتایج کنکور سراسری برای آن دسته از داوطلبانی است که در مهر ماه منتظر تغییر رشته و مشاهده رشته هایی که احتمال قبولی آن را داشته اند می باشند. در واقع کارنامه سبز کنکور سراسری می تواند نوع دیگر این مورد باشد. با استفاده از کارنامه مذکور می توانید نسبت به تغییر رشته و دانشگاه محل پذیرش خود بدون نیاز به انصراف از دانشگاه اقدام نمایید. این کارنامه حدودا در نیمه دوم مهر ماه منتشر می گردد.
 
 
 
 
 
مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام نتایج کنکور 99 به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
 
 
 
 
 
 
برای اطلاع دقیق از موارد ممنوعیت شرکت در کنکور 99 کلیک کنید.
 
 
نحوه دریافت کارنامه کنکور
 
[img=714x464]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg[/img]نحوه دریافت کارنامه کنکور
 
با توجه به اینکه ثبت نام کنکور 99 دانشگاه های آزاد و سراسری به صورت همزمان و ادغام شد صورت می پذیرد. لذا در مرحله اعلام نتایج کنکور 99 نیز ، این کارنامه به صورت همزمان و برای هر دو دانشگاه در قالب یک کارنامه قابل دریافت و مشاهده می باشد. در واقع برای داوطلبان دانشگاه های آزاد نیز با توجه به کدی که در انتهای کارنامه خود مشاهده می نمایند، می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
 
پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور مبنی بر امکان مشاهده نتایج کنکور سراسری می توانید به سامانه سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایید و کارنامه کنکور سراسری را دریافت نمایند. اطلاعات مورد نیاز برای مشاهده نتایج شامل اطلاعات داوطلبی و همچنین اطلاعات ثبت نام می باشد. روش های مختلفی برای دریافت کارنامه وجود دارد که هر یک از متقاضیان به صلاحدید خود می توانند آن را انتخاب نمایند.
 
چنانچه به اطلاعات ثبت نامی و یا داوطلبی خود دسترسی ندارید، راه های جایگزین برای شما داوطلبان عزیز قرار داده شده است که با استفاده از ـن می توانید نسبت به دریافت کارنامه اقدام نماید. کافی است با شماره های پشتیبانی 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.
 
 
بری اطلاع دقیق از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 99 کلیک کنید.
 
نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 99
برای انتخاب رشته ابتدا شما دو نوع انتخاب خواهید داشت : رشته های با آزمون و رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری . رشته های با آزمون همان رشته هایی هستند که روزانه و یا نوبت دوم شبانه می باشند و بر  اساس رتبه کسب شده و همچنین تراز شما نتایج نهایی را اعلام خواهند نمود که شما می توانید و یا اینکه نمی توانید در این رشته ها شرکت نمایید.
 
چنانچه مایل به انتخاب رشته های بدون کنکور می باشید و در کنکور سراسری شرکت ننموده اید، می توانید در همان زمان اعلام نتایج کنکور 99 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته کنکور اقدام نمایید. کافی است هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید تا پس از آن بتوانید نسبت به انتخاب رشته کنکور اقدام کنید. همچنین برای انتخاب رشته های با آزمون توجه به نوع گزینش آن بسیار ضروری می باشد.
 
نوع اولویت بندی و همچنین نحوه وارد نمودن کد رشته محل های انتخابی در پذیرش شما نقس بسیار پررنگ و بسزایی خواهد داشت. به همین دلیل توصیه ما به کلیه داوطلبان قبل از انتخاب رشته ، مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای اطلاع از تمامی مصوبات و همچنین شرایط انتخاب رشته می باشد. استفاده از راهنمایی های مشاورین نیز در اینزمینه یاری بخش شما خواهد بود.
 
 
برای اطلاع دقیق از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 98 کیلک کیند.
 
نحوه مشاهده جواب کنکور سراسری 99
 
[img=899x470]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg[/img]مشاهده نتایج کنکور سراسری
 
جهت مشاهده نتایج کنکور سراسری  همانطور که ذکر گردید در مرحله اولیه برای دانشگاه های آزاد و سراسری می توانید با مراجعه به پایگاه سنجش و آموزش کشور و کلیک بر روی دریافت نتایج در بخش کنکور سراسری ، وارد صفحه مشاهده کارنامه خود شوید. برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز می توانید با مراجعه به پایگاه سنجش و آموزش دانشگاه آزاد نتایج خود را ملاحظه نماید.
 
داوطلبان عزیزی که در انتخاب رشته خود کد رشته محل های نیمه متمرکز را انتخاب نموده اند نیز، در مهر ماه می توانند از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود اطلاع یابند. همچنین پس از مشاهده این نتایج، در آزمون عملی که در زمان مقرر برگزار می شود، شرکت نموده و در صورت موفقیت در این آزمون در بهمن ماه می تواند نسبت به مشاهده نتایج کنکور سراسری  اقدام نمایند.
 
داوطلبان و متقاضیان عزیزی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاهده نتایج کنکور سراسری  می باشند می توانند با برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل از تمامی اطلاعات لازم بهره مند شوند. همچنین جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج کنکور 99  برای رشته های مختلف نیز، می تاونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.
 
 
 
سوالات متداول در مورد اعلام نتایج کنکور سراسری 99
آیا اعلام نتایج کنکور برای تمامی گروه های آزمایشی در یک زمان صورت خواهد پذیرفت؟
نتایج اولیه برای تمامی گروه های آزمایشی و همچنین دانشگاه های سراسری و آزاد یک زمان و به صورت یک کارنامه مشترک ارائه خواهد گردید. اما آن دسته از داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته دانشگاه آزاد می نمایند، نتایج و زمان انتشار کارنامه نهایی در زمان متفاوتی نسبت به دانشگاه های سراسری منتشر خواهد گردید. همچنین اعلام نتایچ انتخاب رشته بدون کنکور مهر نیز در زمان شهریور ماه همزمان با رشته های با آزمون خواهد بود.
من به هنگام کنکور در جلسه آزمون برگ شماره داوطلبی خود را به همراه نیاورده ام آیا راهی برای دریافت کارنامه وجود خواهد داشت؟
راه هایی که سازمان سنجش و آموزش کشور برای ارائه یا مشاهده نتایج داوطلبان در نظر دارد، شامل موارد مختلفی می باشد. شماره داوطلبی یکی از راه هایی است که شما می توانید به واسطه آن ، نسبت به دریافت کارنامه به همراه سامانه اطلاعات دیگر اقدام نمایید. اما راه های دیگری نیز وجود خواهد داشت که با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود برای دریافت کارنامه اقدام نمایید.
آیا می توان قبل از اعلام نتایج کنکور از تخمین رتبه کنکور استفاده نمود؟
مدارک لازم برای دریافت کارنامه اولیه چیست؟
آیا به هنگام اعلام نتایج رتبه دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد در کارنامه قید شده است؟
من تمامی اطلاعات خود را به صورت دقیق به هنگام مشاهده نتایج کنکور سراسری انجام داده ام. اما نمی توانم نتیجه خود را مشاهده نمایم علت چیست؟
حداقل رتبه برای قبولی در دانشگاه های سراسری چه رتبه ای است؟
 
 
برای کسب اطلاعات دقیق تر و همچنین برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل برای دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.
 
 
مطالب مرتبط
ثبت نام ترمیم معدل کنکور 99
تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 99
رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
ثبت نام رشته دندانپزشکی بدون کنکور 99
اعلام نتایج کنکور 99
مشاهده نتایج کنکور سراسری
 
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با اعلام نتایج کنکور ، زمان اعلام نتایج کنکور ، نحوه مشاهده نتایج کنکور 99 و نحوه انتخاب رشته آشنا کنیم و پاسخگوی سوالا شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج را از دست ندهید چرا که فقط از طریق سامانه امکان پذیر میباشد و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صو رت حضوری بی پاسخ خواهد بود.
 منبع : اعلام نتایج کنکور 99
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruинфоhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruselectivediffuserhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт