تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Isfahan-University-of-Medical-Sciences.jpg]سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از جمله دانشگاه های برتر کشور محسوب می شود که موفقیت های زیادی را در زمینه های پژوهشی کسب کرده است. این دانشگاه دارای 10 دانشکده و 12 پژوهشکده می باشد و خدمات ارزنده ای را از طریق مراکز درمانی تحت پوشش خود در اختیار عموم قرار می دهد. دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با در نظر گرفتن نیاز دانشجویان ، کارکنان و دیگر کاربران خود ، به ارائه برخی از خدمات از طریق سایت خود اقدام می نماید.
سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به نشانیmui.ac.ir ، خدمات گوناگونی را در زمینه های دانشجویی ، بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.
معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همانند تمامی دانشگاه های فعال در سطح کشور ، سایتی را جهت ارائه خدمات به کاربران خود راه اندازی کرده است. فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی تنها مباحث آموزشی و تربیتی دانشجویان را در برنمی گیرد بلکه هر یک از آن ها با تاسیس مراکز تحقیقاتی و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی ، فعالیت های گستره تری را در حوزه های علمی و درمانی به انجام می رسانند.

سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

از همین رو ، خدمات سایت دانشگاه علوم پرشکی اصفهان به آدرس mui.ac.ir تنها مختص امور دانشجویان و کارکنان دانشگاه نبوده و در زمینه های بهداشتی ، نوبت دهی اینترنتی به مراجعان مراکز بهداشتی ، درمانی ، و … نیز فعالیت دارد.


خدمات سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
پس از ورود به پایگاه اینترنتی mui.ac.ir ، با لیستی از خدمات الکترونیکی مواجه می شوید که برای کاربران مختلف و بسته به نیاز هر یک از آن ها طراحی شده است. اگر به گزینه “میز خدمت” موجود در صفحه ابتدایی سایت مراجعه نمایید ، مشاهده می کنید که خدمات سایت برای گروه های مختلف طبقه بندی شده اند. در ادامه مقاله به معرفی تعدادی از بخش ها و خدمات مهم سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می پردازیم.
خدمات ویژه دانشجویان
[list]
[*]سامانه رزرو اینترنتی غذا 
[*]پرتال خدمات رفاه دانشجویی
[*]سامانه مدیریت آموزش سما
[*]سامانه پژوهشی اطلاعات دانشجویان
[*]سامانه یادگیری الکترونیک
[*]سامانه کتابخانه دانشگاه
[*]و…
[/list]خدمات ویژه هیات علمی و کارکنان
[list]
[*]سیستم دریافت فیش حقوقی
[*]سامانه نقل و انتقال کارکنان
[*]سامانه نگاه (ویژه هیات علمی) (جهت ترفیع پایه سالیانه و ثبت مقالات)
[*]سیستم اتوماسیون اداری
[*]سامانه آموزش کارکنان
[*]و…
[/list]خدمات ویژه شهروندان
[list]
[*]سامانه ثبت نام جویندگان کار
[*]سیستم ثبت شکایت بیماران
[*]سامانه نوبت دهی اینترنتی (جهت اخذ نوبت در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان)
[*]و…
[/list]سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

شما می توانید با کلیک روی هر کدام از عناوین فوق ، به سامانه مورد نظر دسترسی پیدا کرده و پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود به انجام امور مربوطه بپردازید. همچنین اطلاعیه ها و اخبار پیرامون مباحث آموزشی ، علمی ، درمانی و بهداشتی نیز از بخش “اطلاع رسانی” و به تفکیک موضوع منتشر می شوند. شایان ذکر است که آدرس سایت تمامی دانشکده ها ، مراکز درمانی و پژوهشکده های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از طریق سایت mui.ac.ir قابل دریافت می باشد.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : سایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان