تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: hoosh.medu.ir سامانه نتایج ثبت نام نهم به دهم 99 – 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
hoosh.medu.ir سامانه نتایج ثبت نام نهم به دهم 99 – 1400
متقاضیانی که در مدارس هوشان اقدام به ثبت نام نمودند و در آزمون تیزهوشان 99-1400 شرکت نمودند میتوانند از طریق سامانه اقدام به مشاهده نتایج نمایند. نتایج مدارس تیز هوشان به طور معمول یک الی دو هفته پس از آزمون در سامانه منتشر میشود و متقاضیان عزیز میتوانند با ورود به سامانه hoosh.medu.ir  نتایج ثبت نام را مشاهده نموده و درصورت قبولی در ازمون با ارائه مدارک اقدام به ثبت نام حضوری نمایند.
نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان
نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 در بازه زمانی مقرر از طریق سایت hoosh.medu.ir منتشر خواهد شد. جهت مشاهده نتایج، پس از ورود به سایت مذکور کد ملی و “رمز ورود همگام داوطلب را وارد نمایید. سپس نقش (دانش آموز) و عنوان سازمانی (نام مدرسه) دانش آموز را وارد نمایید. پس از ورود به صفحه اختصاصی دانش آموز، کارنامه قابل مشاهده خواهد بود.
 
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400
 
نتایج آزمون تیزهوشان هر ساله حدودا 4 الی 6 هفته پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر می شود. بنابراین از آن جا که زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 99 – 1400 اواخر خرداد 99 خواهد بود، در نتیجه نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم اواخر تیر و یا اوایل مرداد ماه اعلام خواهد شد. البته فعلا تاریخ دقیق انتشار نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 مشخص نشده است
 
آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد؟
 
امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان در هر دو مقطع تحصیلی وجود دارد. معمولا یک یا دو روز بعد از اعلام نتایج فرم درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون روی سایت مربوطه قرار می گیرد که داوطلبان می توانند پس از بررسی های لازم و آگاهی کامل از تعداد پاسخ های درست و غلط داوطلب ، چنانچه اعتراضی داشته باشند ، در زمان مشخص شده اعتراضات خود را به ثبت برسانند. با توجه به اینکه این مدت زمان بسیار محدود می باشد بنابراین در اسرع وقت نسبت به اعتراض اقدام کنید. پس از فعال شدن لینک اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان در سایت هر یک از مقاطع ، با وارد شدن به صفحه اصلی و کلیک کردن بر روی گزینه اعتراض به نتایج آزمون ، امکان اعتراض به نتایج برای دانش آموزان فراهم می شود.
 
 
کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه hoosh.medu.ir ، مشاهده کارنامه و اسامی پذیرفته شدگان می توانند از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند
 9099072952 (تماس از سراسر کشورو 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از سراسر کشور پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
مواردی که امکان اعتراض به آن وجود خواهد داشت
 
·[font=Times New Roman]        [/font]اشتباه در محاسبه نمره
·[font=Times New Roman]        [/font]عدم مطابقت تعداد پاسخ های درست و غلط و پاسخ های داده نشده ی کارنامه با پاسخ برگی که در سایت وجود دارد.
·[font=Times New Roman]        [/font]اعمال نشدن قانون پذیرش مربوط به دوقلو ها
·[font=Times New Roman]        [/font]مطابقت نداشت اولویت های ثبت شده در کارنامه و برگه ورود به جلسه دانش آموز
·[font=Times New Roman]        [/font]سایر موارد
نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی در نیمه اول مرداد ماه بر روی سایت hoosh.medu.ir و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم معمولا دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت Azmoon.medu.ir قرار خواهد گرفت. شما داوطلبان می توانید در موعد مقرر و با مراجعه به سایت های مذکور ، کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید تا کارنامه برایتان نمایان گردد. لازم است گفته شود که امکان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نیز یک الی دو روز بعد از مشخص شدن نتایج وجود دارد.
 
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان 99-1400 آشنا کنیم و اطلاعات لازم را در مورد زمان مشاهده نتایج و نحوه مشاهده نتایج در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج را از دست ندهید چرا که مشاهده نتایج فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
 منبع : hoosh-medu-ir
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоlactogenicfactor.ruинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоhttp://selectivediffuser.ruинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо