تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Tehran-University-of-Medical-Sciences.jpg]
سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

دانشگاه علوم پزشکی تهران یکی از کهن ترین موسسات علوم پزشکی آکادمیک در ایران محسوب می شود که تحت نظارت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور فعالیت دارد. این دانشگاه رشته های خود را در دوره های روزانه ، پردیس خودگردان و شبانه (نوبت دوم) در برخی رشته های پیراپزشکی نیز ارائه می دهد. دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای 10 دانشکده بوده و تمامی اخبار و خدمات مربوطه را از طریق سایت خود در اختیار دانشجویان و کاربران قرار می دهد.
تمامی اخبار و اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی تهران از طریق سایت tums.ac.ir منتشر می گردد.
معرفی سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران
دانشگاه علوم پزشکی تهران مانند تمامی دانشگاه های سطح کشور ، دارای یک سامانه مختص به خود به نشانی tums.ac.ir می باشد. این سامانه جهت ارائه خدمات مختلف نه تنها برای دانشجویان ، بلکه برای کارکنان و اساتید دانشگاه طراحی شده است. دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود با استفاده از رمز عبور و نام کاربری ، به انجام برخی از امور مربوطه مانند ثبت نام خوابگاه ، درخواست مهمانی ، نقل و انتقال کارکنان و… بپردازند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از خدمات این سایت آشنا کنیم.
بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران
خدمات سایت دانشگاه علوم پزشکی به دو بخش تقسیم می شوند ، خدماتی که برای دانشجویان و خدماتی که برای کارکنان در نظر گرفته شده است. برخی از خدماتی که از طریق سایت tums.ac.ir در اختیار دانشجویان قرار می گیرد عبارت اند از:
[list]
[*]رزرو اینترنتی غذا
[*]دریافت آیین نامه های دانشجویی
[*]ثبت نام خوابگاه
[*]دسترسی به سامانه بهداشت و درمان دانشجویی
[*]دریافت برنامه ها و سر فصل دروس
[*]دریافت تقویم آموزشی
[*]دسترسی به کتابخانه الکترونیکی
[*]ثبت درخواست مهمانی
[*]و…
[/list]دسترسی به بسیاری از قسمت های مذکور ، مستلزم داشتن رمز عبور و نام کاربری می باشد اما چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید ، می توانید پس از مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی و بخش “خدمات الکترونیک” ، رمز عبور خود را از بخش “بازیابی کلمه عبور” مجددا دریافت نمایید. شما همراهان گرامی با کلیک روی هر یک از لینک های فوق ، به بخش مربوطه هدایت می شوید.
بخش دیگر از اموری که می توان از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به انجام آن ها اقدام نمود ، مختص کارکنان دانشگاه می باشد که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند.
[list]
[*]سامانه ثبت درخواست نقل و انتقال کارکنان
[*]صدور کارت پرسنلی
[*]لیست مراکز درمانی ویژه کارکنان
[*]دسترسی به سامانه آموزش ضمن خدمت
[*]مشاهده و دریافت فیش حقوقی شاغلین (کارکنان رسمی ، پیمانی و قراردادی)
[*]و…
[/list]با کلیک روی هر یک از لینک های فوق ، به بخش مورد نظر در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل می شوید. شایان ذکر است دانشگاه علوم پزشکی تهران سامانه ای مجزا تحت عنوان “سامانه سیپاد” را نیز جهت سهولت دانشجویان خود در انجام امور دانشجویی مربوطه راه اندازی کرده است. امکان ثبت درخواست جهت دریافت مدارک فارغ التحصیلی برای دانشجویان قدیمی از طریق سامانه سیپاد به نشانی sipad.tums.ac.ir فراهم شده است. همچنین دانشجویان در حال تحصیل در دیگر دانشگاه ها می توانند با استفاده از این سامانه ، درخواست خود را مبنی بر گرفتن میهمانی به دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام نمایند.
اطلاعیه جذب هیات عملی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز از طریق همین سایت منتشر شده و متقاضیان می بایست پیگیر اخبار و فراخوان های مربوطه از طریق سایت دانشگاه باشند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ، آیین نامه ها و قوانین حاکم بر جذب هیات علمی را مشاهده و دریافت نمایند. ناگفته نماند که معمولا مراحل اولیه استخدام هیات علمی به صورت اینترنتی و از طریق سایت tums.ac.ir انجام می پذیرد.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران