تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Extended-PhD-Exam-Registration-Deadlinee.jpg]تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

ادامه تحصیل در مقطع دکتری مستلزم شرکت در آزمون ورودی می باشد. چند سالی است که آزمون دکتری سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و آزمون ورودی مقطع دکتری برای داوطلبان دوره های روزانه ، نوبت دوم (شبانه) ، پردیس خودگردان ، پیام نور ، موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد به صورت هماهنگ برگزار می گردد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری می بایست با در نظر گرفتن زمان ثبت نام آزمون دکتری 99 به سایت سازمان سنجش مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را آغاز نمایند. در این بین ممکن است برخی از افراد بنا بر دلایلی موفق به ثبت نام در موعد مقرر نشوند اما نگران نباشید چرا که سازمان سنجش معمولا فرصتی با تمدید مهلت ثبت نام در اختیار این دسته از داوطلبان قرار می دهد.
داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به نام نویسی در آزمون دکتری اقدام کرده اند می توانند در صورت نیاز ، اطلاعات خود را در مهلت مجدد ثبت نام ویرایش نمایند.
تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری 99
با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزاد ، مراحل اولیه آزمون از جمله ثبت نام ، برگزاری و اعلام نتایج آزمون ورودی دکترای این دانشگاه ها یکسان بوده اما از مرحله انتخاب رشته مسیر داوطلبان از یکدیگر جدا خواهد شد. بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد 99 از تاریخ 6 آذر ماه آغاز و تا 12 آذر ماه ادامه داشت.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

برخی از داوطلبان ممکن است در این فرصت یک هفته ای موفق به ثبت نام نشوند و یا اینکه پس از پایان زمان نام نویسی ، تصمیم به شرکت در آزمون گرفته باشند. از همین روز سازمان سنجش هر ساله با تمدید مهلت ثبت نام ، فرصت مجددی را در اختیار این دسته از متقاضیان قرار می دهد. مطابق با اعلام سازمان سنجش ، زمان ثبت نام آزمون دکتری تا ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 14 آذر ماه تمدید شد تا علاقه مندان بتوانند در مهلت مجدد اقدامات لازم را جهت ثبت نام در آزمون به انجام برسانند.
راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 99
نام نویسی آزمون دکتری به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و داوطلبان می توانند در مدت زمان معین با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه ثبت نام دکتری 99 ، فرآیند ثبت نام خود را آغاز نمایند. فراموش نکنید که پیش از واریز هزینه و ثبت اطلاعات خود ، ابتدا دفترچه ثبت نام دکتری 99 را به منظور اطلاع از شرایط و مقررات آزمون به دقت مطالعه نمایید. نحوه نام نویسی آزمون دکتری در سایت مذکور به شرح زیر می باشد.
[list]
[*]ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
[*]انتخاب گزینه “دکترای تخصصی” از منوی قرار داده شده در سمت راست صفحه
[*]انتخاب گزینه “خرید کارت” از منوی سمت راست
[*]انتخاب یکی از گزینه های “سریال ثبت نام دکتری 99 و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی” یا “سریال ثبت نام دکتری 99 (+هزینه پیامک اطلاع رسانی)” در قسمت دکتری و فشردن کلید “تایید و ادامه” موجود در انتهای صفحه
[*]پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت شماره سریال 12 رقمی
[*]کلیک روی لینک فعال “ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری (ph.D)”
[*]وارد کردن شماره سریال ثبت نام و کد امنیتی موجود در صفحه
[*]بارگذاری عکس داوطلب
[*]تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی
[*]دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
[/list]توجه داشته باشید که می بایست کد پیگیری و شماره پرونده را یادداشت و تا اتمام فرآیند آزمون نزد خود نگه دارید. شایان ذکر است امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 99 نیز در هنگام تمدید مهلت نام نویسی وجود دارد. بازه زمانی مربوط به مهلت مجدد ، فرصت مناسبی تا داوطلبانی که اطلاعات خود را به اشتباه در سامانه وارد کرده و یا قصد تغییر در کد رشته های انتخابی خود را دارند ، بتوانند نسبت به ویرایش آن ها اقدام کنند. ناگفته نماند که برای شرکت کنندگان آزمون دکتری مانند دیگر آزمون هایی که هر ساله در کشور برگزار می شوند ، سهمیه هایی در نظر گرفته شده است. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میزان تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری 99 می باشید ، توصیه می کنیم به لینک مربوطه مراجعه نمایید.
[تصویر:  doktora1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری