تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اخبار وب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

سونی از یک دکمه الصاقی قابل برنامه ریزی برای کنترلر PS4 رونمایی کرد

بیش از شش سال از عمر DualShock 4، کنترلر محبوب کنسول پلی استیشن 4 شرکت سونی میگذرد اما کار کمپانی ژاپنی هنوز با این کنترلر به پایان نرسیده است. سونی نشان داده DualShock 4 با وجود عمر زیادش هنوز قابلیت‌های پنهانی دارد و هنوز میتواند رشد کند. این شرکت روز گذشته از یک دکمه قابل نصب در پشت کنترلر DualShock 4 معرفی کرد که به واسطه نصب آن، گیمرها از دو دکمه بیشتر در برنامه ریزی ها بهره مند میشود که البته قابلیت برنامه ریزی دارد. در تریلر زیر میتوانید بیشتر با این محصول جدید سونی آشنا شوید:
این ماژول، دو دکمه جدید به پشت کنترلر PS4 اضافه میکند که کاربر میتواند 16 کاربرد مختلف را برای این دو دکمه برنامه ریزی کند. نصب این ماژول ساده است و نمایشگر تعبیه شده بر روی آن نیز حالت دکمه‌ای دارد که چینش دکمه‌ها و پروفایل را به نمایش میگذارد. در پائین این ماژول، جک هدفون استریو قرار گرفته که امکان اتصال هدفون‌های باسیم را به دسته میدهد.
اما سوال اینجاست که چرا سونی حالا و در آستانه معرفی کنسول نسل بعد خود چنین چیزی را برای DualShock 4 معرفی کرده است؟ این احتمال وجود دارد که کنترلرهای پلی استیشن 5 با نام احتمالی DualShock 5 به طور پیشفرض دارای چنین قابلیتی باشد که باعث میشود انجام برخی بازی ساده‌تر شود. محصول جدید سونی با نام Back Button Atachment در تاریخ 23 ژانویه با قیمت 30 دلار روانه بازار میشود.[/color]