تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: افزایش فروش با سئو سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صرف نظر از اینکه سایت شما از منظر کلید­واژه‌­های خاص در چه رتبه‌­ای قرار می‌­گیرد، هدف نهایی از سئو افزایش فروش و درآمد است. از منظر بازاریابی تا زمانی که فروش بیشتر نشود، حتی وب‌سایت­های با بیشترین بازدید هم ارزشمند تلقی نمی‌­شوند. همین موضوع به عنوان تفاوت کلیدی میان یک استراتژی سئو سایت قوی با ضعیف را مشخص می­‌کند.

بنابراین، آیا سئو فروش را افزایش می‌­دهد؟ پاسخ صادقانه به این سوال آن است که وابسته به راهبرد سئو سایت شماست. اینکه صرفا چند کلیدواژه با ترافیک زیاد را در تگ‌­های عنوان و سرفصل‌­ها قرار دهیم، چندان نتیجه‌­ای برای کسب‌­وکارها ندارد؛ اما راهبرد سئو به گونه‌­ای طراحی می­‌شود که برای شما مشتریان بالقوه تولید کند و به مخاطبان اطلاعات صحیحی انتقال دهد که بتواند برای کسب­‌و­کار کاملا سودآوری داشته باشد.

برای اینکه یاد بگیرید در زمان خلق یک استراتژی سئو باید چه سوالاتی از خود بپرسید و چطور می­‌توان با بهینه ­سازی سایت به هدف افزایش فروش دست پیدا کنید، همواره باید در این زمینه مطالعه کنید.

آیا استراتژی سئو شما مشتری بالقوه برای شما تولید می‌کند؟

با کمک موتورهای جستجو، مصرف‌­کنندگان امروزی کنترل بیشتری را روی فرایند بازاریابی نسبت گذشته دارند. مصرف­‌کنندگان به راحتی می ­توانند دقیقا آنچه می ­خواهند را بیابند، و سئو بهترین شیوه برای اطمینان یافتن از این است که آیا کسب­‌و­کار شما شانس قرارگیری در دیدرس مشتریانی که دنبال خدمات و محصولات شما هستند را دارد یا خیر.



تدوین یک استراتژی سئو هدف­مند مستلزم انجام تحقیقات گسترده روی کلیدواژه­‌هاست تا بتوانیم دریابیم که چه لغات و عباراتی مرتبط با جستجو افراد در هر حوزه است. اگرچه برخی از بازاریاب‌­ها شاید تلاش داشته باشند با عبارات گسترده در رتبه‌­بندی قرار بگیرند، برخی ممکن است موفق شوند، اما لزوما این بهترین راهبرد نیست. در عوض، روی تلاش­‌های خود درباره کلیدواژه‌­های با دنباله طولانی تمرکز می کنند.

اگرچه شاید میزان حجم جستجو برای عبارتی مثل «کفش زنانه در تهران» در مقایسه با عبارتی شبیه «کفش» خیلی کمتر باشد، اما به تفاوت این دو عبارت در مخاطب فکر کنید. عبارت دوم (یعنی کفش) یک عبارت گسترده است که می‌­تواند طیف گسترده­‌ای از جستجوکنندگان با هر نوع محتوایی را جذب کند، اما عبارت دیگر می‌­تواند به صورت هدفمند یک جمع مشخص را جذب کند.