تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اقامت اروپا از طریق خرید ملک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  r19782_.jpg]

اقامت اروپا از طریق خرید ملک
یکی از بهترین راه های برای سرمایه گذاری در اروپا و نهایتا اخذ اقامت اروپا، خرید ملک است.  چندین کشور در اروپا هستند که به واسطه سرمایه گذاری در آنها و خرید ملک در این کشورها می توانید اقامت اروپا را دریافت کنید.
از جمله کشورهایی که می توان با خرید ملک اقامت اروپا را در آنها به دست آورد می توان به پرتغال، قبرس، یونان و اسپانیا اشاره کرد. در این کشورها هر کدام متناسب با سیاست های مهاجرتی خودشان می توان با مبلغ مشخصی اقدام به اخذ اقامت اروپا کرد.
به عنوان مثال برای دریافت اقامت اروپا به سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال می توانید اقدام کنید. برای اقامت در پرتغال به عنوان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی و با استاندارد های بالای زندگی نیاز به حداقل 500 هزار یورو سرمایه گذاری دارید و اگر به این میزان اقدام به سرمایه گذاری کنید می توانید با ویزا گلدن پرتغال اقدام به اقامت در پرتغال و نهایتا اقامت اروپا بکنید.
اما برای اقامت در اروپا می توان با هزینه کمتر نیز این کار را انجام داد. مثلا برای اقامت یونان می توان با حدود 250.000 یورو سرمایه گذاری و خرید ملک در یونان اقدام به دریافت اقامت اروپا کرد. در قبرس نیز به منظور اقامت در قبرس که بخشی از اروپا محسوب می شود می توانید با هزینه 300.000 یورو سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس برای اقامت اروپا اقدام کنید.
در این بین شاید یکی از بهترین کشورهای برای دریافت اقامت با استاندارد های بالای زندگی و سطح رفاه اجتماعی عالی ، کشور اسپانیا باشد. خرید ملک در اسپانیا نیاز به سرمایه گذاری 500.000 یورویی دارد اما این سرمایه گذاری نه تنها تضمین کننده اقامت اسپانیا بلکه یکی راه ساده برای اقامت در ار.پا و این هم یکی از بهترین کشورهای اروپایی می باشد.