تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چطور از اینترنت کسب درآمد کنیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بهترین راه کسب درآمد اینترنتی این است که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده و با ایجاد یک سایت برای آن در آمد زایی خود را شروع کنید . البته باید توجه داشته باشید که برای رسیدن به درآمد های میلیونی صرف وقت و همچنین تلاش صحیح بسیار مهم است
این نکته مهم است که بدانید هر کسی میتواند از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید
سئو چیست؟


سئو (seo) مخفیف عبارت search engin optimization و به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو می باشد. در واقع سئو بدین معنیست که صفحات وبسایتتان را برای موتور های جستجو بهینه کنید تا در نتایج به لینک و صفحات بالاتر ارتقا پیدا کنید. در سئو شما به موتور های جستجو میفهمانید که بهترین پاسخ را برای سوال و سرچ کاربر در صفحه سایتتان قرار دادید. زیرا دقدقه موتور های جستجو نمایش کامل ترین و به روز ترین پاسخ به سوال و سرچ کاربر می باشد. البته در گذشته سئوکار ها مطالب سایت را فقط برای موتور های جستجو سئو می کردند. اما امروزه سئو فقط مختص موتور های جستجو نیست و باید مطالب و محتوای سایتتان برای کاربرانتان هم بهینه باشد. یعنی مطالب داخل صفحاتتان جواب سوال کاربر را بطور کامل بدهد. آموزش سئو در ویکی دمی.
موتور های جستجو


موتورهای جستجو ابزارهای آنلاینی هستند که اطلاعات بسیار زیادی را از داخل وبسایت ها در دیتا بیس خود ذخیره می کنند و در هنگام جستجوی کاربران با توجه به اطلاعات استخراج شده در دیتابیس خود، وبسایت و صفحات مربوط به آن سرچ را به کاربران نمایش می دهند. Google، Yahoo از نمونه های موتورها جستجو هستند. در ادامه این بخش با کارایی و نحوه کار این موتور های جستجو بیشتر آشنا می شوید.
الگوریتم های گوگل (Google Algoritms)


الگوریتم ها مجموعه ای از قوانین و قواعد هستند. الگوریتم های گوگل با هدف نمایش بهتر موضوعات مرتبط با سرچ کاربران و دسترسی راحت آن ها به اطلاعات برنامه ریزی شده اند. گوگل الگوریتم های زیادی را طراحی کرده است که بتواند هر چه بهتر کاربران را به هدف خود برساند. برای مثال الگوریتم مرغ مگس خوار با هدف دسترسی سریع به اطلاعات برنامه ریزی شده است. در ادامه تمامی الگوریتم های گوگل را بطور کامل به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.
سئو داخلی (on page seo)


سئو داخلی متشکل از مجموعه اقداماتیست که شما بر روی صفحات سایتتان انجام می دهید تا بتوانید آن ها را برای موتورهای جستجو و کاربران سایتتان بهینه کنید. فاکتور و اقدامات زیادی در سئو داخلی وجود دارد. این اقدامات بر روی محتوا، عکس ها و خیلی بخش های دیگر صفحه صورت می گیرد. در ادامه همه این اقدامات و فاکتور ها را بطور کامل آموزش می دهیم تا بتوانید در صفحه و لینک اول گوگل قرار بگیرید.
سرچ کنسول چیست؟

اگر در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید نام سرچ کنسول گوگل زیاد به گوشتان خورده. وب مستران روزانه حداقل 3 الی 4 بار به این ابزار سر می زنند. شاید براتون سوال باشه که چرا سرچ کنسول جدید اینقدر اهمیت دارد و مهم است؟ سرچ کنسول مانند یک پدر و مادر نصیحت گر، مشکلات وب سایتتان را به شما اطلاع می دهد. نقاط ضعف و قدرت، ورودی ها و صفحات فرود، جایگاه شما در هر کلمه کلیدی در گوگل، تعداد دفعاتی که در نتایج گوگل دیده می شوید و…. حالا شاید تا حدودی به جواب سوال گوگل سرچ کنسول چیست؟ رسیده باشید. اما بزارید بیشتر برایتان توضیح دهیم. سرچ کنسول جدیدی گوگل در قسمت های مختلف خود که هر یک از آن ها را در پایین به شما توضیح می دهیم، یک سری اطلاعات و قابلیت هایی را در اختیارتان میگذارد. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید مشکلات وب سایت خود را شناسایی و آن ها را حل کنید، نقاط قوت سایتتان را متوجه شوید و با کار بیشتر بر روی آن ها قدرت سایت خود را افزایش دهید. search console به عنوان یک ابزار کاربردی در سئو و بهینه سازی سایت چندین بار تغییر نام داده است. در ابتدا با نام کنسول جستجو گوگل توسط کمپانی Google رونمایی شد. سپس نامش به گوگل وبمستر تغییر یافت و در حال حاضر نامش سرچ کنسول گوگل می باشد. شما با اسفاده از پنل سرچ کنسول می توانید به اطلاعات بسیار زیادی از سایتتن دست یابید. می توانید صفحاتتان را در نتایج جستجو ایندکس (index) کنید و یا حتی نقشه سایت مورد نظرتان را به گوگل معرفی نمایید. برای یادگیری آموزش کار با google search console برای بهبود وضعیت سایتتان و آنالیز هرچه بهتر آن با ما همراه باشید. آموزش گوگل سرچ کنسول در ویکی دمی.
تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ دکتر وثوقی توانسته است در حوزه طراحی سایت، سئو و شبکه‌های اجتماعی با داشتن بیش از 100 نمونه کار موفق و بهینه سازی هزاران کلمات کلیدی، اعتماد مشتریانش را همواره جلب نماید. کافیست یکبار امتحان کنید.