تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Ministry-of-Health-entrance-exam-card.jpg]کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

در چند سال اخیر دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات تابع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای تامین نیروهای موردنیاز خود ، از طریق آزمون کتبی و مصاحبه اقدام به جذب افراد واجد شرایط می نماید. آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام نموده اند می بایست در زمان برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند.
اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه ، هویت داوطلبان شرکت کننده را در تطابق با کارت شناسایی عکس دار مشخص می کند به همین دلیل به همراه داشتن آن از الزامات حضور در جلسه آزمون محسوب می شود.
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 ، سه روز قبل از برگزاری آزمون ، بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
زمان انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
لینک مریوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 سه روز قبل از زمان برگزاری آن بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام نموده اند می بایست در زمان مقرر به سایت مذکور مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده (شماره پرونده + اطلاعات هویتی) کارت خود را دریافت نمایند.
چنان چه تمایل دارید به محض انتشار کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی صرفا برای رشته های علوم پزشکی ، خبر مربوط به آن را دریافت نمایید ، می توانید در کانال تلگرام ایران مشاوره عضو شده و آخرین اخبار پیرامون این موضوع را در اسرع وقت دریافت کنید.
راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
داوطلبان واجد شرایطی که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 شرکت کرده اند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود ملزم به طی نمودن مراحل زیر هستند.
[list]
[*]مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org 
[*]انتخاب گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” از منوی سمت راست سایت
[*]در این صفحه شما به چهار روش می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده کنید:
[/list]1. وارد کردن شماره پرونده + شماره سریال ثبت نام
2. وارد کردن شماره پرونده + کدپیگیری ثبت نام
3. وارد کردن شماره پرونده + کدملی

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

4. وارد کردن شماره پرونده + شماره داوطلبی
با ورود به صفحه جدید بعد از اطمینان از صحت اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه خود ، نسبت به تهیه یک نسخه پرینت از آن اقدام نمایید.
رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
نکته ای که تمامی داوطلبان به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه باید در نظر داشته باشند ، کنترل اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آن هاست. چنان چه داوطلبی متوجه مغایرتی در اطلاعات مندرج بر روی کارت خود شود ، باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کند.
[list]
[*]اگر داوطلبان مغایرتی در یکی از بندهای نام ، نام خانودگی ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ، کدملی ، دین ، سهمیه 5 درصد ایثارگری ، شاغل قراردادی (نام دستگاه) ، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی مشاهده نمودند می بایست برای اصلاح این موارد ، تا پیش از زمان برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات ، نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.
[*]وجود نواقص در بندهای جنس ، معلولیت ، نیازمند منشی ، مقطع تحصیلی ، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی مستلزم مراجعه حضوری به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه ، در زمان و تاریخ مشخص شده می باشد.
[/list]
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

[list]
[*]هم چنین اگر کارت ورود به جلسه داوطلب فاقد عکس باشد و یا عکس روی کارت اشکالاتی از قبیل : فاقد مهر ، واضح نبودن عکس و یا عکس اشتباه داشته باشد ، می بایست در زمان و تاریخ مشخص شده با به همراه داشتن پرینت کارت به همراه کارت شناسایی عکس دار و 2 قطعه عکس 4*3 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نماید.
[/list]آدرس باجه های رفع نقص
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در دو روز منتهی به زمان برگزاری آزمون ، صبح از ساعت 8:30 الی 12 و بعدازظهر از ساعت 14 الی 17 در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر می باشد.آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در زمان انتشار کارت ورود به جلسه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت