تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Pre-internship-and-basic-medical-science...n-time.jpg]زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

افرادی که در رشته پزشکی مشغول به تحصیل هستند باید یک دوره 7 ساله (14 ترم) را سپری نمایند که طی این هفت سال پس از گذراندن واحد های درسی مربوطه در چهار مقطع علوم پایه ، فیزیوپاتولوژی ، کارآموزی و کارورزی ، به عنوان “پزشک عمومی” فارغ التحصیل می شوند. این افراد می بایست برای ادامه تحصیل خود ، پس از سپری نمودن مقطع علوم پایه (5 ترم) ، در آزمون جامع علوم پایه که به صورت هماهنگ و سراسری برگزار می شود ، شرکت نمایند. آزمون علوم پایه در پایان دوره علوم پایه دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی نیز قبل از ورود به دوره کارورزی دانشجویان رشته پزشکی برگزار می شود. متقاضیان می توانند در موعد مقرر اعلام شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی ، نسبت به ثبت نام خود در آزمون های مذکور اقدام نمایند.
ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی ، از طریق مراجعه حضوری به دانشگاه محل تحصیل یا قطب های برگزار کننده این آزمون ، انجام می شود.

زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی 98
آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی هرساله و معمولا در دو نوبت میان دانشجویان رشته پزشکی و دندانپزشکی ، تحت دو عنوان “آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی” و “آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی” برگزار می شود. با توجه به اینکه زمان ثبت نام در هر کدام از این آزمون ها متفاوت است ، در ادامه به تفکیک ، تاریخ نام نویسی هر کدام از آزمون های مذکور را بیان می نماییم.
زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی 98 
آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی هرساله معمولا در دو نوبت شهریور و اسفند ماه برگزار می شود که داوطلبان می بایست در مهلت تعیین شده برای ثبت نام ، نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. زمانی که برای ثبت نام اولین دوره این آزمون در سال 98 در نظر گرفته شده بود ، از روز چهارشنبه مورخ 9 مرداد ماه آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه مورخ 5 شهریور ماه 98 ادامه داشت که متقاضیان می توانستند در این فرصت تعیین شده ، نام نویسی خود را برای حضور در این دوره از آزمون که روز پنجشنبه مورخ 14 شهریور ماه برگزار شده است ، انجام دهند.
متاسفانه هنوز اطلاعیه دقیقی در خصوص زمان ثبت نام دوره دوم این آزمون در سال 98 ، اعلام نشده است ولی به محض انتشار اخبار مربوطه ، از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد. زمان برگزاری این آزمون طبق تقویم برگزاری آزمون های علوم پزشکی منتشر شده ، 8 اسفند ماه 98 اعلام شده بود که با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این تاریخ تغییر کرده و آزمون مذکور در 9 اسفند ماه 98 برگزار خواهد شد.
زمان ثبت نام آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی 98
آزمون الکترونیک پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی نیز در دو نوبت ماه های خرداد و آذر ، طی یک سال برگزار می گردد. اولین دوره این آزمون در سال 98 در تاریخ 23 خرداد ماه برگزار شد. بنا بر تاریخ اعلامی برای برگزاری دوره دوم این آزمون در هفتم آذر ماه 98 ، داوطلبان فرصت دارند که از روز سه شنبه مورخ 14 آبان تا پایان ساعات اداری روز دوشنبه مورخ 27 آبان ماه ، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است مهلت نام نویسی در این دوره از آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی ، تا پایان روز جمعه مورخ 1 آذر ماه تمدید شده است.

زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی

لازم است بدانید که داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور می بایست پیش از نام نویسی در آزمون های مذکور ، مبالغ در نظر گرفته شده به عنوان هزینه ثبت نام را از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir ، پرداخت نمایند چرا که دسترسی به نتایج آزمون های مذکور تنها پس از واریز هزینه مربوطه امکان پذیر خواهد بود.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : زمان ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی