تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ترم مهر ماه همانند سنوات گذشته از اوایل مرداد ماه آغاز میشود و تا اواخر مهر ماه ادامه خواهد داشت.داوطلبینی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور را دارند توجه داشته باشیند که ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته و نا پیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و مقطه ارشد دارای شرایط متفاوت و زمان ثبت نام متفاوتی میباشد که شما با دانلود دفترچه دانشگاه بدون کنکور میتوانید از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بدن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که برخی از رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی میباشد و معدل آخرین مدرک تحصیلی هر چه بالا تر باشد درصد قبولی در رشته های بدون کنکور نیز بیشتر است.
 
زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی آزاد 1400 – 99
 
مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر استدارا بودن مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام آزاد کارشناسی ناپیوسته بوده و همچنین دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی هم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و ورودی های مهر ماه می بایست از اواخر اسفند ماه تا 6 شهریور ماه و ورودی های بهمن ماه ، از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایندالبته ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد جهت تحصیل در ورودی مهرماه 99 ، تمدید شده و داوطلبان از تاریخ 9 لغایت 20 شهریور ماه می توانند نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود و شما داوطلبان جهت ثبت نام می بایست به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام ، نسبت به تهیه پرینت آن اقدام نمایید و در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با همراه داشتن مدارک ثبت نام آزاد بدون کنکور 99 به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایید. مراحل ثبت نام به شرح ذیل می باشد:
 
نحوه ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد
 
·[font=Times New Roman]        [/font]برای انجام ثبت نام این مقطع تحصیلی ابتدا باید از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آگاهی پیدا کنید.
·[font=Times New Roman]        [/font]سپس وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی کارت اعتباری مقطع تحصیلی مورد نظر خود را خریداری کنید.
·[font=Times New Roman]        [/font]در گام سوم شماره سریال کارت اعتباری خود را دریافت نموده و از منوی اصلی بر روی لینک فعال شده ثبت نام مقطع مورد نظر خود (کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته) کلیک کنید ، سپس جهت اتمام فرآیند ثبت نام ، فرم مربوطه را تکمیل کنید.
·[font=Times New Roman]        [/font]و در آخر کد رشته محل های مورد نظر خود را در فیلدهای مربوطه به ثبت برسانید.
 
جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و تاریخ ثبت نام دانشگاه آزاد ترم بهمن 98  از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور
9092305587 ( استان تهران)
پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد 1400 – 99
 
رشته های دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ارائه می شود که داوطلبان برای شرکت در این مقطع تحصیلی نیازی به ثبت نام در کنکور سراسری نخواهند داشت. ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته از تاریخ 26 اسفند 98 تا 6 شهریور سال جاری آغاز شده است و داوطلبان می توانند اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند. اما زمان ثبت نام رشته های کاردانی پیوسته هنوز مشخص نشده است. متقاضیانی می توانند ثبت نام کنند که مدرک دیپلم خود را دریافت نموده باشند.( برای مقطع کاردانی پیوسته دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی الزامی نیست.
 شاید این سوال برای خیلی از شما داوطلبان مطرح گردد که تفاوت میان رشته های کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته در چیست؟ در پاسخ به این سوال شما داوطلبان باید گفته شود ، داوطلبانی که دارای دیپلم فنی و کاردانش هستند قادر به شرکت در رشته های کاردانی پیوسته بوده و داوطلبانی که دارای دیپلم رشته های نظری می باشند می بایست در رشته های کاردانی ناپیوسته شرکت نمایند.
 
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آشنا کنیمو راهنمایی های لازم را  در این زمینه ارائه دهیم تا پاسخگوی سوالات ذهن شما باشیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقط از طریق سامانه بوده و در ص.رت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ وخواهد ماند. 
منبع : زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد