تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ارز دیجیتال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مجموعه پارسیان اولین مجموعه یکپارچه فروشگاه ماینر و صرافی ارز دیجیتال در ایران می باشد که با استفاده از نیروهای جوان و مجرب در تمامی حوزه های مربوط به رمز ارزها در حال خدمت رسانی می باشد.

این مجموعه از سال 1397 فعالیت خود را با فروش دستگاه های ماینر و تجهیزات جانبی آن آغاز نموده و با گسترش روز افزون و جامعیت پیدا کردن ماینینگ در بین مردم سعی در گسترش دامنه خدمات خود کرده و برای خدمت رسانی بیشتر به تاسیس صرافی ارز دیجیتال پارسیان ارز اقدام نمود تا از ابتدای فعالیت مشتریان محترم در تمامی زمینه ها از جمله خرید بیت کوین ، فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال در کنار آنها بوده و بهترین خدمات را به آنها عرضه کند
ارز دیجیتال چیست؟ همه چیز درباره ارز دیجیتال در ایران و جهان

امروزه، مفهوم ارز دیجیتال برای بسیاری از افراد ناشناخته و مبهم است و تنها چیزی که از آن می‌دانند، این است که نوعی پول مجازی است. در این مقاله قصد داریم در خصوص ارز دیجیتالی، انواع آن و کاربرد این پول نوظهور در ایران و جهان صحبت کنیم.

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency نوعی پول دیجیتالی یا الکترونیکی است که به منظور برقراری امنیت از نوعی روش رمزنگاری استفاده می‌کند. در سال 2016 میلادی، به سختی می‌شد یک بانک بزرگ، شرکت مالی یا حسابداری معتبر، شرکت‌های نرم‌افزاری مالی و حتی ادارات مالی وابسته به دولت در ایالات متحده امریکا پیدا کرد که درباره ارز دیجیتال تحقیق و مقاله‌ای منتشر نکرده و یک پروژه بلاک چین (BlockChain) نداشته باشد. بلاک چین یا زنجیره بلوکی به معنای یک سری بلوک به هم پیوسته از اطلاعات مالی هستند.

تعریف ارز دیجیتال رمزنگاری شده چیست؟
بیایید تمامی حاشیه‌ها و تعاریف عجیب و غریب در خصوص ارز رمزنگاری شده را کنار زده و آن را به یک مفهوم ساده بدل کنیم. ارز رمزنگاری شده، محدود به یک پایگاه داده است که هیچ‌کس توان ایجاد تغییر در آن را بدون داشتن یک سری شرایط خاص ندارد. ممکن است این تعریف، خیلی ساده به نظر برسد؛ اما باور کنید یا نه، این دقیقا همان چیزی است که معنای صحیح یک ارز رمزنگاری شده است.

چند مدل ارز دیجیتال داریم

پول را وارد حساب بانکی خود کنید، در این پایگاه داده، چه چیزی بیشتر از یک سری ورودی وجود دارد که می‌توانند تحت شرایطی خاص تغییر کنند؟ شما حتی می‌توانید سکه‌های فلزی و یا یادداشت‌های خود را نیز در این پایگاه داده بگنجانید؛ حتی این موارد هم داده و یا ورودی‌هایی هستند که در یک پایگاه داده فیزیکی ذخیره شده و تنها در شرایطی خاص می‌توانند تغییر کنند. پول دیجیتال رمزنگاری شده، یک ورودی مورد تایید در نوعی خاص از پایگاه داده متشکل از حساب‌ها، تعادل و معاملات است.
منیع: پلازامگ
بسیار عالیه موفق باشید