تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Ministry-of-Science-recruitment-system.jpg]سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به منظور جذب نخبگان کشور در هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به استخدام متقاضیان واجد شرایط می پردازد. فراخوان جذب هیات علمی هر ساله در سه نوبت اردیبهشت برای داوطلبان هیات علمی بورسیه و نوبت شهریور و بهمن برای سایر متقاضیان هیات علمی انجام می پذیرد. داوطلبان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
فرآیند جذب هیات علمی وزارت علوم به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز جذب اعضای هیات علمی به نشانی mjazb.ir انجام می پذیرد.
معرفی سامانه جذب هیأت علمی وزارت علوم 98
تمامی مراحل جذب هیات علمی وزارت علوم به صورت اینترنتی و تنها از طریق سامانه مرکز جذب همین وزارت صورت می گیرد. داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده از سوی وزارت علوم با مراجعه به سایت mjazb.ir و بخش “سامانه جامع جذب اعضای هیات علمی” نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. ثبت نام اینترنتی هیات عملی وزارت علوم در سه نوبت اردیبهشت ، شهریور و بهمن ماه و در بازه های زمانی مختلفی انجام می شود. آخرین دوره نام نویسی در سال 98 ، از 26 شهریور آغاز و تا 6 مهر ماه ادامه داشت و این زمان تا تاریخ 20 مهر نیز تمدید شد. تمامی اخبار مربوطه پیرامون جذب هیات علمی وزارت علوم از جمله زمان ثبت نام آن در بهمن از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره اطلاع رسانی خواهد شد.

سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم

نام نویسی در سایت مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم دارای سه بخش تکمیل رزومه ، پرداخت هزینه و تعیین اولویت می باشد. هزینه نام نویسی از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق سایت مذکور قابل پرداخت می باشد. شایان ذکر است داوطلبان می بایست در طی مراحل ثبت درخواست خود ، تصاویر مدارک مورد نیاز اعم از مدارک دانشگاهی ، ایثارگری ، تحصیلات حوزوی و… را در سامانه بارگذاری نمایند. همچنین در بخش “اعلام نیاز دانشگاه ها” امکان جست و جوی اعلام نیاز هر دانشگاه بر اساس نام و نوع دانشگاه ، استان ، رشته مورد نظر و نوع تقاضا توسط داوطلبان فراهم می باشد. پس از تکمیل مراحل ثبت نام و تعیین اولویت ، داوطلب می تواند از بخش “مشاهده وضعیت” در صفحه نخست روند پیشرفت پرونده خود را براساس اولویت در فراخوان مورد نظر مشاهده نماید و چنانچه پیامی از طرف دانشگاه برای متقاضی ارسال شده باشد ، متن پیام در این بخش قابل مشاهده می باشد.

سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم

پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان ، فرآیند رسیدگی به درخواست داوطلبان توسط دانشگاه ها آغاز می گردد و آن ها موظف اند در زمان تعیین شده به بررسی تقاضا و مدارک ارسالی بپردازند. بعد از به پایان رسیدگی دانشگاه ها به درخواست داوطلبان ، وزارت علوم نیز در یک بازه زمانی مشخص فرصت دارد تا بررسی های خود را در این زمینه به انجام برساند و نظر نهایی خود را برای پذیرش و یا عدم پذیرش اعلام کند. لازم به ذکر است تمامی قوانین آیین نامه های مربوط به جذب هیات علمی وزارت علوم از طریق سایت مذکور در دسترس متقاضیان قرار می گیرد و فراخوان های مربوطه نیز از طریق همین سامانه اطلاع رسانی می شوند.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم