تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99
متقاضیانی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند میتوانند با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در پایه های مختلف دارای شرایط متفاوتی  میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه مدارس نمونه دولتی از این شرایط مطلع شوید ودرصورت دارا بودن این شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان گرامی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی به صورت الکترونیک بوده و شما میتوانید در زمان مشخص شده جهت پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام نمایید.
 
زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 1400 -99
 
همانطور که پیش تر گفته شد ثبت نام نمونه دولتی ششم (الکترونیکی) از سال گذشته حذف شده و پذیرش آن صرفا براساس سوابق تحصیلی انجام خواهد شد.[font=wpyar-BYekan, serif] [/font]ثبت نام نمونه دولتی نهم از تاریخ [font=wpyar-BYekan, serif]19 [/font]فروردین لغایت [font=wpyar-BYekan, serif]2 [/font]اردیبهشت ماه 98 از طریق سایت Azmoon.medu.ir به صورت اینترنتی و با پرداخت هزینه به مبلغ 18 هزار تومان انجام می شود. البته به دلیل تقاضای زیاد داوطلبان مهلت ثبت نام تا روز 4 اردیبهشت ماه تمدید گردید. باید توجه داشته باشید که قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه آن را به دقت مطالعه نموده تا در جریان کامل آن قرار بگیرید چرا که این امر به پروسه ثبت نام شما سرعت خواهد بخشید.
مراحل دریافت کارت ورود به جلسه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400-99
تمامي داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌نام اوليه خود را انجام داده اند می­توانند جهت دريافت كارت ورود به جلسه آزمون، مذكور مراحل زير را انجام دهند:
[list]
[*]مرحله اول: در صورت تمايل، قبل از پرداخت مبلغ ثبت­نام، نسبت به ويرايش اولويت‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.
[*]مرحله دوم : نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت­نام از طريق سامانه اقدام و فرايند ثبت نام خود را تكميل نمايند.
[*]مرحله سوم : پس از تكميل فرايند فوق، نسبت به دريافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمايند و از نشانی حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.
[/list]·[font=Times New Roman]        [/font]جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 – 99 – دریافت لیست مدارس نمونه دولتی سراسر کشور ، اطلاع از تراز قبولی در آزمون نمونه دولتی 98 و مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی 98-99 با شماره زیر تماس بگیرید :
·[font=Times New Roman]        [/font]9099072952 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل
 
شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 99
 
ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 99   : علاقه مندان به تحصیل در مدارس نمونه دولتی می بایست علاوه بر شرایط ثبت نام دارای شرایطی برای شرکت در آزمون نمونه دولتی 99 باشند ، که از مهمترین شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی می توان به کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس یا حداکثر خوب در یک درس و مابقی دروس خیلی خوب در نیمسال اول پایه ششم اشاره کرد و البته مهم ترین شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس و یا حداکثر خوب در یک درس و سایر دروس خیلی خوب در نیمسال دوم پایه ششم می باشد .
 
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثت نام در مدارس نمونه دولتی و شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیا عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و هرگونه اقدام حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی