تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: منابع آزمون تیزهوشان 1400 – 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
منابع آزمون تیزهوشان 1400 – 99
داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام کرده اند با دریافت منابع آزمون تیزهوشان 1400-99 میتوانند شانس قبولی خود را بالا ببرند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که آزمون تیز هوشان پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت است به همین دلیل منابع های متفاوتی نیز دارند که شما زمان دریافت این منابع باید به این موضوع توجه کنید.
 

چگونه بهترین منابع سوالات تیزهوشان ششم ابتدایی را انتخاب کنیم ؟
در سال تحصیلی 1400 - 99 آزمون های دوره ابتدایی حذف شدند و برای ورود داوطلبان به دبیرستان های دوره اول تیزهوشان ، آزمون سنجش هوش و استعداد در قالب تست هوش ریون برگزار شد که هیچ یک از سوالات از کتب درسی نبود ، البته این آزمون مشکلات بسیاری در بر داشت . آزمون تیزهوشان مقطع ششم به هفتم امسال نسبت به سال های گذشته تغییراتی خواهد داشت . طبق اظهارات مسئولین آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1400 - 99 هم آزمون پیشرفت تحصیلی برگزار نخواهد شد و برای ورود داوطلبان از پایه ششم به هفتم ، آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 - 99 به صورت ترکیبی از تست هوش و استعداد برگزار خواهد شد . در واقع پذیرش در آزمون سنجش هوش تیزهوشان بر پایه هوش و استعداد دانش آموزان می باشد . آزمون سنجش هوش بر خلاف آزمون های تستی تیزهوشان ششم به هفتم که در سال های گذشته برای آن ها منابع سوالات اعلام می شد ، هیچ گونه منبع خاصی ندارد . لذا دانش آموزان برای شرکت در این آزمون نیازی به مطالعه کتب درسی و یا شرکت در کلاس های آموزشی و تقویتی ندارند ، بلکه هدف از برگزاری این آزمون سنجش هوش و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان می باشد . برای موفقیت در این آزمون نیازی به آموزش های تخصصی و عمومی و یا تهیه ی کتاب های خاص و جزوه های [font=Tahoma, sans-serif]تیزهوشان ششم ابتدایی ، سی دی های آموزشی ششم ابتدایی و کتب کمک آموزشی [/font]تیزهوشان ششم به هفتم نیست چون این آزمون تماما مرتبط با هوش و استعداد دانش آموز است .
 
جهت اطلاع دقیق از منابع آزمون تیزهوشان 99 – 1400 و دانلود بهترین منابع تیزهوشان هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
 
 
لیست منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، در دو دسته مطرح می گردد. که به شرح آن می پردازیم. یک نحوه طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحلیلی است که شامل سوالاتی می باشد که منبع آن کتاب درسی نیست، و 20 درصد سوالات آزمون را به خود اختصاص می دهد. شیوه دیگر طراحی سوالات تیزهوشان ششم به هفتم، سوالاتی با هدف استعداد تحصیلی، که منبع آن دقیقا کتاب های درسی می باشد و 80 درصد سوالات آزمون تیزهوشان را تشکیل می دهد.
لیست دروس و ضرایب درسی سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400-99
تعداد سوالات استعداد تحلیلی و تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400-99 به شرح ذیل می باشد:
استعداد تحلیلی
نام درس
تعداد سوال
زمان آزمون
استعداد تحلیلی
15
15 دقیقه
آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400-99: تعداد سوالات آزمون، 70 سوال است و مهلت پاسخگویی آن 90 دقیقه است.
 
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با منابع آزمون تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم تا پاسخگوی سوالات ذهن سما عزیزان باشیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان را دارند توجه داشته باشند که زمات ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت الکترونیکی میباشد و در صورت بسته شدن سایت هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم