تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه آزمون تیزهوشان 99-1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دفترچه آزمون تیزهوشان 99-1400
متقاضیانی که قصد ثبت نام در پایه های مختلف مدارس تیزهوشان را دارند ابتدا باید دفترچه مدارس تیزهوشان 1400-99 را مطالعه نمایند. ثبت نام در آزمن تیز هوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم دارای شرایط و ضوابط میباشد که شما عزیزان باید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از تمامی این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن این شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایند.
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400
متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان می بایست در [font=Tahoma, sans-serif]آزمون سنجش هوش شرکت نمایند . این داوطلبان باید در [/font]زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99-1400 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نموده تا پس از دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام سنجش پذیرش مدارس تیزهوشان پایه هفتم 99-1400 ، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود نمایند . برای ورود به پورتال دانش آموزی خود باید ابتدا کدملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنید و پس از تکمیل فرم مربوطه با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، ثبت نام خود را نهایی نمایید .
 
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
 
داوطلبی که قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارد، می بایست مشغول تحصیل در پایه ششم و دارای تابعیت ایرانی باشد. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 ثبت نام و شرکت نمایند. یکی دیگر از الزامات ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم این است که دانش آموز موفق به کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی شده باشد. ضمنا اگر داوطلبی فقط در یک درس مقیاس خوب و در سایر دروس پایه پنجم و ششم مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشد نیز می تواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نماید
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
 
دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 تنها در صورتی مجاز به ثبت نام خواهند بود که اولا مشغول به تحصیل در پایه نهم باشند، ثانیا دارای تابعیت ایرانی باشند. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 ثبت نام و شرکت نمایند. یکی دیگر از قوانین ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 این است که حداقل معدل داوطلب در پایه هشتم 19 باشد.
مهم : داوطلبانی که مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان هستند، نیازی به شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ندارند. این دسته از داوطلبان چنانچه حداقل دارای معدل کل ۱۶ در خرداد ماه باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در پایه دهم مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.
                                                                                                               
جهت دریافت دفترچه راهنمای آزمون در پایه های هفتم و دهم – اطلاع از برترین منابع و دریافت نمونه سوالات با مرکز مشاوره و ثبت نام سمپاد تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب
 
 
شرایط پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان 1400 - 99
در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو ( همجنس یا غیرهمجنس ) و قبولی یکی از آن ها ، دیگری تنها درصورت کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده در یکی از انتخاب هایش می تواند مازاد بر ظرفیت ثبت نام کند . این قانون هم برای داوطلبان [font=Tahoma, sans-serif]تیزهوشان ششم ابتدایی و نیز تیزهوشان نهم به دهم صدق می کند .[/font]
 
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه دانلود دفترچه آزمون مدارس تیزهشان 1400-99 آشنا کنیم و شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان را ارائه دهیم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید ک ثبت نام مدارس تیزهوشان و دانلود دفترچه فقط از طریق سامانه انجام میگیرد پس زمان ثبت نام را از دیت ندهید چرا که با بسته شدن سامانه هرگونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
 منبع : دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم