تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Announcement-of-preliminary-results-of-t...s-Test.jpg]اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

افرادی که در رشته های حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی تحصیل کرده اند می بایست به منظور دریافت پروانه وکالت خود در آزمون وکالت شرکت کنند. آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه با هدف اعطای پروانه وکالت پس از گذراندن دوره کارآموزی برگزار می گردد. داوطلبان واجد شرایط آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه 98 که در آزمون مذکور ثبت نام کرده اند ، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آن می باشند. این نتایج در موعد مقرر از سوی سایت مربوطه اعلام می شود.
شرکت کنندگانی که اسامی آن ها به عنوان ذخیره اعلام می شود باید در آزمون مجددی که از سوی مرکز اعلام می گردد ، شرکت نمایند.
زمان اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه 98
نتایج آزمون وکالت قوه قضائیه همانند بسیاری از آزمون های دیگر در طی دو مرحله اعلام می شود. مرحله اول شامل لیست پذیرفته شدگان آزمون کتبی و مرحله دوم شامل نتایج مصاحبه حضوری می باشد. با توجه به اتمام زمان ثبت نام آزمون مشاوران قوه قضائیه 98 و برگزاری آن در روز جمعه مورخ 29 آذر ماه 98 ، نتایج اولیه این آزمون در تاریخ 11 دی ماه از سایت مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی judiciarybar.ir منتشر می شود. شرکت کنندگان آزمون مذکور می توانند در موعد مقرر با مراجعه به پروفایل خود در سایت مربوطه ، کارنامه اولیه را مشاهده نمایند.

اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه

شما کاربران گرامی می توانید برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه و اعلام نتایج آن ، در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره همراه ما باشید.
نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه 98
همان طور که در بخش قبل اشاره شد ، کارنامه اولیه آزمون وکلالت قوه قضائیه از طریق سایت همین مرکز منتشر می شود. برای مشاهده و دریافت کارنامه خود به ترتیب زیر عمل کنید:
[list]
[*]ابتدا وارد سایت judiciarybar.ir شوید و روی عبارت “اعلام نتایج آزمون وکالت” کلیک کنید تا وارد سامانه مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور شوید. البته این مرحله با استفاده از آدرس sanjesh.pnu.ac.ir نیز امکان پذر می باشد.
[*]در صفحه پیش رو ، گزینه “اعلام نتایج آزمون” را انتخاب نمایید.
[*]در این مرحله پس از وارد نمودن کد پیگیری و کد امنیتی موجود در صفحه ، می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید.
[/list]داوطلبانی که به عنوان ذخیره معرفی می شوند ، می بایست مجددا در آزمون دیگری شرکت کنند و در صورت قبولی دوباره در مصاحبه علمی حضور یابند. تاریخ و نحوه برگزاری آزمون مذکور از سوی مرکز وکلا ، کارشناسان حقوقی و مشاوران خانوده قوه قضائیه اعلام می گردد. شایان ذکر است انتخاب حوزه قضایی محل خدمت ، پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون توسط داوطلبان انجام می شود. نحوه انتخاب حوزه قضایی و قوانین مربوط به آن ، همزمان با اعلام نتایج اولیه از طریق سازمان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد. از پذیرفته شدگان آزمون کتبی برای حضور در مصاحبه علمی و شخصیتی دعوت به عمل می آید.

اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه

در این مرحله علاوه بر مصاحبه و گزینش ، مدارک ارسالی داوطلبان به منظور تایید صحت مورد بررسی قرار می گیرند. در این مرحله داوطلبانی که دارای شرایط قانونی می باشند در صورت پذیرش در مصاحبه و پس از طی مراحل قانونی به مرحله کارآموزی راه پیدا می کنند. پذیرش افراد بومی پس از قبولی در مصاحبه ، در اولویت خواهد بود اما این مسئله به معنای عدم پذیرش افراد غیر بومی در حوزه های انتخابی نمی باشد. پذیرفته شدگان این مرحله پس از گذارندن 18 ماه دوره کارآموزی علاوه بر انجام تکالیف آموزشی زیر نظر وکیل سرپرست ، مطابق قوانین و مقررات مرتبط با کارآموزی و وکالت ، موفق به کسب پروانه وکالت پایه یک می شوند.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]

نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه