تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت ثبت نام آزمون قضاوت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Site-Judgment-Test-Registration.jpg]سایت ثبت نام آزمون قضاوت 99


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون قضاوت با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

آزمون قوه قضائیه هر سال به منظور جذب نیرو برای منصب قضا به دو صورت عمومی و اختصاصی برگزار می گردد. برگزاری آزمون قضاوت (جذب عمومی) برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی در رشته های مورد نیاز به صورت متفاوت انجام می شود و آزمون داوطلبان دانشگاهی به صورت تستی و تشریحی و برای متقاضیان حوزوی تنها به صورت تشریحی می باشد. علی رغم این تفاوت ، فرآیند نام نویسی مانند زمان ثبت نام آزمون قضاوت ، مدارک ثبت نام آزمون قضاوت 99 و سایت نام نویسی برای هر دو گروه یکسان می باشد.
ثبت نام آزمون قضاوت به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می پذیرد.
معرفی سایت ثبت نام آزمون قضاوت 99
تمامی مراحل نام نویسی آزمون قضاوت از جمله پرداخت هزینه آزمون ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون قضاوت 99 می توانند در زمات تعیین شده از سوی سازمان مذکور با مراجعه به سایت فوق ، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

سایت ثبت نام آزمون قضاوت

این آزمون شامل مدارکی می باشد که می بایست هنگام ثبت نام در سایت سازمان سنجش بارگذاری شوند. این سایت تنها عهده دار ثبت نام آزمون نمی باشد و شما می توانید با استفاده از کد پیگیری که سامانه پس از اتمام فرآیند ثبت نام در اختیار شما قرار می دهد ، در موعد مقرر کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت خود را دریافت و یا نتایج آزمون را مشاهده نمایید.
نحوه نام نویسی آزمون قضاوت 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور
به منظور ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا ببه ترتیب زیر عمل کنید.
[list]
[*]ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و از منوی سمت راست گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.
[*]در صفحه پیش رو ، روی لینک فعال “سیستم ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا” کلیک کنید.
[*]به منظور شروع فرآیند ثبت نام ، لازم است که در قدم اول هزینه آن را پرداخت نمایید. برای این منظور از قسمت سمت راست صفحه روی عبارت “خرید کارت اعتباری” کلیک و سپس گزینه “سریال سیستم ثبت نام آزمون تصدی قضا” را انتخاب کنید. در این مرحله پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز و واریز وجه ، یک شماره سریال کارت اعتباری در اختیار شما قرار خواهد گرفت که آن را برای ورود به فرآیند ثبت نام نیاز خواهید داشت.
[*]مجددا دو مرحله اول را عینا تکرار کنید و دکمه “تایید و ادامه – گام بعدی” در پایین صفحه را بفشارید.
[*]در این بخش پس از وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری و عبارت امنیتی موجود در صفحه ، به مرحله بعد هدایت می شوید.
[*]پس از طی مراحل فوق لازم است تا عکس پرسنلی خود را مطابق با شرایط لازم در سایت بارگذاری نمایید.
[*]پس از ارسال عکس ، می بایست فرم ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنید.
[/list]
سایت ثبت نام آزمون قضاوت

[list]
[*]پس از اینکه تمامی مراحل مذکور با موفقیت انجام پذیرفت ، سامانه یک کد پیگیری در اختیار شما قرار می دهد که ضروری است آن را برای انجام اموری همچون مشاهده نتایج و دریافت کارت ورود به جلسه نزد خود نگه دارید.
[/list]داوطلبان واجد شرایط پذیرش جذب اختصاصی آزمون قضاوت از شرکت در آزمون عمومی قضاوت معاف می باشند و جذب آن ها تنها از طریق مصاحبه علمی صورت می گیرد. این دسته از متقاضیان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام نمایند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک مربوطه کلیک کنید.
[تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]

نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت ثبت نام آزمون قضاوت با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : سایت ثبت نام آزمون قضاوت