تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99
ثبت نام مدارس آزمون مدارس تیزهوشان مانند سنوات گذشته از نیمه دوم فروردین ماه آغاز میشود و داوطلبینی که قصد شرکت د آزمون را دارند میتوانند در زمان مشخص شده از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 99- 1400 از کتاب هاب درسی نیست و شامل استعداد تحلیلی میباشد. شم عزیزان میتوانید قبل از ثبت نام دفترچه پذیرش این مدارس را مطالعه نموده و در صورت دارا  بودن شرایط از طریق سامانه azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام نمایید. 
شرایط و ضوابط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400
از جمله شرایط و ضوابط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 اشتغال به تحصیل دانش آموزان در پایه ششم ابتدایی می باشد ، همچنین دانش آموز باید کلیه دروس خود را در پایه پنجم و ششم ابتدایی با مقیاس خیلی خوب گذرانده باشند و یا حداکثر نمره خوب در یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس را کسب کنند . داشتن دابعیت ایرانی نیز از دیگر شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام است که البته دانش آموزان غیر ایرانی نیز با داشتن شرایط خاص امکان [font=Tahoma, sans-serif]ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان 99-1400 را خواهند داشت .[/font]
 
جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99 – دریافت رمز عبور همگام جهت ثبت نام و استعلام نتایج مدارس تیزهوشان و اطلاع از بهترین منابع آزمون تیزهوشان با برترین دبیران و مشاوران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور 9092305587 تماس از تهران پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب
 
 
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400
طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام تیزهوشان پایه دهم کلیه امور مربوط به ثبت نام تا اعلام نتایج دانش آموزان صرفا از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می پذیرد . داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، روند ثبت نام خود را کامل نمایند . لازم به ذکر است که دانش آموزان از طریق مراجعه به سامانه همگام مدارس نیز می توانند با مراجعه به پورتال خود گزینه ثبت نام آزمون استعداد های درخشان را انتخاب نموده و اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند . 
سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99
ثبت نام مدارس تیزهوشان همانند سنوات گذشته به صورت الکترونیکی میباشد که شما میتوانید  با ورود به سامانه azmon.medu.ir اقدام نمایید. لاز م به ذکر است که بدانید سایت ثبت نام در مقاطع مختلف با هم متفاوت است. همانطور که در سالهای گذشته سامانه ثبت نام مدارس ششم به هفتم hoosh.medu.ir  وسامانه ثبت نام مدارس نهم به دهم  azmoon.medu.ir  بود امسال نیز ثبت نام از همین سامانه انجام خواهد گرفت.
دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشید قبل از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مدارک و مشخصات هویتی و تحصیلی را آماده نمیاند.  شایان ذکر است متقاضیان  گرامی توجه داشته باشند از جمله موارد مهمی که جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان نیاز دارند رمز عبور همگام دانش آموزان خواهد بود که نه تنها جهت تکمیل ثبت نام بلکه جهت استعلام نتایج آزمون و … نیز نیاز به دریافت رمز عبور همگام خواهند داشت.
اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99
به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99 می رسانیم پیرو محتویات دفترچه تیزهوشان نهم به دهم و با توجه به زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سال های گذشته ، اعلام نتایج ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99 در شهریور ماه 99 از طریق همان سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir به اطلاع دانش آموزان و اولیا گرامی خواهد رسید.
ضمنا توجه داشته باشید نتایج آزمون در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم هر یک از طریق سامانه جداگانه ای اعلام خواهد شد همان طور که ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم از سامانه hoosh.medu.ir انجام گرفت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم نیز از همین سامانه انجام می گیرد و همچنین ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از سامانه azmoon.medu.ir انجام خواهد گرفت.
 
 
خلاصه مقاله : در اسن مقاله قصد داشتیم تا شما را نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان و تمامی اطلاعات مربوط به ثبت نام مدارس تیزهوشان 99-1400 را ارائه دهیم تا شما عزیزان بتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید. از آنجایی که ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سامانه انجام میگیرد توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه  ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.
منبع : سایت ثبت نام تیزهوشان