تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Ministry-of-Health-recruitment-requirements.jpg]شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت 98


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

یکی از بهترین گزینه ها برای فارغ التحصیلانی که علاقه مند به تدریس ، تحقیق و پژوهش در زمینه رشته تحصیلی خود هستند ، عضویت در هیات علمی دانشگاه ها می باشد. وزارت بهداشت ، درمان و آموزش کشور هم چون وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اقدام به جذب و استخدام عضو هیات علمی صرفا برای دانشگاه ها یا دانشکده های علوم پزشکی می نماید.
علاقه مندانی که در رشته های علوم پایه و یا بالینی در مقطع ارشد و یا بالاتر فارغ التحصیل شده اند ، چنان چه واجد شرایط و ضوابط اعلام شده در فراخوان جذب باشند ، می توانند در زمان مقرر با فراهم آوردن کلیه مدارک لازم نسبت به ثبت نام در این فراخوان اقدام نمایند. برای آگاهی از شرایط عمومی و اختصاصی ویژه نام نویسی در فراخوان جذب هیات علمی با ما همراه باشید.
داوطلبان استخدام شده کشوری با مدرک کارشناسی ارشد نمی توانند در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت شرکت نمایند.
زمان فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت 98
وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور در سال 98 طی اعلام فراخوان اقدام به جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها یا دانشکده های علوم پزشکی کشور می نماید. با اعلام فراخوان ، متقاضیان می بایست به سامانه جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به نشانی aac.behdasht.gov.ir مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل و مدارک مورد نیاز را به واحد دانشگاهی مورد تقاضا تحویل دهند تا برای دعوت به مصاحبه علمی و عمومی در استان مورد تقاضا مورد سنجش قرار بگیرند.
با توجه به بیانات رئیس امور جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور ، بر اساس این فراخوان بیش از 2000 نفر جذب هیات علمی خواهند شد. در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام مشخص نشده است اما احتمال می رود تا اواخر آبان ماه فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت منتشر گردد. شما علاقه مندان می توانید با عضویت در کانال تلگرام ایران مشاوره در اسرع وقت از زمان ثبت نام و اخبار مربوط به جذب هیات علمی باخبر شوید.
شرایط شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت 98
شانزدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها یا دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته برگزار می شود.
علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می بایست واجد کلیه شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده از سوی این وزارتخانه باشند. از این رو مطالعه و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ، از واجبات ثبت نام در این فراخوان می باشد. شرایط عمومی و اختصاصی برای نام نویسی در این فراخوان به شرح زیر می باشد.
شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت
شرایط عمومی 
دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
ایمان به یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی کشور
عدم سابقه محکومیت کیفری و جزایی
عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی
عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر ، روانگردان و دخانیات
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی و یا پایان دوره ضرورت نظام
تصدیق صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان در هیات های اجرایی جذب دانشگاه ها و هیات مرکزی جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی
شرایط اختصاصی
1. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پایه یا دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته های بالینی و یا دانشنامه دکتری تخصصی (ph.D)
2. حداکثر سن تعیین شده برای داوطلبان با مدرک کارشناسی ارشد 35 سال و برای داوطلبان با مدرک دانشنامه دکتری تخصصی (ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ 45 سال در نظر گرفته شده است.
تبصره: داوطلبان استخدام شده ای که دارای مدرک دکترای تخصصی ، بورد تخصصی و فوق تخصصی هستند فقط در صورت باقی ماندن حداقل 15 سال از سنوات خدمتشان می توانند نسبت به ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی اقدام نمایند. البته در موارد استثنایی علیرغم باقی مانده کمتر از 15 سال از سنوات خدمت ، در صورت تایید ضرورت به کارگیری این دسته از داوطلبان توسط هیات ممیزه دانشگاه یا مرکزی ، می توانند در فرایند جذب شرکت نمایند.
3. افراد مشغول به تحصیل حق ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت را ندارند.
تبصره: در صورتی که متقاضیان در زمان انجام مراحل جذب در یکی از آزمون های ph.D ، فوق تخصص و یا فلوشیپ پذیرفته شوند نیز مشمول این بند بوده و پرونده آن ها از فرآیند جذب خارج خواهد شد.
4. شرکت در آزمون فراخوان دانشگاه ها برای متعهدین خدمت به دانشگاه ها و دانش آموختگان مقاطع مورد تحصیلی بلامانع است.
تبصره 1: شرکت کنندگان با مدرک کارشناسی ارشد و ph.D که بر اساس نیاز دانشگاه به صورت کتبی ، تعهدات خود را به صورت غیر هیات علمی می گذرانند نیز می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند.
تبصره 2: مشمولین قانون نحوه تامین هیات علمی ، بعد از گذراندن دوره خدمت نظام وظیفه (24 ماه) ، امکان شرکت در این فراخوان را دارند.
تبصره 3: متخصصین متعهد خدمت درمانی تنها در صورت دارا بودن موافقت کمیسیون مشترک درمان و آموزش وزارت متبوع امکان شرکت در فراخوان دانشگاه محل تعهد را دارند و اگر دانشگاه محل تعهد موافقت نماید می توانند در فراخوان سایر دانشگاه ها نیز شرکت نمایند. نکته قابل توجه این است که اگر کمتر از 6 ماه به پایان تعهدات درمانی متقاضیان باقی مانده باشد شرکت نمودن آن ها در فراخوان بلامانع می باشد.
تبصره 4: متخصصین متعهد خدمت درمانی که برای پذیرش در دوره تخصصی از سهمیه استخدامی و یا از سهمیه مناطق محروم و سهمیه خانم ها استفاده کرده اند ، فقط در صورت دارا بودن موافقت کمیسیون مشترک درمان و آموزش وزارت متبوع می توانند در فراخوان شرکت نمایند.
تبصره 5: متخصصین دارای دانشنامه تخصصی دندانپزشکی که در دانشگاه به صورت درمانی یا هیات علمی تعهد دارند ، می توانند در فراخوان دانشگاه محل انجام تعهدات شرکت نمایند. چنان چه این داوطلبان بتوانند موافقت دانشگاه محل خدمت یا تعهد خود را کسب کنند خواهند توانست در فراخوان سایر دانشگاه ها نیز شرکت نمایند.
تبصره 6: داوطلبان دارنده مدرک دانشنامه فوق تخصصی که تعهدات فوق تخصص خود را به صورت درمانی یا هیات علمی می گذرانند تنها می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد خود شرکت کنند.
5. پذیرش مدارک مشابه ممنوع می باشد به همین دلیل ، عنوان رشته متقاضیان می بایست دقیقا با عنوان رشته درج شده در فراخوان مطابقت داشته باشد.
6. مطابق با مصوبات هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ، نخبگان برای شرکت در این فراخوان می توانند 4 انتخاب (دو انتخاب آموزشی و دو انتخاب پژوهشی) داشته باشند. لازم به ذکر است که داوطلبان نخبه می بایست گواهی نخبگی را در زمان شرکت در فراخوان ارائه نمایند.
7. داوطلبان ایثارگر شامل: فرزندان و همسران شهدا ، جانبازان 15 درصد و بالاتر ، آزادگان و همسران و فرزندان آنان ، همسران و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر ، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه که دارای مدرک علمی دکترای مورد تایید وزارت های علوم و بهداشت می باشند در صورتی که شرایط علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را داشته باشند ، در اولویت استخدام قرار دارند.
8. متقاضیانی که تحصیلات خود را از طریق دوره های مجازی یا غیرحضوری به پایان رسانده اند نمی توانند در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور شرکت نمایند.
9. داوطلبانی که اعضای هیات علمی هستند و شاغل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور می باشند نمی توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
10.  داوطلبانی که بورسیه دانشگاه خاصی هستند تنها در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر می‌توانند در فراخوان آن دانشگاه شرکت نمایند، در غیر این صورت تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت نمایند.
11. متقاضیان دارنده مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان ، حق شرکت در فراخوان اعلام شده در مقطع پایین‌تر را ندارند.
تبصره: در مواردی که اعلام نیاز دوره فلوشیپ قید شده ، تصمیم‌گیری در مورد بررسی پرونده‌ها با مدرک تخصصی (درصورت عدم مراجعه متقاضی با مدرک دوره فلوشیپ اعلام شده) بر عهده هیات مرکزی جذب خواهد بود.
شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت
نکات بسیار مهم در خصوص فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت 98
[list]
[*]فارغ التحصیلان رشته های بهداشت باروری ، مامایی و تمامی گرایش های پرستاری فقط به صورت بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی جذب خواهند شد.
[*]داوطلبان رشته طب ورزشی ، طب هوافضا ، طب کار ، پزشکی اجتماعی و طب سالمندی پس از فراغت از تحصیل می توانند در فراخوان شرکت کنند.
[*]فارغ التحصیلان رشته پزشکی قانونی تنها در صورت ارائه عدم نیاز سازمان پزشکی قانونی ، امکان شرکت در فراخوان را دارند.
[*]داوطلبان تنها می توانند در فراخوان دو دانشگاه شرکت کنند. بنابراین داوطلب تنها می تواند یکی از دانشگاه های (تهران ، ایران ، شهید بهشتی ، شیراز ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، کرمان و اهواز) را به عنوان دانشگاه مادر انتخاب نماید. (تبصره: از بین اولویت های انتخابی داوطلب ، اولویت جذب با دانشگاهی است که هیات مرکزی جذب تایید نموده است و داوطلب موظف است در اولین محلی که هیات جذب تایید نموده ، مشغول به خدمت شود.)
[*]استخدام اعضای هیات علمی در سمت استادیار به صورت تمام وقت جغرافیایی و در سمت مربی تمام وقت می باشد. (منظور از هیات علمی تمام وقت فردی است که هفته ای 40 ساعت طبق برنامه تنظیمی دانشگاه خدمت می کند در حالی که هیات علمی تمام وقت جغرافیایی فردی است که به طور تمام وقت کامل و 54 ساعت در هفته طبق برنامه تنظیمی موسسه در اختیار موسسه بوده و حق انجام کار انتفاعی تخصصی خارج از موسسه را ندارد.)
[/list][تصویر:  telegram-iranmoshavere-baner-1.gif]


نقل‌قول: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل و از طریق تلفن های ثابت –
نقل‌قول: تماس از استان تـهران: 9092305538
تماس از سایر استان ها: 9099072938 - 9099071647
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: شرایط جذب هیات علمی وزارت بهداشت
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru