تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 1400-99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 1400-99
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 99- 1400 را دارند میتوانند هم اکنون جهت پیش ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی از طریق سامانه انجام میگیرد که شما متوانید با ورود به سامانه جهت تکمیل اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام نمایید.
 
زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 – 99
برای ورودی مهر ماه
ثبت نام دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ،28 مرداد ماه آغاز می شود و حدود یک هفته به داوطلبان فرصت داده می شود که با ورود به سامانه sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان باید برای ثبت نام خود ، با واریز هزینه به سنجش ، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایند و پس از دریافت شماره سریال 12 رقمی ، می توانند فرم ثبت نام را تکمیل کنند. هزینه ثبت نام دوره کاردانی 27 هزار و 500 تومان می باشد.
برای ورودی بهمن ماه
داوطلبانی که بنا به هر دلیلی از ثبت نام دوره مهر ماه جا مانده اند ، می توانند برای ثبت نام در بهمن ماه اقدام کنند. زمان ثبت نام برای نیمسال دوم تحصیلی مقطع کاردانی ، نیمه اول بهمن ماه می باشد و پس از اتمام ثبت نام دوره کاردانی ، ثبت نام مقطع کارشناسی آغاز می شود. برای ثبت نام در این دوره ها داوطلبان باید به سایت سنجش یا واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه کنند. داوطلبان دوره کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر 30 کد رشته و متقاضیان مقطع کارشناسی می توانند حداکثر 20 کد رشته محل از دفترچه ثبت نام ، انتخاب نمایند.
 
برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های علمی کاربردی و پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب
تماس با شماره 9099072952 از کل کشور
تماس با شماره 9092305587 از استان تهران
پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل
 
ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی99
 
ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی یا فوق دیپلم برای افرادی که دارای مدرک دیپلم ریاضی، تجربی، انسانی، فنی و حرفه ای و کارو دانش می باشد، فراهم است. یکی از نقاط قوت این دانشگاه مقطع کاردانی است که هیچ محدودیتی برای تغییر رشته ندارد و درصورتی که مدرک تحصیلی دیپلم داوطلب، هیچ ارتباطی با رشته دانشگاهی که انتخاب نموده است، نداشته باشد، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و صرفا داشتن مدرک دیپلم برای انتخاب هر رشته ای در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کابردی، کافی می باشد.
و نکته دیگری که وجود دارد این است که داوطلبان ملزم به داشتن مدرک پیش دانشگاهی نیز نمی باشند. داوطلبان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و بعد از طی نمودن 4الی 5 ترم موفق به کسب مدرک کاردانی شوند.
ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 99
 
امکان تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی (کاردانی به کارشناسی یا کارشناسی ناپیوسته) و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد. توجه داشته باشید که این دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش دانشجو ندارد یعنی شما نمی توانید با داشتن مدرک دیپلم و با تحصیل در 4سال متوالی مدرک کارشناسی دریافت کنید و حتما باید مدرک فوق دیپلم داشته باشید.
در این مقطع نیز نیازی نیست که مدرک فوق دیپلم داوطلب، مرتبط با رشته انتخابی در مقطع کارشناسی باشد. و بعد از حدود 4الی 5ترم موفق به کسب مدرک کارشناسی خواهید شد. هزینه تحصیل در این مقطع حدودا 700 الی 900 هزار تومان می باشد که نسبت به دانشگاه آزاد مبلغ شهریه آن پایین تر است.
شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
 
شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی
تبعیت از قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران
تعهد به رعایت قوانین و مقررات دانشگاه علمی کاربردی
عدم اعتیاد به مواد مخدر
عدم اشتهار به مفاسد اخلاقی
شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
داشتن مدرک دیپلم نظام جدید (نظری، کاردانش و فنی حرفه ای) یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (4 یا 6 ساله دبیرستان یا هنرستان)
داشتن مدرک کاردانی برای داوطلبان متقاضی ثبت نام کارشناسی ناپیوسته
داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت برای داوطلبان آقا
خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، نحوه ثبت نام علمی کاربردی مهر و بهمن ، ثبت نام کاردانی علمی کاربردی ، ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی مهر و بهمن و شرایط ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی میباشد که با مطالعه این مقاله میتوانید به سوالات ذهن خود پاسخ دهید . توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهد چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.
منبع : سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی