تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نتایج آزمون نظام مهندسی 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج آزمون نظام مهندسی 99
داوطلبینی که در آزمون نظام مهندسی 99 شرکت کرده اند ، پس از ثب نام در آزمون و اخذ پروانه مهندسی از سازمان نظام مهندسی کشور باید نتایج آزمون نظام مهندسی را مشاهده نمایند. لذا داوطلبین عزیز توج داشته باشید که نتایج ازمون معمولا دو الی سه ماه پس از آزمون اعلام میشود که شما میتواند در زمان مشخص شده با ورود به سامانه نظام مهندسی 99 جهت مشاهده نتایج اقدام نمایید.
اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99
 
معمولا به دلیل دقت بالا و بررسی های دقیق صورت گرفته در تصحیح پاسخنامه آزمون نظام مهندسی اشتباهی در تصحیح پاسخنامه ها رخ نمی دهد ولی با این حال چنانچه پس از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشتید امکان اعتراض برای شما فراهم می باشد. برای این کار می بایست اعتراض خود را به صورت کتبی و با ذکر مشخصات کامل از طریق پست سفارشی به آدرس زیر ارسال نمایید :
تهران صندوق پستی، به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ ( سازمان سنجش )
مشخصات کامل مانند شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، رشته آزمون ، آدرس دقیق و شماره تماس و … باید حتما قید شوند.
پس از بررسی اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99 داوطلبان ، نتایج نهایی اعلام می شود و به همراه آن لیست نهایی پذیرفته شدگان هر استان به تفکیک برای سازمان های نظام مهندسی استانی ارسال می شود تا مراحل ثبت نام برای صدور اشتغال به به کار مهندسی انجام گیرد.
جهت اطلاع از نتایج آزمون نظام مهندسی 99 و زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 ، منابع معتبر در تمامی رشته ها، انجام ثبت نام ، دریافت نمونه سوالات، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.
9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب
 
زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99
اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی گاها ممکن است تا چهار ماه پس از برگزاری آزمون نیز، منتشر نگردد. با توجه به تفاوتی که بین این آزمون و کنکور وجود  دارد در نتیجه  نمیتوان در مورد نتایج اظهار نظر قطعی کرد. با توجه به اینکه تاریخ مشخصی برای اعلانم نتایج مشخص نکرده اند  همین مسئله موجب بالا رفتن استرس افراد می‌گردد، پس ممکن است  داوطلبان نگرانی‌هایی در رابطه با ادامه شغل خود داشته باشند و به همین دلیل، انتظار کشیدن برای زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 کمی برای آنان سخت می باشد.
 
مطالب مرتبط


شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 99
شهریه دکتری دانشگاه آزاد
دکتری دانشگاه آزاد
قبولی در آزمون نظام مهندسی
شرایط ثبت نام آزمون دکتری
لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون
ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد
پذیرش پردیس های بین المللی
ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور
پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
شهریه ارشد دانشگاه آزاد
مشاوره تحصیلی تلفنی
نتایج آزمون نظام مهندسی 99
زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99
خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ، نحوه دریافت نتاج آزمون نظام  مهندسی ، اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی و اطلاعات مربوط به این مبحث است را ارائه دادیم تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم شما نیز میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.
منبع : اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99