تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99-1400 azmoon.org
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99-1400 azmoon.org
داوطلبینی که در دانشگاه آزاد بدون کنکور شرکت کرده اند میتوانند از طریق سامانه اقدام به مشاهده نتایج نمایند . به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز میرسانیم که جهت مشاهده اعلام نتایج دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه azmoon.org  اقدام نمایند.  
نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99
 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود و داوطلبانی که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارند و دارای شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 بوده اند، در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در اواخر دی ماه تا اواسط بهمن ماه شرکت کرده اند[font=wpyar-BYekan, serif] [/font]زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد حدودا دو هفته بعد از انجام انتخاب رشته بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می گیرد. داوطلبان برای مشاهده نتایج انتخاب رشته خود می بایست به سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org مراجعه و کارنامه نهایی خود را دریافت کنند. داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه پذیرش شده برای ثبت نام مراجعه نماییدزمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 99  برای پذیرفته شدگان توسط واحد های دانشگاه آزاد از طریق پیامک یا تماس اعلام خواهد شد هم چنین در بعضی از واحد ها زمان ثبت نام در سایت دانشگاه مربوطه اعلام می شود.
 
نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99-1400
رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در دو دسته رشته های پزشکی – غیرپزشکی خلاصه میشود  که خود رشته های پزشکی نیز دارای دسته رشته های پیراپزشکی هستند که در میان رشته های دانشگاه آزاد تعدادی از آن ها بدون کنکور و با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هستند و مابقی بر اساس کنکور سراسری لازم به ذکر است کلیه داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند می توانند جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به درگاه اعلام نتایج سایت آزمون مراجعه نمایند.


کلیه رشته‌های مهندسی مانند : مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی – کلیه رشته‌های زبان‌های خارجی مانند : زبان انگلیسی، زبان فرانسه، زبان آلمانی و زبان ایتالیایی – کلیه رشته‌های هنری مانند : سینما، عکاسی، کارگردانی و موسیقی – کلیه رشته‌های علوم انسانی مانند : حقوق، روانشناسی، مدیریت و حسابداری و نیز کلیه رشته‌های علوم تجربی مانند : زیست شناسی، شیمی، مهندسی کشاورزی و شیلات … کلیه این رشته‌ها در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قابل انتخاب برای هر داوطلب است و داوطلبانی که منتظر مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97-98 می باشند می توانند جهت اطلاع از نتایج از سایت آزمون اقدام نمایند.


اما کلیه رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد که می‌بایست برای انتخابشان در آزمون سراسری دانشگاه آزاد شرکت نمود، هیچ جایی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ندارند. رشته های پزشکی همچون : دکتری پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و رشته های پیراپزشکی مانند : پرستاری، مامایی، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، علوم تغذیه، علوم آزمایشگاهی و بهداشت.
جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن99-1400 با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرید.
شماره تماس9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 ( تماس از استان تهران) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب
نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن99-1400
اساس عکس بالا نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد بر اساس:
1.[font=Times New Roman]      [/font]شناسه
2.[font=Times New Roman]      [/font]گذرواژه
می باشد که زمان ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه ازاد داوطلب کارت اعتباری ثبت نام خریداری کرده است.
خلاصه مقاله : این مقاله که شامل اعلانم نتایج دانشگاه آزاد ، نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد است قصد داریم تا راهنمایی لازم را ارائه دهیم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت.
منبع : نتایج دانشگاه آزاد