تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400-99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت ثبت نام مدارس شاهد 1400-99
ثبت نام مدارس شاهد 1400-99  آغاز شد. داوطلبین که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدامبه ثبت نام نمایند. ثبت نام مدارس شاهد در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق سامانه انجام میگیرد که شما میتوانید در زمان مشخص از طریق سامانه  saja.medu.ir اقدام به ثبت نام نمایید.داوطلبین عزیز قبل از ثبت نام حتما دفترچه  پذیرش را مطالعه نمایید تا از شرایط ثبت نام مطلع شوید.
زمان ثبت نام در مدارس شاهد 1400 - 99
زمان [font=Tahoma, sans-serif]ثبت نام مدارس شاهد [/font]1400 - 99 برای مقاطع مختلف متفاوت است . پیش ثبت نام [font=Tahoma, sans-serif]مدارس شاهد فقط به صورت اینترنتی و از طریق [/font]سامانه سجا امور شاهد و ایثارگران به نشانی[font=Tahoma, sans-serif] [/font]student.saja.medu.ir انجام می گیرد . ثبت نام برای دانش آموزان شاهد ( [font=Tahoma, sans-serif]فرزندان شهدا ، فرزندان آزادگان ، فرزندان جانبازان 50 % و بالاتر ) به صورت تک مرحله می باشد که پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا و با ارائه مدارک توسط اولیا به مدرسه در زمان تعیین شده ، به صورت [/font]قطعی انجام می گردد . ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد با اولویت های ایثارگری و سایر اولویت ها در دو مرحله ثبت نام موقت و ثبت نام قطعی انجام می پذیرد که ثبت نام قطعی دانش آموزان غیر شاهد در صورت کسب امتیازات لازم و دارا بودن سایر شرایط علمی انجام می پذیرد .
 
جهت ثبت نام مدارس شاهد 1400-99 – پیش ثبت نام مدارس شاهد و تفاوت مدارس شاهد و مدارس عادی از طریق تلفن ثابت با شماره ی زیر تماس بگیرید :
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 تماس از سراسر تهران
 
 
نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400-99
 
نحوه ثبت نام دانش آموزان شاهد و سایر دانش آموزان به 2 روش جدا انجام میشود:
ثبت نام دانش آموزان شاهد : ثبت نام فرزندان شهدا, آزادگان و جانبازان 50 درصد به بالا پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا انجام می شود. و پذیرش این دانش آموزان قطعی می باشد. که دانش آموز و یا والدین وی می بایست در زمان تعین شده مدارک مورد نظر را به مدرسه تحویل نماید.
ثبت نام سایر دانش آموزان غیر شاهد : ثبت دانش آموزان با شرایط عادی در دو مرحله انجام می شود.پس از ثبت نام اولیه و بررسی شرایط داوطلب با توجه به اولویت های موجود, نتیجه نهایی ثبت نام دانش آموز از طریق سایت سجا اعلام می شود. و در صورت قبولی دانش آموز سایر مراحل ثبت نام انجام می شود.
خلاصه مقاله : این مقاله که تمامی اطلاعات مربوط به ثبت نام مدارس شاهد 1400-99 است و شما میتوانید با مطالعه این مقاله به تمامی سوالات ذهن خود پاسخ دهید.داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را ازدست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.