تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام کنکور 99
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام کنکور 99
زمان ثبت نام کنکور 99 
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون رشته های دانشگاه سراسری و ازاد را دارند میتوانند در کنکورسراسری 99 شرکت نمایند.
ثبت نام کنکور سراسری 99 مانند سنوات گذشته در رشته های مختف اعم از ریاضی ، تجربی و انسانی و .. از طریق سامانه و به صورت الکترونیک انجام میگیرد که شما میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام کنید.داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که زمان ثبت نام کنکور سراسری فقط 8 روز است و اگر از ثبت نام جا ماندید جای نگرانی نیست چرا که سازمان سنجش هر ساله ثبت نام مجدد کنکور سراسری را قرار میدهد که معمولا در اسفند ماه همزمان با ویرایش اطلاعات امکان پذیر است.  
 
 
نحوه ثبت نام کنکور 99
 
 
کلیه داوطلبانی که از سال 84 به بعد گواهی دیپلم خود را دریافت نموده اند، مشمول طرح تاثیر مثبت معدل بر کنکور می شوند. به همین دلیل  این دسته از داوطلبان لازم است قبل از انجام ثبت نام ، با استفاده از  راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. دریافت این کد برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد و در صورت عدم دریافت و یا وارد ننمودن آن ثبت نام آنان کامل نخواهد بود.
از دیگر موارد لازم برای ثبت نام کنکور 99 لازم است می توان به موضوع هزینه ثبت نام اشاره نمود. خرید کارت اعتباری برای کلیه داوطلبانی که مایل به ثبت نام می باشند الزامی است و هر یک از متقاضیان می توانند با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب، نسبت به خرید این کارت اقدام نمایند پس از پرداخت شماره سریالی در اختیار قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن می توانید به سامانه ثبت نام راه یابید.
سایر اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام شامل اطلاعات هویتی دانش آموزان می باشد. توصیه همیشکی و مهم ما به تمامی داطلبان عزیز این است که حتما قبل از ثبت نام نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام نمایید و به دقت به مطالعه آن بپردازید. زیرا هر گونه خطا و اشتباهی در این رابطه می تواند تخلف محسوب شود و برابر با قوانین  و مقررات با داوطلب خاطی برخورد شد.
 
برای اطلاع از روش صحیح درس خواندن کنکور کلیک کنید.
 
نکات لازم برای ثبت نام کنکور 99
 
یکی از اشتباهاتی که داوطلبان به هنگام ثبت نام در سامانه ثبت نام کنکور سراسری  دارند، به موضوع عدم مطالعه دفترچه ثبت نام باز می گردد. این دسته از داوطلبان متاسفانه بدون توجه به قوانین به انجام ثبت نام اقدام می نمایند. و پس از پذیرش دچار مشکل می شوند. به همین دلیل توصیه می نماییم که ابتدا دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه نموده و پس از آن به پر کردن فرم ثبت نام اقدام نمایید.
با توجه به تاثیر معدل بر کنکور سراسری در وارد نمودن معدل خود نهایت دقت عمل را داشته باشید. زیرا یکی از ملاک هایی که برای رتبه شما در نظر گرفته می شود، به موضوع معدل داوطلبان باز می گردد. به همین دلیل حتی با وجود اشتباهات سهوی داوطلبان از سوی سازمان سنجش هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته شدنی نیست و به همین دلیل قبولی آنان لغو خوهد گردید.
با توجه به اینکه ثبت نام کنکور 99 در برخی از مراکز کافی نت ها صورت می پذیرد، به همین دلیل ممکن است در علامت زدن علاقه مندی ها و… شما اشتباهاتی داشته باشید و همین مسئله موجب شود که از ثبت نام انتخاب رشته در برخی از دانشگاه های خاص همانند تربیت معلم و… دچار مشکل شوید و نتوانید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
 
جه اطلاع از رتبه لازم برای رشته پرستاری کلیک کنید.
 
سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99
 
[img=682x382]file:///C:/Users/2017/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg[/img]سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99
 
همانطور که می دانید با توجه به ادغام برگزاری کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد در سال های اخیر ، برای ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها ، می توانید با استفاده از سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 که در واقع سامانه سنجش و آموزش کشور می باشد، نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که هیچ یک از مراحل ثبت نام به صورت حضوری صورت نخواهد پذیرفت.
لازم به ذکر است که این نکته را به داوطلبان تاکید نماییم که سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 مختص به ثبت نام دانشگاه ها آزاد تنها برای رشته های با آزمون این دانشگاه می باشد. زیرا زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته های با آزمون متفاوت خواهد بود. همچنین ثبت نام برای رشته های بدون آزمون در خود سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت جداگانه صورت خواهد پذیرفت.
هرگونه سوال در رابطه با ثبت نام کنکور 99 و همچنین تغییرات ایجاد شده برای ثبت نام را با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل قابل دریافت می باشد. همچنین هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از اتصال به سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99 نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشند ، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 
 
اونایی که نتونستن ویرایش انجام بدن اونم اشتباهی نظام قدیم رو به سالی واحدی تبدیل نکردن وضعیتشون چیه آیا میشه موقع گرفتن کارت ورودی به جلسه این کار انجام بدن؟
این امکان ممکن است وجود داشته باشد که سازمان سنجش برای داوطلبان  ویرایش اطلاعات را در نظر بگیرد. به همین دلیل می توانید قبل از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ، در سامانه سنجش و آموزش کشور درخواست خود را به ثبت برسانید و یا آنکه با مشاورین و متخصصین ما برای انجام این درخواست تماس حاصل نمایید.
آیا منابع کنکور سراسری و آزاد یکسان است؟
بله. با توجه به اینکه این کنکور ادغام شده است و در یک زمان برگزار می گردد، به همین دلیل هر یک از داوطلبان لازم است برای قبولی در این آزمون به مطالعه دقیق کلیه منابع مطالعاتی بپردازند. اما با توجه به اینکه پذیرش در دانشگاه آزاد راحت تر از سایر دانشگاه ها می باشد، به همین دلیل داوطلبان عزیز برای پذیرش در دانشگاه های آزاد نیازمند رتبه و تراز پایین تری  می باشند.
 
چه اطلاعاتی رو موقع گرفتن کارت ورود به جلسه می تونیم ویرایش کنیم؟
برای پرستاری دانشگاه آزاد و دولتی منطقه ۲ (شهرکرد) حداقل چه ترازی نیازه ؟
من توی عکس فرم ثبت نام کنکور 99 خال روی صورتمم افتاده و به شدت واضح است.آیا این مشکلی ایجاد میکنه؟
اگ سهمیه داشته باشیم و موقع ثبت نام لحاظ نکرده باشیم میتونیم از سهمیه استفاده کنیم؟ راهی هست؟
ببخشید میشه اطلاعات ثبت نام رو مشاهده کنیم ؟راهی هس الان ک فرصت تموم شده؟
 
جهت کسب اطلاع بیشتر در این رابطه و دریافت سوال بیشتر با مشاورین ما به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نماید.
 
 
مطالب مرتبط :

ثبت نام کنکور 99
سامانه ثبت نام کنکور سراسری 99
خلاصه مقاله : زمان ثبت نام کنکور سراسری 99  ، نکات لازم برای ثبت نام کنکور 99 و تمامی اطلاعات مربوط به کنکور سراسری است که هدف از این مقاله ارائه راهنمایی های لازم بود تا شما عزیزان بتوانید به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.
منبع : کنکور 99